Hamilton, pole position în Australia! Vettel îl învinge pe Bottas în lupta pentru locul doi

de Daniel Popescu
Sambata, 25.03.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton va pleca din pole position în Australia, în timp ce Sebastian Vettel a reușit să se infiltreze pe locul doi între cei doi piloți Mercedes.

Lewis Hamilton a început cu dreptul sezonul 2017 al Formulei 1 și a obținut pole position-ul pentru Marele Premiu al Australiei, al patrulea consecutiv pentru britanic pe circuitul de la Melbourne.

Pilotul echipei Mercedes a fost cronometrat cu 1:22.188, însă rivalii de la Ferrari au fost foarte aproape, întrucât Sebastian Vettel a reușit să obțină locul doi la ceva mai mult de două zecimi de secundă în spatele său.

Astfel, la debutul oficial pentru Mercedes, Valtteri Bottas a fost nevoit să se mulțumească cu locul 3 în fața lui Kimi Raikkonen. Max Verstappen a stabilit al cincilea timp pentru Red Bull Racing în fața lui Romain Grosjean (Haas), Felipe Massa (Williams) și a celor doi piloți Toro Rosso.

Urmareste Automarket
Sesiunea a fost întreruptă timp de câteva minute ca urmare a unui accident suferit de Daniel Ricciardo. Pilotul echipei Red Bull, care a fost criticat de coechipierul Max Verstappen că este prea lent, a derapat la ieșirea din virajul 14, a pierdut controlul volanului și s-a lovit cu spatele monopostului de parapeți.
Australianul nu reușise să parcurgă niciun tur cronometrat în Q3, astfel că va pleca în cursă de pe locul 10.

McLaren a fost eliminată cu ambii piloți înainte de ultima parte. Fernando Alonso va pleca de pe poziția a 13-a după ce a ratat accesul în Q3 pentru circa 4 zecimi de secundă, în timp ce coechipierul său Stoffel Vandoorne a obținut doar locul 18 pe grila de start.

Marele Premiu al Australiei va avea loc duminică cu începere de la ora 08:00, ora României. România trece la ora de vară în noaptea de sâmbătă spre duminică, când ora 03:00 va deveni ora 04:00.

Australia - Rezultate Calificări: 

Comentarii (56)

