În plus, Lewis Hamilton susţine că nu este îngrijorat de aceste rezultate şi afirmă că Scuderia a reuşit timpi atât de buni datorită faptului că a concurat ca într-o sesiune de calificări din cadrul unui Mare Premiu.
"Sincer să fiu, nu am acordat prea multă atenţie, m-am concentrat pe propria mea treabă. Sunt sigur că au utilizat alte cantităţi de carburant decât ceilalţi şi au efectuat stinturi scurte. Inginerul meu mi-a spus că au avut stinturi în care au atacat ca în calificări, ceea ce noi nu am făcut", a declarat el.
▶ Statisticile testelor de la Jerez: Ferrari cu viteza, Mercedes cu fiabilitatea
Declaraţiile sale au venit însă la numai o zi după ce coechipierul său de la Mercedes, Nico Rosberg, a admis că performanţele înregistrate de Ferrari i-au deschis ochii, în special după ce anterior îşi exprimase convingerea că va lupta pentru titlul mondial doar cu Hamilton.
"Ţinem un ochi pe rivali, în special pe Ferrari, care ne-a deschis ochii în ultimele zile.
Dar încă suntem încrezători că putem începe bine sezonul şi că putem fi puternici în ceea ce priveşte dezvoltarea monopostului", a explicat germanul.
In al doilea rand, nimeni nu stie exact ce setari au folosit ceilalti, cantitati de carburanti etc, cu atat mai putin hamilton si inginerul sau de cursa.
In al treilea rand, timpii realizati la Jerez nu au relevanta, la barcelona in ultimele zile vom vedea cat de cat cum se inclina balanta.
Si in ultimul rand, mai este timp de inbunatatiri ale perfomantelor pentru fiecare echipa, pana la prima cursa de la Melbourne!
Sper sa vedem un sezon competitiv!
bafta ferrari
Eu nu cred că va exista nici o revenire a celor de la Ferrari. Mercedes a muncit 5 ani ca să ajungă în top și n-o să piardă avantajul atât de ușor. Ar fi culmea ca Ferrari să-i ajungă peste noapte, poate doar cu ceva ilegal... Mercedes nu are un avantaj peste noapte, cum a avut Brawn GP în 2009. Bătălia va fi pentru celelalte locuri, Williams, Red Bull și Ferrari. Acolo o să fie o luptă interesantă, nu știu dacă Williams mai poate rezista mult în umbra celor de la Mercedes, În rest Hamilton vs. Rosberg, cu un Hamilton sigur pe el care va încerca să gestioneze fiecare cursă.
Sigur, mi-aș dori să mă înșel, dar Mercedes și-a făcut bine socotelile, n-are de gând să piardă atât de repede și atât de ușor.
la configuratia unitatilro de propulsie se pot aduce imbuntatiri majore "peste noapte"
multa lume (cu pregatire tehnica despre f1) sunt de parere ca Ferrari a gasit 80 de CP in timpul iernii si avantuj MB fata de ei e de 30 CP care este recuperabil in timpul sezonului
Honda cica are o abordare invovativa fata de unitatea de propulsie pe care dc o pun la punct McLva fi o masina rapida
are MB avantaj, desigur, dar nu cred k va fi o "plimbare in parc" pentru ei cuma a fost anul trecut ...
ramane sa vedem ce se intampla la Melbourne
Forza Rossa!
Pariez pe o bere că Hamilton doboară recordul de 13 victorii într-un sezon.
avantajul unitatii de propulsie MB fata de Ferrari in 2014 era de 50 de CP
au mai adaugat anul aceata 60 de CP, dar Ferrari a reusit sa inbunatateasca 80 de CP
de aici vine diferenta de 30 de CP
Te apreciez foarte mult, desi stiu ca nu prea te intereseaza, iar daca esti apreciat de mine pe acest site, iti va atrage doar voturi negative.
Apreciez ca pe langa ca esti un bun cunoscator, esti foarte echilibrat in postari. Eu si ferr1 suntem mai "nazdravani" sa zic asa, dar tu prezinti realist cand vorbesti despre situatia unei echipe fie ea si Ferrari.
Eu as vrea sa pot avea aceasta abordare, incercarc oricum sa fiu mai putin subiectiv si exaltat sa zic asa, dar stii cum e, cand iti faci un renume negativ, nu mai schimbi perceptia, oamenii te vor vedea mereu din acea perspectiva cu a caror culori ti-ai creionat personalitatea virtuala sa zicem asa.
Daca la inceput acest site era doar un mod de a-mi varsa frustrarea si naduful contra echipei Ferrari, simt ca am devenit mai moderat de la un timp, pentru ca mi-a fost aratat ca desi vorbeam ca un apucat unii useri mi-au raspuns rational si matur. Pe tine te apreciez cel mai mult dintre toti fanii, nu doar Ferrarii. A scuze, si pe "camaradul" meu ferr1 il apreciez foarte mult, dar parca el si cu mine inca ne incapatanam sa mai copilarim un pic pe aici, in schimb tu esti ok.
P.S. Nu dati voturi negative la Soxy daca am zis eu ca ii apreciez pertinenta si comportamentul pe acest site, pt ca el vorbeste mereu la subiect, bombardati-ma pe mine cu negative, pentru ca eu sunt obisnuit si imun, nu ma deranjeaza :)
Sper sa fie ca tine, ca eu personal m-am saturat de laturile pe care vi le-ati aruncat unul altuia pana acum.
Strict la subiect eu inca nu as pune baza nici viteza celor de la Ferrari, nici pe fiabilitatea celor de la Mercedes. Este adevarat ca aceste caracteristici aratate acum se pot dovedi solide pe parcursul anului, dar eu inca nu m-as arunca sa bag mana in foc. Zic sa mai stam nitel sa vedem ce semai intampla.
Cred ca te mangai tu pe cap, dar nu stiu pe care.
Daca as lucra la Mercedes in cadrul echipei care dezvolta acest motor, as lansa diferite valori pentru "fraieri" in timp ce m-as concentra pe munca mea. La fel si daca as lucra la Ferrari sau la Renault. Pentru ca in timp ce "fraierii" sau "expertii" discuta, eu pot sa-mi fac treaba liber :P Sper ca ati inteles cum merge treaba in realitate.
P.S. Motoarele astea nu sunt nici perfecte nici absolute, sunt niste conditii in care livreaza aceasta putere, diferite setari de performanta, diferite setari de consum, diferite valori pentru ulei/racire si cred ca mai sunt vreo 10 alte chestii diferite. Plus conteaza cat de cald mediul exterior sau cat de rece, conteaza daca ploua sau este soare, conteaza centru de greutate si conteaza cum schimba vitezele si cum sunt treptele. Si conteaza si circuitul si daca esti in urma altei masini sau in fata ei, pentru ca aerul care "dislocat" de un alt monopost este ceva mai "murdar" decat aerul liber cand nu ai nici un monopost in fata.
"Food for thought" :P
surse mai mult sau mai putin de incredere au dat aceste valori din lumea F1, noi ii putem crede sau nu ...
Despre conditiile de livrare a puterii ce spui tu este adevart pentru unitatile ICE, dar acolo nu este multa filosofie se spune ca unitatile au in jur de 580 - 600 HP si acolo nu se pot aduce prea multe imbunatatiri (limitare foarte stricta a regulamentului)
in schimb la unitatile MGU-K si MGU- H si sistemeul ES se pot aduce imbunatatiri respectiv acestea livreaza puterea respectiva in orice conditii
de ex MGU-K este limitat prin regulament ca poata recuperea 2MJ pe tur si sa elibereze 4MJ timp de 33 de secunde de energie care anul trecut pentru PU106A Hybrid insemna un plus de 160 CP - informatie oficiala AMG Petronas F1 (puterea teoretica a 4MJ in 33 de secunde este 177 CP)
in schimb energia ce poate sa recupereze MGU-H este NELIMITAT DE REGULAMENT, nici capaciatatea de stocare a sistemululi ES nu este limitat
in concluzie, dc MB, Ferrari, etc au gasit metode de a maximiza MGU-K atunci au 17 CP in plus, respectiv daca au reusit sa imbunatateasca sistemul MGU-H si capacitatea de stocarea a sistemului ES atunci linistit puteau sa mai gaseasca 60 - 80 - 100 CP
Forza Rossa!!