Hamilton a câştigat Marele Premiu al Turciei!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mark Webber se îndrepta spre a treia victorie consecutivă în momentul în care, cu numai 18 tururi înainte de final, a fost atacat agresiv de Sebastian Vettel.
Cei doi echipieri ai echipei Red Bull s-au acroşat, Vettel a fost nevoit să abandoneze, iar Webber a coborât pe locul 3. Incidentul i-a permis lui Lewis Hamilton să treacă în fruntea cursei şi să câştige în cele din urmă Marele Premiu al Turciei, nu înainte de a rezista unui atac furibund al coechipierului său Jenson Button. În cele din urmă, McLaren a semnat dubla, în timp ce podiumul a fost completat de Webber.
Mercedes GP a ocupat locurile 4 şi 5 prin Michael Schumacher şi Nico Rosberg, care, la fel ca şi Robert Kubica (Renault, locul 6) şi Felipe Massa (Ferrari, locul 7), au făcut o cursă anonimă în care nu au ieşit aproape deloc în evidenţă.
Plecat de pe locul 12 al grilei de start, Fernando Alonso a terminat pe locul 8 la capătul unei curse în care a câştigat un singur duel pe pistă, în faţa lui Vitaly Petrov, cu numai două tururi înainte de final. Ferrari încheie astfel dezamăgitor cursa cu numărul 800 în Formula 1, în timp ce Adrian Sutil şi-a trecut în cont două puncte prin locul 9.
BMW-Sauber a câştigat în Turcia primul punct din acest sezon, după ce Kamui Kobayashi a terminat pe locul 10 la peste un minut în urma învingătorului.
FILMUL CURSEI:
DUELURI HAMILTON - VETTEL ŞI BUTTON - SCHUMACHER LA START
Webber şi-a menţinut la start prima poziţie cucerită în calificări, în timp ce Vettel a avut un debut foarte bun şi a reuşit să-l depăşească pe Hamilton în primul viraj. Totuşi, pilotul echipei McLaren nu şi-a pierdut cumpătul şi şi-a recuperat poziţia a doua după câteva viraje, plasându-se în imediata apropiere a lui Webber.
O confruntare similară a avut loc între Button şi Schumacher. Tot în primul viraj, pilotul echipei Mercedes GP l-a depăşit pe Button, însă britanicul a revenit pe locul 4 după ce a trecut de rivalul său în virajul 12. Astfel, la finalul primului tur, configuraţia primelor 10 poziţii a rămas identică cu cea din calificări, însă Sutil l-a depăşit pe Kobayashi în turul 2 în lupta pentru locul 10.
Plecat doar de pe locul 12, Alonso nu a fost capabil să efectueze depăşiri la start şi a rămas blocat în spatele lui Kobayashi, în timp ce Hulkenberg şi Buemi au căzut în coada plutonului după au fost nevoiţi să intre la boxe în urma unei coliziuni minore.
HAMILTON PIERDE UN LOC LA PITSTOP
Aflaţi în luptă directă pentru prima poziţie, Webber şi Hamilton au intrat simultan la boxe, iar pilotul Red Bull a revenit pe pista tot pe primul loc, profitând şi de o mică greşeală a unui mecanic McLaren.
De altfel, întârzierea de mai puţin de două secunde l-a făcut pe Hamilton să piardă şi locul 2 în favoarea lui Vettel, însă cei trei piloţi au format un pluton foarte compact, acompaniat îndeaproape de Button.Tot la schimbul de pneuri, Alonso a reuşit să urce pe locul 10 în defavoarea lui Kobayashi şi Sutil, în timp ce restul poziţiilor au rămas similare. Într-un timp foarte scurt, diferenţa dintre cei patru piloţi de top şi restul plutonului a crescut la peste 20 de secunde, Schumacher şi Rosberg ţinându-i în spate pe ceilalati.
În turul 18, Hamilton a încercat să-l depăşească pe Vettel pe exteriorul virajului 12, însă germanul s-a menţinut pe traiectoria ideală şi şi-a pastra locul 2. Diferenţele dintre primii 4 clasaţi au rămas foarte mici, însă niciunul dintre ei nu a mai putut iniţia atacuri în fata rivalilor. Între timp, turul 35 a consemnat un dublu abandon pentru Lotus, atât Trulli, cât şi Kovalainen fiind nevoiţi să se retragă din cursă în urma unor probleme tehnice.
VETTEL GREŞEŞTE SUB PRESIUNE ŞI COMPROMITE VICTORIA RED BULL
În turul 40, Vettel a încercat să-l depăşească pe Webber şi să urce pe prima poziţie. Germanul a rulat roată la roată cu Webber înainte de virajul 12, însă germanul a virat uşor spre dreapta, iar pneul dreapta-faţă al său a lovit pneul stanga-spate al coechipierului său. Vettel a pierdut controlul volanului şi a fost nevoit să abandoneze, în timp ce Webber a putut continua pe traseu, însă a fost nevoit să intre la boxe pentru o nouă aripa faţă.
În urma acestui incident, Hamilton a urcat pe prima poziţie urmat de Button, în timp ce Webber a revenit pe traseu pe locul 3 în faţa lui Schumacher, Rosberg, Kubica şi Massa.
DUEL SPECTACULOS ŞI PERICULOS INTRE HAMILTON ŞI BUTTON
Turul 49 a consemnat unul dintre cele mai frumoase dueluri din acest debut de sezon. Button l-a atacat agresiv pe Hamilton şi a reuşit să treacă în faţa să într-un complex de viraje stânga-dreapta. Hamilton nu s-a dat însă bătut şi l-a atacat la aspiraţie de conaţionalul său în primul viraj, trecând în faţă după ce cei doi piloţi ai echipei McLaren s-au atins uşor.
Imediat după acest duel, Button a micşorat ritmul şi a evitat să-l mai atace pe Hamilton, cel mai probabil la sfaturile şefilor McLaren, care au vrut să evite astfel repetarea incidentului Vettel - Webber.
Cu numai 5 tururi înainte de final, Alonso l-a atacat pe Petrov într-un duel pentru locul 8, însă cei doi s-au atins, iar pneul dreapta-faţă al lui Petrov a cedat, forţându-l pe rus să revină pe boxe şi să piardă orice şansă de a câştiga puncte. Chiar şi în acest condiţii, Petrov a fost capabil să stabilească cel mai bun timp în cursă, după ce a fost cronometrat cu 1:29.165 în turul 57.
Deşi ultima treime a cursei s-a desfăşurat sub ameninţarea ploii, aceasta a fost mult prea slabă pentru a necesita pneuri intermediare şi nu a influenţat în niciun fel rezultatul final. McLaren a obţinut astfel dubla prin Hamilton şi Button, Webber a fost nevoit să se mulţumească cu locul 3, în timp ce restul poziţiilor aducătoare de puncte au fost câştigate de Schumacher, Rosberg, Kubica, Massa, Alonso, Sutil şi Kobayashi.
Marele Premiu al Turciei a consemnat 4 abandonuri, trecute în dreptul lui Trulli (turul 33), Kovalainen (34), Vettel (40) şi Senna (47).
Ce mai conteaza cine ce a zis...conteaza DUBLA McLAREN!
Forza Red Bull
GO VETTEL
Ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaa
Mercedes GP surprinzător mai buni decât Ferrari care sunt în cădere liberă. Iar lângă ei stau bine merci Renault. Restul sunt resturi.
Deci un pluton Red Bull, McLaren urmați la o distanță semnificativă de Mercedes, Renault și Ferrari, iar la ani lumină restul inocenților.
- Nu Alonso e de vina ca a iesit ieri pentru un singur tur rapid. Nuuu. Domenicali este de vina pentru ca el a hotarat strategia aceasta perdanta.
Si ca succesul lu Schumacher la Ferrari se datoreaza lui Todt si Ross. Si ca Alonso este grav sabotat de incompetenta conducatorului actual. Buuun.
Mai baieti care asa credeti,
aceasta strategie este foarte buna indiferent cine a gandit-o.
Numai ca pentru a fi pusa in practica este nevoie de un pilot capabil. Ori Alonso a gresit lamentabil. Cu Schumacher strategia aceasta iesea de minune. Daca Domenicalli are vreo vina, este aceea ca a crezut ca Alonso este un pilot capabil.
In al doilea rand, nu Frrrari l-a facut pe Schumacher. Ci Schumacher a venit la echipa special pentru a o scoate din balarii. Era campion mondial titlu castigat fara a dispune de cea mai buna masina a momentului. Putea sa mearga oriunde inclusiv la Williams si istoria ar fi fost alta insa tot cu Schumacher in frunte. Pai si Ferrari ??? Ferrari ar fi fost tot acolo unde era - fosta demult apusa.
Cei care cunoastem F1 cu ce ramanem dupa cursa din Turcia?
1. ecartul incredibil intre Red Bull, McLaren si restul lumii
2. tineretea lui Vettel care nu a judecat logic o situatie avantajoasa pt echipa sa. A gandit doar personal si a gresit.
3. inteligenta si eleganta lui Button, atat in ultimele 10 ture cat si pe podium. Bravo Jenson, un adevarat domn.
4. maturizarea lui Hamilton, care nu s-a manifestat excesiv la prima victorie stagionara, avand decenta de a recunoaste atat superioritatea Red Bull de pana la incident, cat si eleganta lui Button. Asadar Bravo Lewis!
Peste toate o cursa frumoasa, o cursa interesanta, chiar daca de aceasta data ploaia in adevaratul ei sens nu si-a mai facut, pana la urma, simtita prezenta!
Felicitari McLaren , Bravo Lewis, Multumim Jenson!
Pai pentru ca are un pilot grav lovit si un altul grav in spatele astuilalt. (diagnostic).
Tratament - schimbati pilotii. Aveti de unde lua.
Ps: nici masina si nici pilotii nu sunt varza. Doar rezultatele. Hai fani Ferrari, lasati-o-ncolo ca macane rau ....
Norcul lor ca acum ia toata lumea puncte, ca ramaneau baietii fara punct(e) la ceas aniversar!
Ferrari, din pacate, nu a impresionat cu nimic...Despre Massa nu am auzit nimic, iar Alonso a reusit sa castige 4 pozitii...imi doream si ma asteptam la mai mult. totusi ma bucur ca a reusit, cu toate ca pe final, sa il depaseasca pe Petrov.
Sper sa mi se ofere rezultate mai bune si sa iesim si noi, fanii lui, cu comentarii mai multe.
Numai bine:)
De ce pilotul vs tehnicianul ? Pai era vorba de cea mai buna masina contra celui mai bun pilot. Cateodata pilotul trecea peste deficientele masinii proprii si castiga campionatul. Bineinteles, pilotul n-avea nici un merit. Doar varul maturatorului din padock.
ps: acelasi Adrian a conceput si McLaren-ul din 2005 si Red Bull de acum.
Ar trebui sa fi banat pentru comentarii rasiste, insa cei de la automarket sunt prea ingaduitori cu specimene ca tine, care isi aveau mai degraba locul pe la 1700. Asa ca trezeste-te baietica. Suntem in 2010 si nu stii cum te prinde vreodata si te arde vre-unu de ciocolata :))))
Spre final nu neg ca am sperat ca Webber sa abandoneze ori ca ceva sa i se intample pentru ca Schumacher sa termine pe podium. Dar n-a fost sa fie! Se pare ca cineva acolo sus ii iubeste, oricat de slabi strategi ar fi incat sa lase in spatele lui Webber un "taur" ambitios si infuriat sa munceasca pentru cine nu merita mai mult de locul 4 azi fara sa anticipezi dezastrul.