  • ZZZ husqvarna
    unde este Mclaren-husqvarna? :))))))))))))))))))))))))
    16 12
  • E...parca nu e diferenta aia atata de mare, daca are un start foarte bun, il depaseste pe Lewis la start dar sa nu uitam ca Lewis este foarte bun si el la start, anul trecut, fiind depasit la start doar din greseli personale, stres sau ambreiaj. In general, ambii pornesc foarte bine. Sa vedem, orice se poate intampla la start, inclusiv sa piarda pozitiile fruntase.
    Momentan, presiunea este foarte mare pe Bottas. Oricum, cu locaurile 1 si 3 in fiecare cursa, castiga campionatul, chiar si cu locul 4 pe alocuri.
    Kimi pe nicaieri.
    12 10
  • L-as scuza pe Kimi daca ar fi fost sigur de locul 4 iar intentia lui ar fi fost sa-si pastreze pneurile cat mai curate pentru cursa altfel, la aproape 6 zecimi de secunda fata de Vettel...
    Lasandu-l de-o parte, va spun ca m-a bufnit rasul cand la sfarsitul calificarilor, fiecare pilot, cu cate o moaca de prostanac/nevinovat tragea cu ochiul la monopostul adversarilor :))
    9 7
  • as zice ca Ferrari a egalat Mercedes dar Hamilton face diferenta acum si nu se mai impiedica de un pilot aproximativ egal lui cum era Rosberg ceea ce ar putea insemna ca va castiga mai usor decat in ultimii ani iar voi nu veti mai avea un motiv inteleiat sa dati vina pe masina; ramane insa de vazut cum stau lucrurile in cursa, ce pace au in functie de pneuri
    4 12
  • Alonso se pregateste de Liga Campionilor
    lasati-l sa iasa campion cu McLaren Honda
    el 'crede' in acest proiect in special cand apare ocazia sa aibe un coechipier redutabil .... dupa ce pericolul a trecut incepe sa macane, GP2 engine huo huo
    7 11
  • Alonso are fix ce si-a dorit, o viata dulce langa un coechipier slab si liota de fani boy care aclama ca depaseste limitele masinii
    8 12
  • Mercedes sunt in alta liga, Ferrari dau semne de viata iar restul sunt FOARTE departe! Plus ca ma uitam: in Q1 au iesit pilotii cu adevarat lipsiti de valoare. Singurul pilot care m-a impresionat astazi a fost Grosjean. Maine castiga Hamilton, Bottas termina pe 2 si pe 3 vine si Ferrari la vreo 10-12 sec.
    10 22
  • ferrari erau cei mai buni la start, deci victorie maine daca nu-i saboteaza echipa.
    bravo haas!
    11 11
  • Fratilor, nu uitati in seara asta sa dati ceasul inainte! ;)
    12 5
  • sa vezi circ
    la pariu ca maine,MAX,BOTAS si KIMI se lovesc....toti 3 kamikaze
    7 15
  • Surpriza neplacuta pentru mine e Force India, ma asteptam la mai mult de la ei.
    In alta ordine de idei Alonso a facut mai mult decat ma asteptam cu tigaia aia, Hulk cu putina atentie putea fi mai sus, Vetel cred ca mai putea scoate 0.100s din masina, Botas mai are nevoie de cateva curse de acomodare, iar Hamilton nu are cu cine discuta maine daca pleaca bine.
    11 0
  • serban
    @91Schumi06 Nu cred că Merc sunt în altă ligă, au un pilot care a făcut un tur perfect, dar doar două zecimi față de ceilalți, Vettel și Bottas, care au făcut ceva greșeli în turul decisiv ?
    La fel, cred că pasul în cursă va fi mult, mult mai strâns decât cel afișat în antrenamentele libere, Ferrari nu va fi la aproape o secundă și nici Red Bull la peste o secundă, vor fi mult, mult mai aproape, în cursă dispare setarea "magică" din calificări.
    Formulări pompoase de gen "altă ligă" ... nu cred că mai sunt valabile anul ăsta, hai să mai așteptăm puțin !
    24 1
  • ZZZ husqvarna

    Oare ce mentalitate trebuie sa ai sa te bucuri de greutatile unora?
    Tipic romanesc.
    15 6
  • Daca te crezi asa destept de ce nu te implici, sa contribui si tu cu ceva in f1?
    3 10
  • serban
    @mavrick Inconsistența lui Kimi a devenit deja proverbială, una caldă, cinci reci, la valoarea presupusă, nu poți avea o asemenea diferență față de propriul coechipier ! Dacă nici anul ăsta nu-și revine, i se cam termină creditul și chiar că nu-și mai are locul în F1. Răbdare s-a avut cu el cât cuprinde, mult mai multă decât cu alții.
    14 7
  • VISAM?
    Avem o lupta, pina la ultima cursa?...pe pista...,
    sau doar in noaptea asta.
    4 3
  • @serban:
    stai linistit, ca Hamilton castiga maine cu peste 10 sec avans. Fac pariu pe orice si cu oricine ca asa va fi. Mercedes n-au testat us in Barcelona ca sa impresioneze la capitolul timpi, au testat us ca sa-si faca o idee despre gradul de uzura. Iar daca Hamilton face pe us 20-25 tururi la 1.24, nu are cine sa-l bata!
    6 18
  • motocoasa Mclaren
    ris si panarama cu echipa britanica...au ajuns la coada
    2 5
  • serban
    @91Schumi06 Sunt liniștit prietene, alții se agită pe aici. Chiar dacă Hamilton câștigă la peste 10 sec, posibil, și tot nu se justifică sintagma "altă ligă". Un pilot foarte bun are o mașină foarte bună, ușor mai bună decât ale celorlalți. Atât. La 60 ture, 10 sec înseamnă circa 0,150 sec pe tur. Definește mai precis "altă ligă".
    14 2
  • razvan
    Eu cred ca Bottas s-a tinut bine in aceste calificari.Ar fi fost o surpriza sa-l bata pe britanic de la prima cursa.Are insa potential sa o faca si cred ca se va intampla asta de cateva ori chiar in acest sezon.Anul asta Ham va lupta ptr. titlu cu Vettel care dupa parerea mea este singurul care este la fel de pilot ca el.Ar fi interesant sa ii vedem pe amandoi coechipieri la Mercedes,avand aceeasi masina.Am avea ce vedea.
    0 2
  • Nacional
    Sunt de acord cu Serban iar diferenta de timp din calificari se datoreaza exclusiv talentului lui Lewis. Cred ca vom avea o surpriza din partea celor de la Ferrari privind regimul de cursa. Poate ma insel dar totusi sa urmarim Grand prix-ul.
    2 1
  • Calificarile :P Si surpriza... "expertul" Palmer care spunea ca piloti mai buni vor iesi in fata in acest sezon... este ultimul pe grila. Pana si incepatorul de la Sauber, s-a descurcat mult mai bine decat Palmer... Stroll are nevoie de rabdare sper sa fie atent la cursa, n-as vrea sa vad cum scoate piloti din cursa... Force India pare sa fi dezamagit pentru moment, Alonso mult in fata colegului... de ce? Sau colegul testeaza componente? Piloti Sauber sunt ceva mai bine pozitionati decat sperau si eu, sunt curios cum se vor descurca in cursa cu unitatea de propulsie din 2016, de urmarit cu siguranta.

