Hamilton: "Nu există niciun favorit la titlul mondial"

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 18.06.2010
Lewis Hamilton consideră că lupta pentru titlul mondial din acest sezon este atât de strânsă, încât niciun pilot nu a devenit încă favorit la câştigarea acestuia.

Lewis Hamilton a devenit lider în clasamentul general după ce a obţinut două victorii consecutive în Turcia şi Canada, însă preferă să rămână precaut în privinţa şanselor pe care le are să devină dublu campion mondial.

Pilotul echipei McLaren crede că în acest moment niciun pilot nu este favorit, cu atât mai mult cu cât sezonul 2010 a avut nu mai puţin de cinci lideri în numai opt etape.

"Este grozav să conduc campionatul, dar sincer să fiu Formula 1 este atât de strânsă şi de competitivă în acest moment încânt nu poţi să fii sigur de nimic. Chiar dacă acum sunt pe primul loc, ştiu că va trebui să lupt pentru fiecare tur al următoarelor 11 curse pentru a rămâne acolo. Şi cred că sunt al cincilea lider al campionatului din acest an, aşa că este detul de clar că nu este atât de uşor să rămâi în top", a declarat britanicul pentru site-ul său oficial.

În contextul unei lupte foarte echilibrate pentru trofeul suprem, Hamilton anticipează că pilotul care va face cele mai puţine greşeli şi se va clasa constant în puncte va avea cel mai mult de câştigat.

"Sportul nostru este incredibil de competitiv în acest moment şi vedem noi echipe venind în fata tot timpul.

Iar în acest campionat va fi vorba despre un joc pe termen lung, despre minimizarea greşelilor şi câştigarea punctelor la fiecare cursă, dar şi despre succesul individual. Dar nu-ţi poţi permite doar să câştigi puncte, trebuie să fii mereu la limită, iar mie îmi place asta", a mai precizat el.

Via | Lewis Hamilton

Taguri: Hamilton, McLaren

Comentarii (8)

  • Valencia
    hai Lewis forteaza o victorie si la Valencia, dar va fi mult mai greu ca si la Montreal, chiar daca nu este un circuit gen Monaco, totusi Mclaren nu va putea chiar atat de bine ca la Montreal sa scoata maximum de performanta din F-duct. Red Bull vor fi acolo, la fel si Ferrari care introduce un pachet aerodinamic semnificativ, asa ca va fi foarte foarte stransa lupta. Nici Mercedes nu sunt de neglijat avand in vedere ambitia lui Ross Brawn, si nici macar Renaul care pe circuite stradale sunt mult mai competitivi decat pe circuitele obisnuite.
    9 12
  • rayn380
    Valencia
    Nu difera prea mult de Montreal, asta dupa configuratia circuitului si mai ales dupa declaratiile de sapt trecuta acelor care activeaza la nivel inalt in acest sport. Majoritatea, considera si aici McLaren ca favorita, tocmai din cauza a ceea ce am zis mai sus. Linii drepte asezonate cu viraje lente, deci masinile vor fi setate si aici in mare la fel ca si la Montreal. Odata cu Silverstone, daca upgrade-ul pregatit de McLaren, va da rod, in sensul sa fie competitivi si pe circuite unde trebuie apasare aerodinamica, capitol la care cu exceptia RBR, majoritatea duc lipsa(mai mult sau mai putin), atunci este clar ca McLaren sunt pe o trasa ascendenta si vor fi competitivi pana la finalul campionatului. Asa ca, bafta McLaren in development-ul MP4-25, indeosebi sa aveti rezultatele asteptate, odata cu acest upgrade pregatit pentru Silverstone. Multa bafta, baieti.....
    7 12
  • @rayn380
    scuzama de deranj, iti scriu pt ca tu mi-ai spus acum cateva saptamani de design-ul masinii de anul viitor a lui Mclaren. ce stii despre dezvoltarea mp4-26 din 2011? Stii ca la Mclaren Tim Goss si Pat Fry alternau munca ca si ingineri sefi asupra masinii. daca goss se ocupa de masina asta fry se ocupa de cea de anul viitor. practic doua echipe. ce zici plecarea lui pat fry inca din luna mai, va afecta masina de anul viitor? are mclaren inlocuitor asa de repede? cotneaza foarte mult persoana lui, sau in fond ii echipa cu care lucra la masina? zimi te rog ceva daca stii ca recunosc ca is ingrijorat de perspectivele de anul viitor ale mp4-26. Ms
    3 11
  • Pat Fry
    ..."aterizeaza" in curtea Ferrari:), deci va "afecta" masina Ferrari de anul viitor.
    10 3
  • rayn380
    @Mircea
    Sincer sa fiu, nu stiu si nu sunt in masura sa-mi dau cu parerea la ceea ce m-ai intrebat tu. McLaren este o echipa mare, cu traditie, au un management foarte bine pus la punct, asa ca nu-mi fac griji daca nus ce inginer pleaca de la acestia. Nu cred ca plecarea lui Fry va afecta dezvolatrea lui MP4-26.....Eu cred ca McLaren is prea mari sa stea in cineva. Cel mai elocvent exemplu este Adrian Newey. In momentul in care acesta a plecat de la McLaren, cred ca in 2006 sau 2007, nu s-a resimtit prea mult la acestia din urma. Au resursele necesare pentru a-si "dramui"(manageria) intr-un mod cat mai profesional intreaga echipa de-a lungul unui sezon. Cu alte cuvinte, ca si alte echipe mari din F1 si cu respect in acest sport, au pedigree si nu stau ei in Fry, la fel cum nu au stat nici in mult mai experimentatul Newey. Asa ca, fi optimist Mircea si ai incredere in echipa ta pana la capat, in acest sezon, precum si in cele ce vor urma....Hai sa le uram bafta celor de la McLaren, in primul rand sa aibe rezultate si mai bune de acum inainte, indeosebi in ceea ce priveste dezvoltarea monopostului, astfel incat la final de sezon sa ne bucuram la maxim, prin cucerirea celor doua campionate(stiu ca este o misiune dificila, dar asta inseamna concurenta....) si de la anul vom vedea cum vor deccurge lucrurile....eu consider ca tot in bine, sunt optimist. Lucrez de 6 ani ca si inginer, pana in prezent la doua firme diferite, ca si Mechanical Designer si peste tot, fie ca a fost vorba despre aceste doua firme la care am activat, mai ales la o echipa de F1 precum McLaren, oricine poate fi inlocuit. In prezent lucru la o comp multinationala germana si la fel sta treaba. Un gigant ca si firma asta, nu a stat si nici nu va sta niciodata intr-un simplu angajat. Evident ca politica lor este sa isi conserve cat mai bine, partea ce tine de intelectual(indeosebi), dar daca acel cineva vrea sa plece, va pleca si gata, este dorinta si libertatea fiecarui angajat sa ia cea mai buna decizie in ceea ce priveste viitorul lui. Bineinteles ca firma(ele) va interveni de fiecare data sa discute in particular cu acesta, prin majorare de salariu sau alte beneficii, dar daca angajatul vrea sa plece cu orice chip, asta e. Asa este peste tot, chiar nu-mi fac griji ca odata cu plecarea lui Fry, McLaren nu va avea capacitatea de a dezolvat masina de anul viitor. Ii vor gasi imediat un inlocuitor, eu sper ca sa fie mai bun. Evident ca si in cazul McLaren si in genere, la companiile mari, este o pierdere mare cand se pierde un intelectual cu capacitati mari, care a adus multe beneficii de-a lungul timpului pentru acea companie, intrucat se investeste in el, se acomodeaza in acel mediu, este integrat, stie cum merg lucrurile, etc. De aceea viitorul inlocuitor, chiar daca va avea experienta in domeniu ii va lua ceva timp, oarecum, numai sa se adapteze noii companii. Sper ca te-am "linistit" oarecum prin acest discurs(cam mare), legat de ceea ce m-ai intrebat, dar cam asa vad eu lucrurile.....Va fi bine.....Doar sa ti pumnii stransi tot timpul, la fiecare etapa, pentru echipa ta de suflet(si a mea implicit) si sa le transmiti "oarecum" o parte din energia ta pozitiva, celor ce activeaza in mod direct la aceasta echipa...:)
    5 11
  • @rayn380
    mersi rayn380 de efortul pe care l-ai facut sa imi explici :) m-am mai linistit, dar gata am fost cand am citit ca o semnat cu ferrari. imi veneau in minte cele mai negre scenarii. oricum eu tiam votat pozitiv commentul, si mersi inca odata de lamuriri :)
    3 1
  • rayn380
    Automarket
    OFF:
    mi pare bine ca interveniti in cadrul articolelor si faceti "curatenie" , prin stergerea posturilor care duc la flame-uri. Chiar nu-mi pare rau ca mi-ati sters doua posturi destul de lungi....Imi lasa impresia ca acest site este condus de cineva, care poate sa faca ordine. Deja ma dispera atatea flame-uri si mai ales ca ma enervez si trebuie sa-i raspund fiecaruia dintre cei care ma ataca in mod direct sau indirect.

    ON. Mircea, se pare ca fry va semna cu Ferrari pana la urma sau cel putin asa speculeaza presa, desi ne este nimic oficial. Don't worry Mircea.....MP4-26 will "Keep Wallking" ;)
    2 1
  • @rayn380
    forta Mclaren nu a stat niciodata in personalitatea sau geniul unei persoane care sa traga echipa dupa el cuma fost cazul la Ferrari sau acumc u Newey la Red Bull, ci din profunzima in calitate si resurse tehnologice, la care Mclaren sta foarte bine :) asa ca visul merge mai departe :). Comentariul nu se vrea o incitare a suporterilor Ferrari.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru