Hamilton lauda calitatile monopostului McLaren

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 08.04.2010
Lewis Hamilton sustine ca in acest sezon dispune de cel mai bun monopost de Formula 1 pe care l-a pilotat in cariera sa.

Lewis Hamilton a obtinut un singur podium in acest sezon, iar in celelalte curse a terminat doar pe locul 6, ocupand pozitia a 6-a in clasamentul general cu 31 de puncte.

Desi rezultatele sale nu au fost la fel de bune ca cele ale rivalilor de la Red Bull sau Ferrari, campionul mondial din 2008 crede ca in acest sezon dispune de cel mai bun monopost din cariera sa.

"Sunt foarte multumit. Cred ca pilotez la fel de bine ca intotdeauna. Imi place foarte mult sa pilotez monopostul din acest an. In Malaezia le-am spus inginerilor ca n-am avut niciodata un monopost atat de solid si puternic precum MP4-25", a declarat britanicul.

Coechipierul sau Jenson Button s-a declarat in mai multe randuri nemultumit de stabilitatea monopostului, insa Hamilton crede ca McLaren sta foarte bine la acest capitol. "Nu numai ca poti gasi o stabilitate foarte buna, dar poti sa fortezi cu adevarat si reactioneaza foarte bine la schimbari, indiferent daca rezervorul este plin sau gol. Iar asta inseamna ca am fost capabil sa fortez la limita, exact asa cum imi place mie sa pilotez.

Sigur, nu a fost perfect, dar nimic nu este perfect si sunt foarte increzator in cursele urmatoare", a adaugat el.

McLaren si-a castigat anul trecut reputatia de echipa capabila sa dezvolte suplimentar un monopost pe parcursul sezonului, iar acest lucru il determina pe Hamilton sa fie increzator ca poate lupta pentru titlul mondial, in ciuda faptului ca exista deja o concurenta acerba.

"Cred sincer ca nu exista o echipa mai buna in ceea ce priveste dezvoltarea monopostului pe parcursul sezonului. Numele campionului poate fi decis de viteza de dezvoltare a echipelor de top, dar stiu ca echipa noastra face o treaba fantastica in acest departament", a precizat pilotul echipei McLaren.

Via | Lewis Hamilton

Taguri: Hamilton, McLaren

Comentarii (9)

  • super :)
    Stiam din Bahrain din calificari ca Mclaren a dat-o in bara reactionand cel mai slab la noua sectiune modificata a circuitului, si in nici un caz nu aceea era diferenta fata de Reb Bull de +1.2 sec. Ceea ce a aratat Lewis in Australia si la Sepang arata ca Mp4-25 a fost subestimat datorita presiunii media exercitata de cele 4 luni bonus pentru masina din 2010 alocate de Ferrari inca din 2009 sau de talentul exceptional al lui Newey, dar Mclaren chiar a pus bazele unei masini de super-clasa. Lasand la o parte acel sistem de ventilatie ce ofera avansul de 6 km/h, este impresionant cat de stabila si e competitiva este mp4-25 in virajele de mare viteza si cat de finuta e schimbarea de comportament a masinii intre inceputul cursei cand ii full cu benzina si finalul cursei. Daca anul trecut au reusit in luna iulie sa sa castige curse pornind de la fundatia unei masini foarte slabe, acum cand au o baza atat de solida cum este mp4-25 care sunt convins ca este aproape la egalitate cu Red Bull va face din Mclaren principala favorita. Uitati doar cursa de la Sepang, nu ma refer la Button care a trebuit sa reziste pe acelasi set de pneuri din turul 9 pana la final, ci la Lewis... Alonso are circumstante atenuante datorita problemelor cu cutia, dar Massa a stat in spatele masinii Torro Rosso pana cand aceasta a intrat la stand sa schimbe pneurile. Se vede din inaltul cerului ca masina Ferrari are mari probleme cand are in fata alte masini, si nu are acel spatiu curat ca atunci cand este in fata si nu are alceva in fata. Lewis a efectuat nu mai putin de 8 depasiri pe pista pe cand masina Ferrari pilotata de Massa s-a chinuit nu a putut sa depaseasca un Torro Rosso. Doar pe Button a reusit sa-l depaseasca deoarece ii erau distruse cauciucurile si chiar nu avea nici o sansa sa faca fata datorita acestui fapt. Mclaren cred ca dezvolta in ritmul cel mai alert o masina de-a lungului unui sezon. Nici acum nu pot sa inteleg cum au reusit sa transforme o masina atat de slaba intr-o masina capabila sa obtina 4 pole-position si sa lupte pentru victorii in a doua jumatate a anului 2009. Dar probabil deoarece este asa cum spunea James Allen: "because the have a formidable technical team" :) Abia astept victoriile lui Lewis :) Vor veni si inca MULTE :)
    11 12
  • ha ha ha
    comentariu tipic de roman ce n-are nici o legatura cu F1 in afara de televizor si bere.
    Decat sa repeti ce scrie in articol cu alte cuvinte ca sa pari cunoscator mai bine taci, ca nu pari decat paralel cu problema.
    In rest, Button a castigat o cursa, Lewis nu. Poate sa faca 100 depasiri pe pista, va fi campionul mondial al depasirilor.
    Dezvoltarea masinii se intampla si la alte echipe nu doar la McLaren, ca doar n-au inventat ei dezvoltarea masinii in timpul sezonului si mai las-o dreaq ce pupincurism cu cel mai repede si cel mai frumos si cel mai destept inginer de la McLaren ca nu-i comunism sa fi obligat sa ti discursuri de-astea.
    9 9
  • Explicatie
    Tu vezi doar cine a castigat cursa si gata. Nu vezi potentialul unui pilot rezultat din felul cum conduce, cat de bine stapaneste masina si cat ii in stare sa extraga din potentialul masini. Poate castiga Button ce cursa vrea, si merge cat de precaut vrea, diferenta de valoarea ii prea mare intre el si Lewis, in favoarea lui Lewis. Castiga si Lewis curse stai linistit, si pana la final mai multe decat Button. La orice ora ii da clasa lui Button. Referitor la dezvoltarea masinii m-am raportat la Red Bull, o echipa ce nu are resursele logistice sau financiare ale lui Mclaren sau Ferrari. Iar ce au reusit Mclaren in 2009 e de-a dreptul fenomenal, ceva ce nimeni n-a mai reusit de-a lungul unui sezon in desfasurare si fara posibilitate de a testa. Este un lucru demonstrat deja. Iar referitor la capacitatea de-a dezvolta masina, Mclaren o poate dezvolta intr-un ritm mult mai rapid decat Red Bull. Ca sa stii, Mclaren a utilizat deja noile componente ce le aveau pregatite pentru Shangai la Sepang, iar pentu cursa din China lucreaza la noi componente, depasindu-si deja calendarul cu 2 sapamani ;)
    7 8
  • coman norbert
    strecuratoarea si macaroanele
    Cei de la McLaren au strecuratoare, dar tot trebuie sa apeleze la cei de la Ferrari pentru macaroane.
    Este o gluma nu sariti...
    9 3
  • McL
    Bravo,Mirciulica.Esti in mare forma ,ca si Hamy.
    7 5
  • McLaren, Ferrari, Renault, Red Bull...
    De fiecare data cand vreau sa ma relaxez citesc comentariile voastre. Stiti ca sunt fan McLaren, insa savurez toate replicile. Nici eu nu sunt de acord cu cei care injura Ferrari sau se extaziaza extraordinar cand Hamilton reuseste cel mai bun timp in Antrenamentul 7 de joi noaptea. Glumesc!
    Cand vad cata pasiune exista, am o singura intrebare: de ce suntem un popor condusi de o adunatura de tampiti? De ce nu reusim sa avem si noi o pista de F1, astfel incat pasiunea sa ajunga acolo unde ii este locul. Mai tineti minte care a fost sloganul Campionatului European de Fotbal din Anglia? "Fotbalul se intoarce acasa"! Daca si noi nu am mai fi nevoiti sa mergem in Ungaria, in Turcia, in Italia, poate lumea ar vedea ca Romania iubeste F1 asa cum o fac tari ca Anglia sau Germania!
    Pacat ca pasiunea noastra poate fi demonstrata doar pe net si foarte rar (fata de cum am vrea noi) la vreo cursa departe de casa!
    6 2
  • @hasu :)
    mersi prietene de sustinere :)) sper ca stii ca te poti baza pe mine si tu :)
    5 2
  • Mirciu
    Baga mare, Mirciulica.Dar sa stii ca eu il prefer pe Button lui Hamy.
    5 0
  • @hasu
    Rau faci daca il preferi pe Button :) Oricum e tot pilot pilot Mclaren si doar nu vom plange daca castiga, dar totusi LEWIS ii LEWIS :)
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru