Cel mai probabil, problema este cauzată de tehnologia FRIC utilizată de echipa germană pentru suspensii, care asigură stabilitate aerodinamică. Britanicul admite însă că nu a reuşit încă să se adapteze la frâne, deşi a trecut mai mult de jumătate din sezon.
"Monopostul este diferit de McLaren, se comportă diferit. Aşa este tehnologia acum, există unele lucruri care ne ajută în alte zone, dar limitează un pic monopostul pentru mine în momentul frânării. Lucrăm la asta pentru a îmbunătăţi pe parcursul timpului", a declarat el citat de publicaţia ESPNF1.
Datele celor de la Mercedes indică faptul că Hamilton şi Nico Rosberg obţin performanţe similare în momentul frânarii, însă britanicul insistă că era obişnuit să fie mai bun la acest capitol decât coechipierul său atunci când concura la McLaren.
"Nu a fost atât de rău în ultimele curse.
Cred că scot tot ce este mai bun. Dacă ne uitam la presiunea frânării comparativ cu cea a lui Rosberg, care este mult mai confortabil cu frânele, ele sunt similare. Dar în ultimii şapte ani presiunea mea în frâne a fost mai mare decât a lui Jenson Button, Heikki Kovalainen şi Fernando Alonso. Asta este diferenţa pe care o văd în acest an, dar încercăm să îmbunătăţim şi fac tot ce pot mai bine", a adăugat el.Via ESPNF1
Comentarii (0)