Hamilton, pole position în China! Vettel și Bottas, despărțiți de numai 0.001 secunde în lupta pentru locul doi

de Daniel Popescu
Sambata, 08.04.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton va pleca din pole position în Marele Premiu al Chinei, în timp ce Sebastian Vettel l-a învins pe Valtteri Bottas în lupta pentru locul doi pentru numai 0.001 secunde.

După vremea capricioasă de vineri, piloții au avut parte de o sesiune de calificări liniștită desfășurată pe un circuit uscat.

Lewis Hamilton a stabilit timpul de referință după ce a fost cronometrat cu 1:31.678 și va pleca din pole position pentru a doua oară consecutiv în acest sezon. Lupta pentru locul doi a fost însă extrem de echilibrată: Sebastian Vettel a reușit să se impună în fața lui Valtteri Bottas pentru numai 0.001 secunde, iar cei doi au fost la mai puțin de două zecimi de secundă de Hamilton.

Kimi Raikkonen nu a reușit să țină pasul și va pleca de pe poziția a 4-a, fiind cu aproape 5 zecimi de secundă mai lent. Daniel Ricciardo a obținut locul 5 pentru Red Bull Racing, însă coechipierul său Max Verstappen va pleca doar de pe locul 19 după ce a suferit defecțiuni la motor în prima parte a calificărilor.

McLaren a avut din nou parte de o sesiune modestă de calificări, iar Fernando Alonso va pleca în cursa de duminică de pe locul 13.

Coechipierul său Stoffel Vandoorne a fost eliminat încă din prima parte și va pleca doar de pe poziția a 16-a.

China - Rezultate Calificări:

Comentarii (25)

  • VIVA FERRARI
    maine castigam 100%
    23 14
  • Mercedes în pole însă Ferrari e foarte puternica și cred ca anul asta vaci o lupta strânsă intre cei doi constructori..Rbr au in continuare probleme cu motorul Renault..Alonso a dat tot ce a putut din el însă când n-ai motor nu poți sa te aștepți la mai mult
    30 1
  • fan f1
    miine vetell pe pneuri medium il va tabaci pe ham
    28 7
  • Sergiu
    Ferrari sunt cel putin la nivelul Mercedes ca masina, diferenta a facut-o pilotul. Maine orice este posibil mai ales daca ploua.
    2 1
  • Sa nu vorbim de pneuri, strategii si alte grozavii d-astea. La ce vreme se anunta, maine va fi bine daca vor alerga macar 20 de tururi in regim de cursa. Presimt un start sub safety-car si vreo 10-15 tururi in urma lui. Pe urma un steag rosu, alt start sub safety-car si aia-i cursa...
    12 10
  • romila
    inteleg ca McLaren nu poate avea un motor la nivelul Merc sau Ferr, dar sa te lase la fundul gol si Renault.........pe ce s a dus miliardul ala de dolari?
    2 0
  • Grosjean și Palmier, penalizați cu 5 locuri pe grila de start.,.
    1 0
  • ZZZ husqvarna
    UITE ASA MAI INAINTEAZA IN CLASA MENT mCLARENHUSQVARNA
    9 10
  • Cred ca e prima oara in ultimii ani cand am avut senzatia ca cei de la Mercedes au mers la limita lor. Pana acum era doar o lupta interna. Ferrari le sufla in ceafa si nu se simt confortabil.
    Imi place lupta la varf. E ok cu 4 masini, mi-ar fi placut cel putin inca doua in batalie. Dar ma multumesc cu atat in loc sa vad doua departe de celelalte.
    Grupul din mijloc condus de Red Bull e mult prea departe. Peste o secunda. In sportul asta e fosrte mult.
    0 0
  • Ha,ha,ha...
    La Ferrari,mai ales in cazul lui Vettel,nu cred ca (doar) monoposturile sunt inca mai "lente" in regim de calificari,parca exista un blocaj psihic pentru turul de pole-position...
    Si da,pentru maine cred ca vremea va contribuii determinant la "spectacolul" cursei...
    4 6
  • Maine dubla Mercedes! Gata cu euforia rosie din Australia!
    2 1
  • serban
    Pe unul din circuitele forte pentru Mercedes, doar sub două zecimi diferență ? Foarte, foarte puțin, mai ales că în ritm de cursă Ferrari sunt superiori pe tipurile de pneuri utilizate în China, asta fiind opinia lui Martin Brundle pe Sky sports, la fața locului, "Ferrari looks very, very, very strong race pace". Eu cred că doar ploaia îl poate salva, eventual, pe Lewis de o nouă înfrângere și nici așa nu sunt sigur, mai ales că pe ploaie și RBR au un cuvânt greu de spus.
    13 3
  • De-as fi managerul lu' Vettel l-as sfatui ca de fiecare data (calificari&curse) sa-si dea aere precum fac boxerii in ringul de box pentru a-si intimida adversarul. In felul asta ar creste sansele la reusita in fata lui Hamilton. Spun asta vazandu-l pe britanic cat de fericit era si ce aere isi datea de parca ar fi castigat cursa de maine. Sa se roage bunului Dumnezeu sa nu se repete istoria din Australia mai ales ca diferenta e mai mica de 2 zecimi fata de data trecuta. Cat despre circuitul asta chinezesc si conditiile meteo eu unul as propune scoaterea acestuia din calendar mai ales daca esentialul ar fi doar calificarile, cursele desfasurandu-se cum spunea si @91Schumi06.
    13 13
  • jul1974
    din cate stiu de anul asta s-au scos starturile sub SC ba chiar si restartul va fii printr-un nou restart de pe grila si o lansare din spatele SC
    om vedea ce va fii si azi se anuntau ploi si uite ca sa putut rula in calificari destul de bine
    om vedea ce va fii maine
    2 0
  • Andrei
    Daca ploua, Hamilton si Verstappen nu au adversari. Vettel e slabut pe ud.
    0 1
  • ati luat-o razna cu blocajul pdihologic si cu intimidrea
    2 0
  • *intimidarea
    0 0
  • Incepe sa fie clar ca Botas nu e la nivelul lui Rosberg iar lui Vetel ii trebuie o masina net superioara Mercedes ca sa il bata pe Lewis in calificari. Cursa nu va mai fi ca in Australia pentru Vetel.
    2 1
  • razvan
    Cat inseamna in centimetri oare diferenta de o miime de secunda intre Vettel siBottas?
    0 0
  • daniel
    serban
    Cine e "Martin Brundle" ? E "omuletul" care a spus despre Alonso ca nu mai e un pilot de top? Cate curse a castigat mr. Brundle in cariera lui?
    Nu are nici o relevanta ritmul decursa (de obicei in FP3) pentru ca nu se stie cat combustibil are fiecare monopost la bord si nici ce anume testeaza pilotul/echipa.
    In FP3 vezi un ritm care poate fi extrem de inselator.
    2 8
  • serban
    @daniel
    "Omulețul" Martin Brundle este fost pilot de f1 și expert angajat la Sky sports F1. Îmi permit atunci să cred mai mult ce spune expertul Brundle, de la fața locului, decât ce spune "expertul" Daniel din fața televizorului, sau al monitorului.
    Și da, are dreptate cu Alonso, de patru ani, adică din 2014, nu mai are nici un rezultat. Îmi vei spune că mașina proastă, motor prost, lipsă de performanță. Se poate, nu zic nu, dar a fost ofertat cu o mașină aproape perfectă și a refuzat. De ce ? Bani mai puțini, teama de coechipier ? Timpul trece Daniel, Bottas se ridică spectaculos, iar locul la Mercedes pe 2018 se îndepărtează pe timp ce trece pentru favoritul tău, iar la Ferrari nu cred că va mai avea loc, după modul în care a avut loc despărțirea. Ce mai rămâne ? Din păcate pentru el ... tot McLaren-Honda. Și acolo nu poți fi pilot de top.
    5 2
  • @serban
    Sintagma "pilot de top" se refera doar la pilot si nu are legatura cu masina pe care o piloteaza care poate fi mai buna sau nu. Incurci destul de rau lucrurile. Daca Hamilton ajunge la Sauber tot pilot de top ramane asa cum e acum Alonso la Mclaren. Despre Alonso...tocmai au discutat unii de la Sky ca are optiuni deschis inclusiv pentru Ferrari pentru 2018. Pe langa Mclaren are variantele Mercedes, Renault, Ferrari. Asta pentru ca piloteaza fara greseala si constant foarte bine. Doar pilotii de top pot sa piloteze o masina mediocra foarte bine. Eu vad insa destui piloti mediocri pe masini de top.
    4 0
  • ZZZ husqvarna
    ce zici,husqvarna termina cursa cu ambele masini?pe mircea nu-l mai intreb,ca nu se mai uita la F1....se uita la oina acum
    3 3
  • @serbanicatata
    Alonso este foarte deschis pentru Mercedes in 2018. La conferinta de presa din China spunea ca parteneriatul cu Hamilton nu va fi la fel ca in 2017. Pentru 2017 avea un contract in derulare cu Mclaren. Poate ca tu nu stii ce e ala "contract". La Mclaren nu cred ca va mai ramane. Doar daca Honda nu produce o minune. Ceea ce e exclus.
    4 0
  • fan f1
    cursa o va cistiga hamilton podium ham riciardo si botass ferrari au cursa pierduta
    0 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru