Marele Premiu al Australiei a reprezentat debutul lui Lewis Hamilton la Mercedes, iar britanicul a ocupat locul trei pe grila de start în spatele celor doi piloţi Red Bull Racing.
Totuşi, el a fost depăşit cu uşurinţă la start de Felipe Massa şi Fernando Alonso şi a obţinut locul cinci după ce şi-a schimbat strategia pentru opriri la boxe. Chiar dacă este mulţumit de performanţă, Hamilton a admis că prestaţia modestă a monopostului în regim de cursă ridică unele semne de întrebare.
"Este grozav, sunt foarte bucuros. Cred că este mult mai bine decât ne aşteptam pentru prima cursă a sezonului. Va trebui să încercăm să ne dăm seama de ce am pierdut timp în faţa altor băieţi, dar cred că cei din echipă au făcut o treabă grozavă pentru noi pentru a avea prestaţia pe care am avut-o. Monopostul se simţea foarte bine şi nu ştiu cu adevărat cum s-au îndepărtat ceilalti băieţi atât de repede, dar vom continua să forţăm şi sper să ajungem acolo unde trebuie", a precizat el.Hamilton a ţinut capul de afiş în timpul unui duel spectaculos cu Fernando Alonso şi plănuia o strategie cu numai două opriri la boxe, similară cu cea adoptată de Kimi Raikkonen, care a reuşit să şi câştige cursa în aceste condiţii. Totuşi, el a fost nevoit să opteze pentru o oprire suplimentară din cauza degradării prematură a cauciucurilor.
Via Mercedes
http://www.youtube.com/watch?v=f2xs2Dyzsl4
Trebuie de mentionat ca anul trecut M.Schumacher a avut 5 abandonuri in primele 7 curse, din cauza bolidului, plus la toate acestea stim cu totii ca Mercedes era cel mai apetisant la cauciucuri.
Anul acesta prima ce am observat la ei e ca au schimbat printre ultimii, s-a lucrat f mult la acest capitol.