    Mi-a parut rau de accidentul lui Ricciardo, pentru ca este la el acasa si speram sa fie mai in fata. Totusi poate recupera in cursa, multa bafta.

    Dupa testele din iarna, ma gandea ca cei de la Ferrari o sa fie in spatele celor de la Mercedes, Red Bull, Williams si poate si Toro Rosso. Pentru moment nu s-a intamplat asa ceva, sunt ceva mai aproape de cei de la Mercedes decat se asteptau. Sa vedem cursa :P
    3 7
  • Dupa FP (si ma refer la toate trei), fanii il dadeau pe Bottas la peste 1-2 secunde in spatele lui Hamilton, sezonul era de mult terminat pentru el. Pentru moment, Bottas invata, lucreaza cu inginerii, se obisnuieste cu echipa, masina si atmosfera de la Mercedes. Si este pe locul 3 nu 20, asa ca este chiar ok. La Williams era pe 15, la Mercedes pe 3, as spune o diferenta monstruoasa. Cred ca este atent la Hamilton care propabil incearca sa-l saboteze deja. Ma gandesc cum ar arata sa termine Bottas inaintea lui Hamilton, si Hamilton sa inceapa cu "mi-au schimbat inginerii si hartia igienica", sau poate sa puna o poza cu niste date telemetrice sau orice altceva. Nu pot sa spun decat ca astept cursa de maine pentru ca cred este un inceput foarte interesant pentru un sezon de F1!
    12 8
  • da,maine in cursa mercedes no sa mai aibe maparea din calificari,poate,poate ferrari sa faca o surpriza..
    13 3
  • iar mai alonsistule cu sabotarea? esti penibil de multa vreme
    0 3
  • Pericol e la start sa nu se intample ca anul trecut si sa vedem tractoarele rosii pe primele 2 pozitii
    4 26
  • Bine ai revenit Mirciulica pe acest site. Vad ca nu te-ai lasat de vechile frustrari. Daca Mclarenul tau a dat fail nu trebuie sa te descarci pe Ferrari. Orice comentariu de-al tau aici are semne clare ale frustrarilor tale care te urmeaza de zeci de ani. Uita de Mclaren si uite-te in fata, sa vezi cum se lupta intre ei echipele de top.
    17 1
  • Mircea, numarul 13 iti spune ceva?
    7 1
  • @Zifi

    Mai am un as in maneca daca Mclaren nu ii poate opri. Numarul 44 de pe grila.
    7 14
  • Si nu mai tin cu Mclaren de cand a venit Alonso. Il urasc aproape la fel de mult ca si pe Ferrari.
    4 18
  • Hai sa lamurim odata chestia asta. Da a fost o lipsa de curaj sa nu merg cu Mercedes din prima din 2010, si a fost o lasitate, am ramas la Mclaren pentru ca m-am atasat de Lewis mai mult ca de oricare alt pilot vreodata. A fost o greseala ca m-am simtit tradat de el cand a plecat de la Mclaren, oricum Whitmarsh si Button mereu i-am considerat niste serpi care l-au sabotat. Dar lasati-ma sa va spun ca nu simt nici o simpatie pentru nimic ce tien de natiunea engleza, sau americana. Chiar ii vad ca un pericol la posibilitatea de hegemonie germana in Europa. Nu hegemonie militara in vechiul sens al secolului XX ci castigand razboiul economic al secolului XXI in care consta de fapt acest al treilea razboi mondial mascat si indirect. Eu sunt pro german fanatic in toate la orice capitol incepand cu trecutul lor si continuand cu prezentul lor si viitorul lor: Bayern, Nationala Germaniei, Kerber, statul german, natiunea germana in toate domeniile, Merkel, CDU, etc. Cand am ales sa urmaresc F1 in 1998 am avut de ales intre 2 variante: aleg un pilot german pentru o echipa non germana (Schumacher si Ferrari), sau ales un pilot nongerman dar o echipa germana (Hakkinen si Mclaren-Mercedes). Stiam ca Schumacher e cel mai bun, dar m-am gandit ca pilotul va pleca intr-o zi pe cand Daimler-Chrysler pe atunci va ramane mereu pe termen lung intr-o forma sau alta pe termen lung in F1. E un drum infundat sa raman intr-o loialitate fata de Mclaren care nu mai are nimic german in ea. Consider loialitatea extrema drept cea mai importanta virtute umana, fie ea daca merge chiar si spre fanatism, dar m-am gandit in ultima instanta ce loialitate sa am eu fata de Mclaren cand eu am tinut cu ei pentru Daimler nu pentru Anglia, Ron Denis sau Marea Britanie. Contrazic tot ceea ce insemne eu daca sustin un Mclaren si fara Daimler avand 40% din Mclaren Group, si fara motor german. Cireasa de pe tort pe care nu am realizat-o in 2012 este ca bonus la elementul german il am si pe Lewis in echipa. Casa sufletului meu e elementul german nu cel britanic. Nu cred in rasismul stiintific dar cred ca nemtii se nasc cu ceva in structura lor biologica si umana ce ii face sa fie mai muncitori, mai organizati, mai destepti decat celelalte popoare, chiar si decat cele tot de sorginte germana. Revenind la F1, stiu ca voi nu ma credeti, credeti ca is un tradator pt ca Mclaren ii slaba. Nu le doresc raul, dar mergand in profunzime cum pot sa tin cu o echipa englezeasco-japoneza cand eu toata viata mi-am raportat-o la afinitatea sufleteasca fata de natiunea germana. Nu in modul pragmatic de a invata germana si de a merge sa lucrez in germania pentru un salariu bun si o viata buna. Ci pentru Germania din sufletul meu, vechea Germanie. De aceea am ales facultatea de istorie pentru a lucra intr-o arhiva sa ma lovesc permanent de documente si relicve din trecut care au legatura cu trecutul german de care sunt asa de atasat. Nu am inaintasi de origine germana, as fi vrut eu. Dar si pe linie materna si pe linie paterna ambii au luptat de partea germana in WW2, bunicul din partea tatalui scapand din incercuirea Budapestei in februarie 1945 alaturi de ultimii soldati germani si maghiari, si nu a ales sa se intoarca clandestin in Romania imbracat in civil ca un las, ci a ales sa se retraga cu germanii spre Austria pentru a continua razboiul pana la capat in mai 1945 desi stiau ca au pierdut. Nu am vrut sa va plictisesc cu istoricul familiei mele dar ceea ce vreau sa intelegeti este ca nu sunt tradator si ca nu am tradat Mclaren. Eu sunt cu orice echipa ce are macar o mica legatura cu elementul german. Cum sa fiu contra Germaniei ei avand echipa in F1. Si daca doamne feri Daimler se retrage din F1 tot nu am voie sa revin la Mclaren ci sa tin cu Red Bull echipa fiind de origine austriaca deci tot de esenta germana in ultima instanta, desi pe Red Bull niciodata nu i-am suportat. O sa vedeti ca daca Ferrari ia campionatul si merge la Ferrari pt o masina mai buna si Honda cu Mclarne isi revin, eu tot cu echipa concernului Daimler o sa tin. Am noroc ca Lewis e chiar la Mercedes, si o parte din mine mereu il va simpatiza chiar daca ar conduce pentru alta echipa (in afara de Ferrari) dar obligatia mea de serviciu este sa sustin echipa pentru care pe podium se canta Deutschland uber alles.
    10 16
  • Cu Ferrari as putea sa tin daca se retrage Mercedes, Red Bull si Ferrari sa fie cumparata de concernul Volkswagen. Sa fie ei germanii Formulei 1.
    2 16
  • Injunghiatorul
    @husqvarna_Mircea Nu-i pasa nimanui ca tu schimbi partidul. Asa ca nu-ti mai cauta scuze.
    10 4
  • Farari campioana iernii. Si-atat. Acum ar avea masina dar....pilotii nu se ridica la nivelul lui hamilton. Botas este subtire. Din 2018 locul lui va fi luat de Alonso.
    3 7
  • klausnake
    @Mircea
    McLaren nu a fost si nu va fi veci,echipa germana,prietene,nici cu motor Mercedes,nici cu orice alt motor german vrei tu!
    Deci scuza cum ca tu ai tine cu orice "shit" german,e doar o scuza...
    6 2
  • @ ZZZ_ husqvarna _ Mclaren - Honda din pacate s-a intors in timp in 2015 :)))
    3 4
  • Observ c-au reaparut psihologii de serviciu :)) Eu cred ca frustrarile fanilor Ferrari sunt mai mari decat ale fanilor Mclaren ..Daca fanii Mclaren de vreo 3 sezoane se consoleaza cu faptul ca Honda nu ofera un motor competitiv , Ferrari in schimb au rezultate foarte bune in teste ca in final sa culeaga firimiturile de la masa bogatilor.. 7658
    7 7
  • La varf nu s-a schimbat nimic. Aceeasi impotenta italiana, pe de alta parte tehnologia nemtilor fac legea. Grosjean de remarcat in sens pozitiv, in sens negativ kimi care gafeaza in calificari. La fel si Ricciardo, care forteaza si iese in decor. Alonso face tot ce poate cu un motor Honda de gp2. Maine sper sa vad o cursa animata.
    4 6
  • @klausnake
    Nu e vorba doar de motor, ci de faptul ca Daimler pana in 2010 avea cele mai multe actiuni in cadrul Mclaren Group: Daimler 40% din actiuni avea mai mult in momentul retragerii decat Mutakalat Bahrain, Dennis si Mansour Osjiehh. Deci Daimler era principalul actionar chiar daca nu majoritar in cadrul Mclaren Group.
    4 4
  • Inainte ca Mercedes sa cumpere echipa lui Brawn, au negociat cu Dennis sa ramana doar ei actionari. Dennis si Mercedes sa cumpere actiunile detinute de Mansour, dar Dennis s-a opus, pentru ca nu si-a permis aceasta investitie. Cativa ani mai tarziu, cei de la Daimler au vrut sa vanda actiunile, Dennis nu si-a permit iarasi si le-au cumparat cei de la Mumtalakat Bahrain. In acest moment Dennis nu-si poate rascumpara compania, iar la iesirea din EU a Angliei, Bahrain Mumtalakat poate cere sa cumpere si restul de 20% de actiuni detinute de Dennis. De ce? Pentru ca in acest moment Dennis este aparat de o lege EU, o lege care evident nu va mai avea nici un impact dupa 2020 (sau 2021).
    7 0
  • klausnake
    @Mircea
    Cred ca stii ca de fapt majoritatea echipelor din F1 au sediile in UK...
    La asta ma refeream, in primul rand, nu la cine pe cine a cumparat.
    2 0
  • @GTS

    Nu spui adevarul in totalitate. Investitia lui Dennis era sa detina 20%-25%. Daimler a vrut sa cumpere sa detina intre 60-80% din Mclaren Group. El nu a dorit sa se ajunga aici pentru ca tinut mult ca brandul si independenta Mclaren sa nu fie patronata de un mare concern auto. Din mandrie si prea multa trufie a considerat ca Mclaren poate sa mearga pe propriul drum si sa prospere fara sa fie cumparata de un mare concern auto extinzandu-se mult pe propria productie a Mclaren Automotive si vanzarea de tehnologie prin Mclaren Applied Technologies. A spus ca o victorie Mclaren in F1 vrea sa fie trecuta in revista ca o victorie a echipei Mclaren si sa nu fie socotita drept a nu stiu cata victorie incepand cu 1849 a Mercedes-Benz. Grava greseala. Mclarne putea fi perla exclusivista si rasftata a concernului Daimler si sa isi pastreze numele si autonomia asa cum este Alfa Romeo si Ferrari pt Fiat Group sau Lamborghini pentru Volkswagen. In F1 aceasta decizie a dus practic la distrugerea pe termen lung a Mclaren Racing. Azi erau ei echipa de uzina a celor de la Daimler.
    5 1
  • Am trecut de 2 ori pe langa sediul McLaren din Birmingam asteptand un autobuz peste strada. Au o cladire de aproximativ 20 de etaje.
    3 0
  • Pentru binele sportului sper ca Ferrari sa fie competitivi maine. Diferenta este mica, iar cu o strategie buna(italienii nu prea au stat bine la capitolul asta sezonul trecut) pot chiar castiga insa Hamilton demonstreaza inca o data ca este un pilot de top.
    Pacat ca RBR nu vor putea pune prea multe probleme insa nu sunt chiar vinovati de asta in totalitate. Se pare ca Renault "a rezolvat" problemele de fiabilitate ale sistemului de recuperare a energiei pe care le-a intalnit in teste prin inlocuirea MGU K cu cel de anul trecut care este mai ineficient si este si mai greu cu vreo 5kg (http://gptoday.com/full_story/view/599009/Renault_reverts_to_2016_MGUK_to_cure_reliability/).
    Mclaren da semne de revenire dupa esecul din teste insa nu pot rula la capacitate maxima atata timp cat sunt obligati sa schimbe la turatii mai joase pentru a evita vibratiile aparute la turatii inalte(clar pierdere mare de putere). Totusi si aici nu cred ca doar Honda sunt vinovati ca nu se imperecheaza motorul cu sasiul(care, hai sa fim seriosi nu este nici el grozav). In plus vibratii masive se constata si la trecerea peste vibratoare deci nici la capitolul suspensii nu cred ca stau prea bine. Per total cred ca au facut-o "de competitie" si Mclaren cu amortizarea zgomotelor si vibratiilor. Putere este si va fi si mai multa odata cu rezolvarea acestei probleme si cu noul update care va veni peste 2 luni si care va mai mult de natura hardware,software bazat pe performanta.
    Cam atat va dura si pentru Renault pana isi vor pune la punct probleme de fiabilitate. Pana atunci doar Ferrari va putea pune probleme.....sper. Altfel va fi plictiseala totala.
    7 0
  • mobius
    Dupa cum arata grila si timpii realizati in calificari, se pare ca Ferrari s-a apropiat semnificativ de Mercedes, dar adevarul se va vedea doar in cursa de maine. Din pacate o posibila lupta ce se intrevede acum la inceput, s-ar putea stinge daca pe prcursul sezonului dezvoltarea monopostului Ferrari va urma aceeasi curba descendenta. M-as bucura, pentru spectacolul cursei, ca maine sa avem parte de un start curat, fara incidente.
    5 0
  • @McLaren MIrcea
    1) Merkel e cu americanii ... asa ca iti irosesti simpatia pro germana pe ea :)))
    2) Wtf man, eram sigur ca tu esti cu McLaren pentru era '80 si cand colo tu abia aparusi in 1998 (MIka-McLaren)
    2 0
  • din 2018 Alonso la Mercedes zici ....
    cu sau fara Hamilton?
    pe Alonso l-ai intrebat mai intai daca vrea?
    2 0
  • mobius
    In 2007 Ron Dennis a dovedit ca e in stare pentru egoismul sau sa sacrifice interesele echipei, dar se pare ca a ajuns pana acolo incat sa o distruga complet. Decat sa o vanda catre Daimler a preferat sa o vanda arabilor. Cu siguranta nu degeaba a fost indepartat de la echipa de F1.
    5 0
  • mobius
    hahahahah
    de fapt Alonso a sarit la gatul McLaren, a turnat si alte cele cand s-a prins ca e Hamilton prea tare pentru el

    si acum uite cum Hamilton se descurca foarte bine si fara 'sabotajul' lui Ron Dennis
    0 4
  • Totul depinde de strategia pneurilor, asa ca sa avem rabdare.
    1 0
  • @mobius

    Perfecta dreptate. Nici pana azi nu inteleg din moment ce el era constient ca nu are cum sa aibe potenta financiara sa aiba 51% din actiuni si ca la un moment dat pentru a face fata provocarilor financiare si economice pe termen lung era inevitabil ca un investitor sa nu aibe actiuni mai multe decat Dennis, de ce naiba a preferat sa vanda arabilor cand Daimler avea deja oricum 40% din actiuni si au spus in mod clar ca vor sa mai cumpere, de ce nu i-a lasat pe ei sa aibe 51% sau mai mult, cand azi Mutakalat Bahrain Company au 60%, deci exact cat vroia minim Daimler sa aibe. Si azi e un mister pentru mine, va spun la modul cel mai sincer.
    6 1
  • @mobius

    Aici se vede mentalitatea englezilor, care si in fotbal prefera sa vanda la seici de prin Qatar, Emiratele Unite, Rusia sau China pe cand in Germania doar cu exceptii speciale se da voie unui astfel de personaj sa aibe 51% sau peste, si in aceste cazuri acesta este puricat si controlat de DFB pana la chiloti (vezi Dietmar Hopp la Hoffenheim si arhicunuscutul pentru noi iubitorii de F1, Dieter Materschitz la Red Bull Leipzieg). Cu toata nebunia arabilor, planificarea si elementul german, azi echipele germane sunt peste cele britanice, atat in Champions cat si in Europa League iar coeficientul de tara e peste Anglia la general, chiar daca germanii nu cheltuie sumele de 80-100 de milioane pe jucator cat dau echipele de top din Anglia. Aici se vede puterea Germaniei in orice se implica. Merge inevitabil spre dominare.
    5 3
  • Mircea, am fost printre putinii care ti-au respectat comentariile, unele dintre ele de-a dreptul fanatice, dar ti-o spun cu toata sinceritatea: tu ai nevoie de un control psihiatric. N-o lua ca o jignire, ia-o ca un sfat prietenesc care se poate dovedi benefic peste cativa ani. Acum, hai sa-ti spun eu cam cum e treaba asta cu americanii, englezii si germanii: Hamilton...este britanic, cu apucaturi de negru din Harlem. Eu n-am vazut, de cand urmaresc competitia asta, pilot cu asemenea iesiri ca ale lui Hamilton. Ma rog, asta ti-am spus-o ca sa-ti dai seama pe cine sustii. E normal sa te dezici de McLaren dupa 3 ani de anonimat, trei ani in care singura ta satisfactie a fost sa vezi ca nu ia Ferrari campionatul. F1, ca orice alt sport, este doar o afacere, o industrie, o masina de facut bani. Ar trebui sa intelegi si tu acest aspect si sa realizezi ca viata inseamna mai mult decat McLaren, Mercedes, Hamilton sau Vettel. Nemtii nu se nasc cu nimic in structura lor biologica, au si ei ratatii lor. A, ca a reusit un Schumacher, un Gerd Muller sau o Stefi Graff...ok, dar ei au reusit doar datorita educatiei, educatie primita de la niste oameni care au suportat efectele celui de-al doilea razboi mondial. Pe mine nu m-ai convins cu argumentele tale si mi se pare ca daca ai lasa ura asta deoparte, ai avea numai de castigat in viata.
    15 0
  • Ricciardo va fi penalizat cu 5 locuri pe grila pentru schimbarea cutiei de viteze.
    1 0
  • Costel
    dati-i lui hamilton o nava spatiala ceva,ca nnu se descurca in cursa !
    2 0
  • @Mircea

    Ham va lua batatie de la Bottas si va ajunge la Ferrari ...
    vei mai tine cu el? :)))))))
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru