Lewis Hamilton are nevoie de locul 5 în Marele Premiu al Mexicului de la sfârșitul acestei săptămâni pentru a deveni campion mondial pentru a patra oară în carieră, după titlurile obținute în 2008, 2014 și 2015.
Cu o astfel de performanță, pilotul echipei Mercedes ar depăși performantele regretatului Ayrton Senna, care a obținut doar 3 titluri înainte de a înceta prematur din viață în urma unui accident suferit în Marele Premiu al statului San Marino din 1994. Chiar dacă ar avea un palmares mai bun, inclusiv la capitolul victorii și pole position-uri, Hamilton consideră că cifrele nu îl vor face mai bun decât Senna.
"Viața lui Senna a fost curmată prematur și cred că, dacă ar fi avut oportunitatea să continue și să concureze în siguranță, ar fi câștigat mai multe titluri. Nu cred că sunt mai bun pentru că am mai multe victorii, pole-uri și campionate, dar mă simt foarte mândru că numele meu este menționat alături de al său. Asta este tot", a declarat britanicul.
Hamilton susține că sezonul curent a fost unul mai plăcut din perspectiva performanțelor decât cel din 2008, când a obținut primul titlu de campion din cariera alături de McLaren.
"În 2008 era un copil, aveam talentul natural pe care îl am și acum, dar nu aveam experiență.
Sunt mult mai bine pregătit decât am fost în 2008. Anul acesta a fost mai plăcut datorită poziției în care mă aflu. M-am simțit mai confortabil în propria mea piele", a declarat el.Via Reuters
Tu nu poti sa-l judeci pe Ham decat subiectiv pentru ca ai impresia ca el si McLaren l-au lucrat pe Alonso. Nu poti vedea ca desi era primul sezon in F1 s-a luptat de la egal la egal cu campionul mondial de la acea vreme. Poate nu observi ca a venit la Mercedes dupa Rosberg si l-a batut de mai multe ori, decat Rosberg pe el.
In F1 conteaza masina foarte mult, mai ales in ultimii 20 de ani, dar uita-te unde e Bottas fata de Hamilton sau unde e Vettel fata de Raikkonen. Poate primii sunt mai buni, desi la Vettel s-au adaugat si niste ordine de la boxe la deferenta pe care o are fata de Raikkonen.
"Helping Ferrari has always been the smartest thing to do,” he said. “And it always has always been done through the technical regulations.
“Teams are important for the F1, but Ferrari is the most. That's why over the years, many things have been done that have helped Maranello win. "
Pushed further, and whether F1 race director Charlie Whiting went out of his way to help British teams, Ecclestone said: “No. Charlie has always done what he was supposed to do. Instead, Max has often helped Ferrari. And I too. We all wanted the Ferrari to win.
Am postat si eu la articolul precedent. Mi-e greata. O spune cu atata nonsalanta si cu brutalitate ca eu ca suporter al unei echipe care mereu a fost rivala celor de la Ferrari ma simt mai mult decat umilit, ma simt ca si cum mi-as fi luat pumni, injurat si pishat pe mine de catre ei.