Pilotul britanic consideră că factorul cheie în acest deznodământ a fost eroarea de pilotaj din turul 29, când a pierdut controlul volanului în virajul 4. El s-a redresat relativ rapid, însă greşeala l-a costat aproximativ şapte secunde.
"Cred că până la urmă greşeala m-a costat victoria.
Eram mult mai rapid până în acel moment şi în turul respectiv am fost cu o secundă mai rapid după ce Rosberg a oprit la boxe. Nu a fost vina nimănui, decât a mea. În mod obişnuit aş fi fost dezamăgit din cauza greşelii, şi aşa a fost, dar m-am simţit grozav acolo. Nu am cedat, am recuperat şi am continuat să forţez", a declarat britanicul la finalul cursei.Între timp, Rosberg consideră că a reuşit să-şi îmbunătăţească ristul de cursă comparativ cu etapa precedentă din Statele Unite, când a fost depăşit de Hamilton în lupta pentru victorie. Germanul explică modul în care a reuşit să-l păstreze în spatele său pe rivalul său în lupta pentru titlul mondial.
"Austin a fost o cursă dificilă pentru mine şi a fost important să progresez. În State nu am făcut o treabă suficient de bună, dar duminică am reuşit şi de aceea sunt fericit: am învăţat de la Austin şi m-am descurcat mai bine, aşa că este un pas mare în direcţia potrivită.
A fost o cursă grozavă cu Hamilton în spatele meu şi a trebuit să mă asigur că diferenţa era suficient de mare pentru că el să nu aibă nicio şansă de depăşire, ceea ce a fost bine", a a explicat el.Înaintea ultimei curse de la Abu Dhabi, în care piloţii vor primi de două ori mai multe puncte decât în mod obişnuit, Hamilton are un avans de 17 puncte în faţa lui Hamilton în clasamentul general.
2. Totusi a fost baftos... pute sfarsi in parapeti... limita dintre a fi erou sau idiot e foarte subtire...
3. In Abu Dhabi de asemenea poate fi erou castigand pe pista sau idiot pierzand titlul inercand sa castige cursa
4. Daca va face pole-position si va avea un start bun va avea toate sansele sa castige cursa
5. Totusi cea mai buna stratgie ar fi sa isi asigure locul doi, sa protejeze asina, motorul (pe care l-a forta la maximum a Interlagos... sau poate va folosi altul acolo, cine stie...) si pneurile...
6. Daca va fi in fata lui Rosberg acesta va trage la maxim fortandu-l si pe Hamilton sa merga tare... in plus Rosberg in spate ar reprezenta riscul de a incerca sa repete episodul Spa... deci daca Hamilton se va afla la conducere va trebui sa forteze si mai mult pt a se asigura ca Rosberg nu e in imediata sa apropiere
7. Se va putea Hamilton abtine sa nu faca pole, sa nu conduca cursa si sa incerce sa castige? E imprevizibil, asa ca:
a) Va castiga cursa si titlul si va fi un erou
b) Va pierde titlul prin accident incercand sa castige cursa si va fi un idiot
c) Va suferi un abandon tehnic... si detractorii vor striga ca e un idiot, nu stie sa si protejeze materialul de concurs... in timp ce admiratorii vor tipa ca a fost ”lurat” de echipa
d) Va fi eliminat din cursa de Rosberg
e) Va termina pe locul 2, isi va asigura titlul iar ”specalistii” vor face ei analize in care ne vor spune cat de inteligent este, cum a condus el inteligent amintind de Alain Prost sau cum a fost el rapid consumand putin combustibil si uzand putin pneurile amintind de Jimmy Clark :)))
f) Va termina pe 2 si va lua titlul dupa ce toata cursa a fortat la maximum incercand sa il depaseasca pe Rosberg, detractorii vor spune ca e un idiot care a riscat degeaba iar admiratorii ca de aceea e cel mai rapid... ca nu se multumeste niciodata cu locul 2 asemenea lui Senna (desi Senna cred ca se referea mai degrab la campionate decat la curse) :)))