Cel mai bun timp al zilei a fost stabilit de Lewis Hamilton, care a fost cronometrat cu 1:33.278 la volanul monopostului Mercedes. Timpul britanicului a fost cu numai 0.002 secunde mai lent decât cel cu care Felipe Massa a stabilit sâmbătă timpul de referinţă al ambelor sesiuni de teste din Bahrain.
Mercedes nu a fost însă scutită de defecţiuni tehnice, întrucât Hamilton a petrecut aproape toată dimineaţa în garaj pentru ca mecanicii să remedieze unele probleme la cutia de viteze.
La rândul lor, cei de la Williams au continuat parcursul bun şi au ocupat locul doi prin Valtteri Bottas, care a fost urmat de Fernando Alonso, nu înainte ca pilotul Scuderiei Ferrari să se oprească pe circuit în virajul 12.
Alte cinci echipe cu probleme
Pe lângă Mercedes, nu mai puţin de alte cinci echipe au pierdut timp preţios. De departe, principala afectată a fost Red Bull Racing, întrucât mecanicii au fost nevoiţi să rezolve ceea ce echipă a numit "probleme mecanice la partea frontală a monopostului". Chiar şi aşa, Sebastian Vettel a avut o zi productivă cu 77 de tururi parcurse, toate însă la un nivel scăzut din punct de vedere al performanţelor, astfel că a încheiat ziua doar pe locul nouă.
Lotus, McLaren şi Force India au fost nevoite să încheie prematur ziua de teste din cauza unor defecţiuni la motor, în timp ce Caterham a înregistrat o defecţiune la ambreiaj.
La polul opus, Toro Rosso a avut parte de cea mai productivă zi de teste din această iarnă după ce Jean-Eric Vergne a parcurs 74 de tururi, în timp ce Sauber a recuperat din plin timpul pierdut sâmbătă şi a efectuat nu mai puţin de 177 de tururi prin Adrian Sutil şi Esteban Gutierrez.
În ultima oră de teste, organizatorii au aprins instalaţia de nocturnă care va fi utilizată şi în cursa din acest sezon.
Teste Bahrain - rezultate ziua 4:
1.Lewis Hamilton Mercedes 1m33.278s 69 2. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m33.987s +0.709s 108 3. Fernando Alonso Ferrari 1m34.280s +1.002s 74 4. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m35.577s +2.299s 74 5. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m35.701s +2.423s 74 6. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m36.467s +3.189s 91 7. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m36.835s +3.557s 61 8. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m37.303s +4.025s 86 9. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m37.468s +4.190s 77 10. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m38.111s +4.833s 22 11. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m38.391s +5.113s 106 12. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m39.302s +6.024s 32
Lewis Hamilton 1m33.278s
Cu 0.020 mai lent, nu 0.002.....
Sa cistige cei mai buni.
Un singur lucru este in continuare clar. RBR si Lotus inca nu au gasit calea rezolvarii problemelor pe care le au. Cei motorizati de Mercedes par in fata iar Ferrari pe undeva in preajma lor.
Sa vina prima cursa ca deja e prea mare suspansul!
Cat despre teste, Mercedes pare favorita, Williams si Force India par ca se descurca mai bine, Ferrari pare favorita dupa Mercedes, iar din restul echipelor, McLaren parea la un moment ca se descurca cel mai bine, pe final a fost opusul. Sauber, Toro Rosso, se pot descurca mai bine, iar de Red Bull... nu cred ca este nimic de spus inca. Evident, pana la prima cursa si terminarea ei, toate aceste lucruri sunt pur si simplu speculatii, pentru ca nu exista nici o situatie oficiala, care sa explice ce testeaza, fac, ce au testat, facut baietii astia acolo. In schimb, cred ca ne vom putea astepta la un sezon plin de probleme tehnice, este evident ca datorita acestor multor schimbari, va dura ceva, poate chiar 1/2 din sezon pana vom vedea masina favorita.
1. RedBull a testat ce voiau. Si-au ascuns forma.
2. Va fi un an Mercedes pentru ca "trebuie", asa cum a fost o perioada RedBull. Daca nu au rezultate, marii "sponsori" se retrag. A se vedea Toyota si BMW. Acum e schimbata strategia prin rotatie. Doar hazardul poate schimba ceva.
Imi doresc sa ma insel si sa fie un an Ferrari :)
Nu cred ca Red Bull trebuia sa-si ascunda forma, dupa ce 4 ani au fost in top. Nu era nici o surpriza daca erau primii. Eu cred ca surpriza va fi ca nu vor mai fi primii.
Pai va mai fi o sesiune de teste special pentru Mercedes, ca doar "trebuie". Au avut anul trecut rezultate pentru ca au testat ilegal. Altfel erau la 2 sec./tur in spatele Ferrariului si, probabil, la o eternitate fata de Vettel(nu de Red Bull, ca Mark mergea cu masina peticita). Poate mai baga si anul asta o sesiune de-asta. Ca sa moara de ciuda toti fraierii care respecta regulamentul.
Imi doresc sa te inseli si sa fie un an Ferrari, pentru ca "trebuie". Crezi ca Santander mai sta mult daca n-au rezultate? Sau alti sponsori... Doar numele Ferrari cu siguranta nu-i incalzeste. Poate 2-3 ani domina si Ferrari dupa ce 4 ani au fost martoage.
" RedBull a testat ce voiau. Si-au ascuns forma. "
Aham! Cum sa nu ? De asta s-au dus dar stateau in garaj si tot peticeau pe monopost?Ieri nu au fost in stare sa faca nici macar un tur. Iar azi ... ce sa zic. Da, au parcurs destul de multe ture dar la viteza aia ... o puteai face si cu o masina de serie.
Tot nu stim cam pe unde este Ferrari. Mercedes par in fata lor. Si nu numai echipa de uzina. Buni toti cei motorizati e ei.
Hai sa vedem prima cursa sa vedem ce si cum
SPONSORI RAMAN NU NUMAI DACA CASTIGI IN F1 DEPINDE SI CE VANZARI AI CU MASINILE DE SERI SI CE PROFITURI LE ADUCI CU IMAGINILE ASOCIATE.