Performanţa realizată l-a impulsionat pe britanic, care este mulţumit de timp şi de faptul că a parcurs 37 de tururi, cu numai patru mai puţine decât Sebastian Vettel, care a stabilit recordul sesiunii.
"Ar fi fost grozav să concurez şi în prima sesiune, dar am parcurs suficiente tururi în a doua sesiune şi mă simt confortabil în monopost. A fost o zi bună, am înţeles bine monopostul şi mă simt optimist. Sincer să fiu, nu m-am uitat la ceilalţi. Nu eram deloc confortabil înainte de a doua sesiune, dar din fericire am fost rapid în scurt timp", a declarat pilotul Mercedes pentru postul britanic de televiziune SkySports.
▶ Hamilton, cel mai rapid în a doua sesiune
Coechipierul său Nico Rosberg a ocupat locul doi în a doua sesiune la numai o zecime de secundă în spate, însă germanul a dezvăluit că a avut unele probleme de adaptare la noul sistem electronic de frânare.
"Şi noi ne-am chinuit cu el, uneori era activat, uneori dezactivat, lucruri de acest gen.
Totul depinde de setări, pentru că atunci când ajungi pe o traiectorie pe care nu ai mai fost pierzi spatele. Este o situaţie foarte delicată, pentru că afectează trenul spate şi, dacă îl blochez un pic, atunci ies de pe circuit", a explicat el citat de publicaţia F1Fanatic.
Ei nu e chiar asa, Hami are sange in instalatie si daca ma gandesc bine F1 chiar are nevoie de un nebun ca el ca sa-i incurce pe cei de la RBR :).
Fortza Ferrari.