Peste numai o săptămână, piloții se vor reuni la Melbourne pentru prima cursă a noului sezon, iar Lewis Hamilton are deja o viziune asupra performanțelor echipelor.
Pilotul echipei Mercedes afirmă că Red Bull are în prezent cel mai rapid monopost, cu atât mai mult cu cât există speculații cu privire la o îmbunătățire importanta înainte de prima cursă.
"Cred că Red Bull are potențial să aibă cel mai rapid monopost în acest moment. Au un fel de update, de o anumită magnitudine, despre care am auzit că valoarea între două și patru zecimi de secundă. Sunt încrezător în echipa mea, dar cred că va fi foarte echilibrat", a declarat el.
Pe de altă parte, Hamilton negociază în prezent prelungirea acordului Mercedes, care urmează să expire la sfârșitul sezonului 2018. Britanicul este încrezător că discuțiile reprezintă o simplă formalitate și anticipează semnarea noului contract până la cursa de la Melbourne.
"Este o atmosferă relaxată, pentru că Mercedes știe că sunt devotat, iar ei și-au exprimat devotamentul față de mine.
Trebuie doar să găsim un numitor comun. Nu vă faceți griji dacă nu semnez înainte de Australia. Se va întâmpla. Sigur că ne concentrăm pe acest sezon, dar cu siguranță voi semna", a mai precizat el.Via Motorsport, SkySports
toti pilotii se muta unde le e mai bine. parca alonso nu mai e la renault sau vettel la rbr. acelasi lucru l-au facut si generatiile precedente de piloti .
Senna în 91 a câștigat cu o mașină inferioară fata de monopostul Williams pilotat de Mansell. Chiar dacă nu l-ai menționat Prost a câștigat în 86 cu un McLaren inferior în comparație cu Williams. Cat despre Alonso si Schumacher e greu de spus...În 2005 Raikkonen era mai mereu in frunte , dar chiar dacă avea cea mai performanta masina , ea totuși nu era fiabila . Schumacher poate în 2003 a avut un Ferrari mai slab decât concurenta , dar au fost niște diferențe mici ...
Aici nu e vorba de performanta , e vorba de fiabilitate. Mansell a pierdut în Canada cursa in ultimul tur după ce a condus-o autoritar. În Portugalia a fost descalificat stupid din postura de lider după ce i s-a desprins un cauciuc în momentul ieșiri de la boxe. Deci 20 de puncte pierdute din prostie... Iar în Japonia Senna a facut o manevră cam neortodoxa în fața lui Mansell , care a dus la abandonul acestuia. McLaren era la apusul dominației sale încă de la începutul acelui sezon , iar lucrurile se vor acutiza în 1992 si 1993 , ceea ce a dus la tragica plecare a lui Senna la Williams.