Hamilton admite că Mercedes nu mai are cel mai rapid monopost de pe grila: "Titlul va fi mai greu de cucerit decât în trecut"

de Daniel Popescu
Luni, 23.04.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a admis că Mercedes este a doua sau a treia echipă a momentului în Formula 1, motiv pentru care titlul mondial va fi mai greu de cucerit decât în sezonul precedent.

Mercedes ocupă prima poziție în clasamentul constructorilor după primele 3 curse ale sezonului, însă echipa nu a obținut încă nicio victorie.

Lewis Hamilton admite că în prezent Mercedes nu mai deține cel mai rapid monopost, aluzie la faptul că rivalii de la Ferrari și Red Bull au înregistrat progrese comparativ cu anul trecut.

"Obiectivul meu este același, dar este clar că nu suntem cei mai rapizi. Am pierdut din performanță după Melbourne și poate și mai mult la Shanghai. Așa că în acest moment suntem a doua sau a treia cea mai rapidă echipă și trebuie să îmbunătățim, dar nu este imposibil", a declarat britanicul.

În acest context, Hamilton admite că va fi semnificativ mai greu să cucerească titlul mondial în acest sezon, însă pe de altă parte scoate în evidență că acest lucru ar însemna și o satisfacție pe măsură.

"Cine știe ce se va întâmpla? Dacă lucrurile vor continua în acest an va fi foarte greu să câștig. Dar dacă există o oportunitate și vom termina în frunte va însemna și mai mult, pentru că este un sezon mai dificil decât înainte", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (37)

  • Hai lasa minciunelele, vrei sa ii faci pe Ferrari sa se relaxeze, aveti cea mai buna masina, stai calm ca Ferrari se bat singur pana la jumatatea sezounului, iar castigi un titlu la pas.
    15 14
  • Nu as baga mana in foc ca va fi usor Ferrari au un monopost bun si se pare ca au potential de dezvoltare mai mare decat masina Mercedes.
    22 3
  • Anonim
    Pe moment cei de la Mercedes au cateva probleme, una nu mai pot folosi acel "Party mode" pana vine urmatoarea varianta de motor (care se pare ca n-o sa vina in acest sezon), si au problem in a forta pentru ca se strica cutiile de viteze. Masina buna au, aerodinamica foarte buna, dar este un sezon lung si pana la final mai este foarte mult. Cei de la Ferrari sunt ceva mai atenti in acest sezon, daca se baga si Red Bull in seama in cateva curse macar... se pot intampla multe.
    12 2
  • mercedes mai are un as in maneca(verstappen),asta e arma lor secreta,si o activeaza pe timp de disperare..
    10 6
  • ...pentru ca Ferrari, Mercedes sau alta echipa isi fac strategia sau isi dezvolta masina in functie de ce zice Hamilton, Vettel sau......Alex
    Inainte de cursa din Australia, Vettel ne explica cum Mercedes e mai rapida.
    4 1
  • @vitelilcabrat, ce ai tata, te-ai lovit cu capul de pom in loc sa dormi?
    @bwoah, Ferrari a avut in fiecare an potential de dezvoltare mai mare de dezvoltare, dar la un moment dat, strica monopostul prin dezvoltarea lui si pierd contactul cu Mercedes, in timp ce Mercedes dezvolta doar ascendent.
    2 9
  • Alex-Hai sa fim sinceri ferrari in 2017 au dezvoltat bine monopostul au pierdut puncte in baku din cauza lui vettel in singapore la fel si problema cu bujia dar ca monopost au avut pole in mexico au castigat in brazilia deci masina era buna pe final.Fata de anul trecut masina ferrari nu mai pierde pe liniile drepte fata de mercedes si se descurca mai bine in calificari.
    7 1
  • Nu e Hamilton in forma, altfel ar fi fost inaintea lui Bottas si deci inaintea lui Ferrari. Isi revine el.
    5 4
  • Un articol are explica multe detalii interesante :
    "https://www.motorsport.com/f1/news/why-raikkonen-is-the-2018-ferrari-real-benchmark-1029621/"

    Vi-l recomand!
    5 1
  • Interesant este cum la Kimi s-a inversat tendinta. Daca pana acum era slab in calificari si mai bun in cursa, acum este exact pe dos, merge bine in calificari si foarte slab in cursa, nu reuseste deloc sa mentina ritmul cu cei din fata, Bahrein si China fiind exemple evidente. Mai ales China unde, fara berbecul Max, ar fi terminat cel mult pe sase.
    Si inca ceva, de la un site englez, sa nu te astepti niciodata decat la bete bagate in gardul italian ...
    2 7
  • Hai lasa-ma, "Raikkonen adevarata referinta Ferrari" ? In care viata ? Cand naiba a fost asta cel mai bun la Ferrari ? Pai pana si in 2007, anul lui de campion mondial, Massa a fost mai bun decat el !
    0 12
  • Nu stiu daca Massa a fost mai bun decat Raikkonen,dar nici nu la ajutat unul pe celalalt un sezon intreg dar dar a iesi campion!
    2 1
  • @Popa: Citeste articolul, si vezi ce parere ai dupa.
    3 0
  • @liviu
    Nu l-a ajutat ??? Ce vorbesti Livache, ultima cursa, Brazilia, ce naiba a fost ??? Pai daca ala nu a fost ajutor, care ar fi fost ? Sa-l duca in carca pana la finish ? Numai datorita ajutorului si altruismului lui Massa a ajuns Kimi campion !
    2 4
  • anonimul de massa bun?? in ce univers paralel??? unul din cei mai slabi piloti....cum sa-l compari cu kimi?????wt...
    5 2
  • Massa a fost mai bun decat Kimi in 2007, nu mai reluam discutia, l-a si ajutat pe Kimi sa ia campionatul, dupa accidentul din 2009 rar a mai avut sclipiri, fiind si pus in umbra lui Nando dar chiar a fost slab dupa accident, gresea foarte mult!
    2 2
  • Massa era pilot de top inainte sa si-o ia in cap ... adica dupa ce l-a lovit in cap piesa aia desprinsa de pe masina lui Barichello. Bine ca a scapat cat s-a putut de bine dupa asta, dar NU a mai fost acelasi pilot. Apoi a mai si imbatranit ...; dar e ok nu va faceti griji, are o viata frumoasa.
    0 2
  • Ce nu pricepi dude? Nu l-a ajutat INTREG SEZONUL, cum a fost ajutat Alonso 5 ani la Ferrari si acum Vettel. Massa cu Kimi s-au batut pe pista pana cand unul din ei a iesit MATEMATIC din lupta pentru titlu.
    2 1
  • Fara abandonul tehnic din ultimele ture in Ungaria si fara golania lui Alonso din Singapore, "anonimul" era campion in 2008, la mare distanta de Hamilton, pe fortele lui, fara noroc chior si fara ajutor ! Kimi al tau, in afara anului 2005, cand a fost cu adevarat bun, dar l-a tradat masina, ce naiba a realizat ? Fara gafa lui Hamilton din China si fara bunavointa lui Massa din Brazilia, n-ar mai fi fost campion nici in 2007 si nici in vecii vecilor ! Un pilot de pluton, umflat cu pompa, batut mar de mai toti coechipierii, mai putin de Montoya, un alt caraghios ridicat de presa ! Asa ca mai scuteste-ma de "cum sa-l compari cu Kimi ??? wt ...". Cu una, maxim doua curse castigate pe sezon, asta este valoarea unui campion ? Complectez eu, wtf ???
    0 3
  • Ce trebuie sa intelegi tu e ca Vettel sau Alonso ar fi avut aceeasi soarta ca a lui KImi daca ar fi acceptat pe multi bani statutul de pilot nr 2. Cum ar fi fost ca Alonso sa-l fi ajutat pe Hamilton in 2007 si apoi pe Massa la Ferrari? Ar fi parut un caraghios de pluton dupa ce a castigat titlul. KImi a aratat cursa trecuta ca daca trage la rezultat se poate bate la varf. Daca sta dupa kurul lui Vettel insa, well, asta e rezultatul. Merita? Eu zic ca da. E campion mondial deja si oricum titlurile sunt asa doar pentru sufletel, cu banii insa poti face orice altceva vrei.
    0 1
  • @liviu
    Livache, aici nu este vorba de Alonso si Vettel, este vorba de supraevaluatul Votkanen, care este normal sa fie nr. 2 la valoarea lui ! Fara prostia uriasa a lui Hamilton in China si fara sa-i cedeze Massa primul loc in Brazilia, tipul iesea campion la sfantul asteapta ! Punct.
    1 1
  • Incepi sa vii de acasa. Mai ai doar doua chestii de acceptat, Alonso si Vettel nu ar accepta niciodata statutul de nr. 2, indiferent de bani, iar banii pe care-i ia Votkanen nu sunt chiar atat de multi, nu suficienti incat sa se vanda ca la o casa cu felinarul rosu. Opinia mea.
    1 0
  • Pai daca e so luam asa cu multi de DACA, atunci ar fi iesit campion in 2005 daca ar fi fost masina fiabila si nu ar mai fi castigat pomanagiul de Alonso. In realitate insa, a luat un titlu la Ferrari fara oride ne echipa tot sezonul, lucru pe care Alonso nu l-a reusit in 5 ani avand ordine de echipa tot sezonul.
    1 1
  • Ai face lucruri si mai "neaceptabile" pe muuuuult muuuult mai putini bani. Asa ca lasa bagabonteala ieftina.
    0 0
  • Aici nu este vorba de ce as face eu, mah "bagabonteala ieftina", nu o da in lozinci si golaneala, pastreaza un nivel decent.
    0 0
  • @Liviu
    Livache tata, nu mai incerca sa-l faci mare pilot pe Votkanen, daca Alonso ar fi avut masina lui din 2007-2008, ar fi fost campion inca doi ani la rand. Nu compara merele cu perele, nu compara Ferrari 2007-2008, cea mai buna masina a timpului, cu Ferrari 2010-2014, a treia forta, dupa RBR si McLaren ! Iar Votkanen a avut ordinul de echipa exact cand trebuia. Nu spun ca nu trebuia sa-l aiba, era normal sa-l aiba si l-a avut ! La fix ! In schimb Massa nu l-a avut in 2008. De ce ? Pentru ca Votkanen era pe nicaieri !
    1 0
  • saracu' kimishor...la ce masina are la dispozitie e destul de subtire..sigur ca e nr2, asa s-a angajat la fierari
    1 0
  • Nivel decent la nivel declarativ sau faptic? Faptic, da, te-ai vinde pe muuuult mai putin. Acum poti declara orice nefiind implicat.
    0 0
  • M afaci sa rad. Deci Ferrari a fost mai slaba si decat McLaren nu doar RBR? Hai ca poti mai mult, Ferrari a fost cea mai slaba masina. Alonso a avut o masina chiar mai buna decat Ferrari 2007 si tot nu a luat titlul. Astea sunt faptele, iar tu il tot aduci pe DACA in discutie. Atat le-a mai ramas fanilor die hard ai lui Alonso - daca. Daca este la fel de bun si pentru Webber si pentru orice alt pilot de pe grila. Te-ai prins, da? Alonso e un pilot la fel de banal ca Damon Hill.
    1 1
  • Aham, da. Daca Ferrari face pole cu Vettel atunci e masina prea buna. Daca face pole cu Alonso, masina e co caruta, doar Alonso a contat. Bitch please ...
    2 0
  • Doar primul comentariu este al meu,cel in care am zis ca nu stiu daca Massa a fost mai bun decat Raikkonen! In restul comentarilornu stiu cine este,dar nici nu conteaza.Eu imi reafirm pozitia,si anume ca ,nu mi se pare corect ca un pilot sa fie favorizat un intreg sezon in detrimentul celuilalt pilot.
    1 0
  • In 2008 Alonso ar fi fost batut de Massa la Ferrari. Ce ati vazut a fost dupa ce Massa s-a accidentat.
    2 1
  • @Livache
    Mai Livache mai, tu ma faci sa rad cu Alonso si care Ferrari si din ce an a fost mai bun ! Tu nu esti un hater Alonso, tu esti hater pur si simplu pentru ca nu poti mai mult. Ca si adevaratul Liviu, imi cam dau seama care este identitatea ta si hai sa o lasam moarta, chiar nu merita sa intru in polemica cu tine. Bye.
    0 0
  • Nu judeca pe altul dupa ceea ce esti tu in stare sa faci, sau dupa ceea ce faci tu, nu tuturor le lipseste coloana vertebrala, asa cum se pare ca-ti lipseste tie. Atat declarativ, cat mai ales, faptic.
    0 0
  • In care an vrei, la alegere. Daca rezulta Alonso campeon inca o data si inca o data, fara numar. Nu doar pentru Alonso, e valabil pentru oricine. De exemplu, Daca Petrov ar fi avut Ferrari 2010 ar fi castigat doua titluri in anul ala, la piloti si la constructori. Samd, cand il bagi pe "daca" la inaintare orice e posibil, dupa voie, dupa gust.

    Acum hai sa ne intoarcem la realitate. Alonso e acolo unde e pe merit, si nu ma refer ca e la McLaren ci la rezultatele din ultimii ani, iar el stie cel mai bine asta.
    0 1
  • Pai faptic iti cam lipseste coloana vertebrala daca nu poti admite intr-o discutie acolo unde nu ai dreptate. Daca sustii doar varianta pro sau doar varianta contra si nu esti deschis sa admiti realitatea asa cum este (realitatea nu e doar pro sau doar contra ci este un mix din ambele) atunci da, esti un smecheras wannabe care s-ar vinde daca ar vea ocazia.
    0 0
  • Chuzkdiula
    how to write argumentative essay
    http://writemyessayassist.com - write my paper
    help with assignment writing
    custom writing
    - professional letter writing service
    apa paraphrasing
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru