Debutul dezamăgitor al Scuderiei Ferrari în debutul noului sezon din Australia i-a luat prin surprindere pe rivali, după ce Sebastian Vettel și Charles Leclerc au terminat cursa la aproape un minut în spatele învingătorului Valtteri Bottas.
Lewis Hamilton avertizează însă că Ferrari va reveni în forță în următoarele curse, în ciuda faptului că echipa susține că nu a identificat încă o cauză pentru lipsa de rezultate.
"Pe baza analizelor care ni s-au furnizat, am fost tentați să credem că sunt în frunte. Este evident că nu a făcut cazul în weekend și nu sunt sigur de ce performanța lor a fost aceasta. Nu știu ce problemă au avut, dar sunt sigur că vor reveni în forță în următoarele curse, așa că trebuie să rămânem cu picioarele pe pământ", a declarat britanicul.
Între timp, Red Bull a sărbătorit noul sezon cu un podium prin Max Verstappen, primul obținut de Honda în calitate de furnizor de motoare de la revenirea în competiție în 2014.
Totuși, șeful Christian Horner insistă că nu este încă timpul potrivit pentru a discuta despre șansele la titlul mondial."Cred că este prea devreme pentru a vorbi despre titluri, dar cu siguranță este un moment grozav pentru Honda să fie pe podium. Suntem foarte mândri și recunoscători pentru motorul pe care ni l-au dat. Vrem să reducem diferența față de Mercedes și Ferrari și am reușit deja să facem asta", a declarat britanicul.
GP2 engine, GP2 engine
tavalugul sf90 ii pe cale sa se dezlantuie incepand cu bahrain gp
is cu speranta unui dublu podium ferrari in urmatoarea cursa fiindca si conditiile climatice is in favoarea masinii italiene iar setea de revansa a lui vettel si leclerc ii elementul cel mai important in obtinerea unui rezultat sinonim firescului pentru o echipa cu un palmares coplesitor asa cum ii numai ferrari in f1
In Bahrain vedem daca diferenta dintre Mercedes si Ferrari este intr-adevar asa mare. Sincer m-ar surprinde. Anul trecut Mercedes si Ferrari au alternat GP-urile in care au performat mai bine sau mai putin bine.
Pana atunci se pare ca Bottas l-a tavalit pe Hamilton si pentru faptul ca ultimului i-a sarit o jucarie de pe podeaua masinii in primele ture are cursei australieni, jucarie care pe cat de mica e, se pare ca influenteaza destul de mult aerodinamica masinii.
Problema la Hamilton e una de motivare, de viata extra-F1 si de mofturi. Daca s-ar concentra strict pe F1 si pe ceea ce trebuie sa faca aici, ar domina ca Schumacher. Și domina si cu multe alte activitati. Ganditi-va ce bataie si-ar lua Vettel daca Hamilton ar face doar F1.
Daca are masina de top, nu ceilalti il bat pe Hamilton, ci el se poate bate singur, ca in 2016. Ca doar nu o sa spuneti ca Rosberg e mai bun.
Asa ca linistiti-va, asezati-va pe fotoliu, si daca masina Mercedes e in top (nu neaparat cea mai buna, sa domine), urmeaza un alt titlu pentru Hamilton. Eu nu cred ca va mai repeta greselile din 2016 si va fi matur ca, in cazul in care va fi titlul in pericol, sa se concentreze doar pe F1.
Acum, la Ferrari nu e vorba de Vettel-Hamilton, s-a vazut deja care e mai bun. Ci italienii se chinuie sa-i dea germanului o masina cu macar 1 sec mai rapida decat Mercedes. Fara o masina care sa domine au sanse mici la titlu pentru ca Hamilton si-a atins apogeul. Sa vedem cat ramane la acest ritm.
In 2017 si 2018 a inceput bine Ferrari si a terminat prost.
Sper ca anul acesta sa fie invers.
Dar m-am bagat si eu in vorba pentru ca vreau sa va arat asta:
https://www.youtube.com/watch?v=kQ8riM4qNwE