Si partea cea mai dezamagitoare: Ferrari se apropie de ceea ce am tot spus ca se va intampla odata cu venirea dezastrului numit Alonso, fost dublu-campion mondial, momentan reeditarea sau episodul in reluare la calitate mult mai slaba al lui Montoya la finalul carierei sale in Formula 1. Alonso nu are ce cauta la Ferrari, la o echipa cu atata istorie, cu atatia fani, la o echipa care azi a serbat al 800-lea mare premiu cu un Massa care s-a straduit cat a putut si un Alonso, pierdut, infuriat si cu un temperament total nepotrivit exprimat pe pista in conditiile atat de dificile dpdv al performantei in care se prezinta azi Ferrari. Sper din tot sufletul ca sezonul acesta sa fie ultimul pentru Alonso la Ferrari. De aceea ii tot doresc cat mai multe astfel de contrarezultate. Cu cat mai jos cu atat mai bine. Schumacher nu trebuia lasat sa plece nici o clipa de la Ferrari, Alonso fiind dupa cum orice om intelgent sesizeaza unul dintre motivele care au definit decizia lui de a concura pentru Mercedes. Schumacher trebuia tinut in cadrul echipei pentru ca era un factor extrem de important, iar Alonso cat mai departe de echipa! Lui Montezemolo ii va lipsi Schumacher... foarte tare!
Bafta tuturor!
- nu sunt chiar sigur dar cred ca eu sunt orbul de mai sus.
Daca da (nu credeam ca va fi nevoie) stai sa iti expic:
Vazut-ai cum se termina postul ?
Tocmai asta am vrut sa subliniez - cum sa emiti pretentii la titlu pilotand "inteligent in pluton". Altii sunt sigur ca si-au dat seama de ironia din penibilismul frazei. Oricum bag de seama ca multi au votat altfel decat ar fi vrut la acel post.
"It was great to watch. Like watching an action movie in HD or 3D," said Hamilton. "It was fantastic. I got the best view of it!" declaratia anului :)))
Si hotaraste-te odata: ori masina ori pilotul e varza. Sau amandoua. Efectul -rezultat: varza- trebuie sa aiba o cauza.
Foarte frumos, iarasi Mercedes GP.
Ferrari nu a reusit masina deloc pentru Istanbul, desi are 2 piloti buni nu poate scoate mare lucru.
Alonso foarte bine. Am vazut ca multi il critica pentru calificari. Dupa eroarea pe care am vazut-o toti ela avut timp sa scoata un tur rapid, dar atat cat ii da masina voie.
Comentariile unora par a fi facute dupa vizionarea altei curse.
"De ce ai incercat sa-l depasesti pe Webber. Pozitiile voastre insemnau puncte pretioase pentru campionat?"
"Presiunea lui Lewis era incredibila. Doar cu ce castigam in virajul 8 nu credeam ca pot rezista pana la final. Am incercat sa-l depasesc pe Mark pentru a scapa de Lewis si a avea timp sa mai respir. E incredibil sa ai un pilot la cativa metri in spatele tau intrega cursa. Imi pare rau ca i-am dezamagit pe cei de la boxe, care au facut o treaba fantastica, mai ales cu franele monopostului meu. Lupta insa pentru campionat nu este terminata"
Daca asa gandeste un posibil vittor campion mondial e trist. Pai ce dorea vettel? El sa fie mereu primul si restul la 10-20 de secunde in spatele sau?
Ceea ce ma deranjeaza foarte mult este ca ii negati valoarea fara sa va ganditi ca a iesit de 2 ori campion. Si de fiecare data a demonstrat ca nu e ajutat doar de masina, deoarece el castiga campionatul si coechipierul termina pe 4 respectiv 5.
Daca tin cu Ferrari nu inseamna ca au si cea mai buna masina...tin cu ei si sper doar ca in urmatoarele curse sa poate alinia la start o masina competitiva
Problema lui Alonso este ca trancane prea mult in afara pistei, in loc sa-si asume greselile si sa lase faptele sa vorbeasca - ma refer la fapte nu la amintiri frumoase.
Tare rau declaratia lui Vettel, este ceea ce am spus mai sus. A pus Lewis o presiune pe amandoi de nu mai stiau de ei, obisnuti fiind sa fie doar ei in frunte, iar restul la 10-20 in spate. Aici se vede caracterul unui pilot si sangele rece pe care trebe sa-l aibe. Un adevarat campion se bate cu oricine, chiar daca i se "fura" pozitia, luati exemplu numai azi de la Lewis, la start cand l-a facut Vettel, iar apoi in 2 curbe s-a batut pana si-a recastigat pozitia, iar a doua faza este duelul cu Button, iar la fel nu s-a lasat pana nu si-a recastigat pozitia. Asta spirit de luptator si sa nu zic de cate ori a facut treaba asta, in scurta lui cariera. De departe cel mai agresiv si talentat, mai ales ca incepe cu timpul sa se coaca si sa devina mai calm. Vedeti momentul in care a castigat si a iesit din masina nu a topait in sus sau sa se urce pe masina si sa arate ce bun este. Chiar da dovada ca s-a maturizat. I-as sugera ca la fiecare cursa Nicole sa fie prezenta la standul McLaren, intrucat de fiecare data cand aceasta a fost prezenta la cursa, Lewis a iesit castigator. Imi aduce aminte de ultima cursa din 2008 cand a iesit campion sau anu trecut in Ungaria, plus alte dati, de fiecare data i-a purtat noroc. Oricum tare faza cu Nicole in momentul duelului dintre "Babe"(asta pt cine a urmarit pe BBC interviul cu Nicole ;) ) si Jenson. Important este ca McLaren a recuperat mult si continua ascensiunea in lupta directa cu RBR. Pana in momentul acrosajului dintre Vettel si Weber, primii patru erau grupati in maxim 2s, iar locul 5, adica Schumi era la 40s fata de lider. Mi-ar fi placut sa prinda Schumi un podium, in detrimentul lui Weber, dar se pare ca acesta din urma a avut mult noroc in urma accidentului si a putut continua, pe poz 3. Sa vina Montreal! Bafta McLaren in dezvoltarea monopostului. Astept cat de curand si un pole din partea lor.
" Renault a reusit sa opreasa suprematia Ferrari. Punand la dispozitia unui pilot de pluton o masina foarte buna. A, si sa nu uit: a avut coechipieri slabi(de coada nu de pluton) care nu i-au luat puncte.
Si hotaraste-te odata: ori masina ori pilotul e varza. Sau amandoua. Efectul -rezultat: varza- trebuie sa aiba o cauza."
Nu sunt la fotbal ca sa tin cu o anumita echipa...aici tin cu pilotul, chiar daca ii merge sau nu bine acolo unde se duce.
Tu ai o echipa favorita, eu pe Alonso....
Nu te intreb ca sa te critic pt ca tii cu echipa si nu cu pilotul....sunt doar curios
P.S. Cine zice de ALonso e slab e u mare bou deoarece cu Renault a orprit apogeul celor de la Ferrari lucru care nu l-a reusit nimeni.Ce pune pariu cu mine ca Alonso ia titlul?
Massa slab iar Ferrari e pe 3 respectiv 5 datorita lui ALonso.
SI DA MCLAREN JOS PALARIA
Intr-adevar Alonso a gresit destul de mult cand nu a avut sprijinul total al echipei, dar sper sa se poate concentra mai bine pe viitor si sa se implice in lupta pt titlu
Echipa greseste doar cand e cazul unei probleme tehnice.
Chiar si cand primeste sfaturi, ba nu, sugestii de la boxe nu e obligat sa le respecte. Face cum crede ca e mai bine (daca crede) si bineinteles isi asuma decizia sa asculte de cei de la boxe sau nu.
Ca nu e buna masina anu' asta e alta treaba. Sa astepte poate la anu' o sa fie o masina competitiva. Dar terminati cu tampeniile: nu e ajutat, nu e giugiulit, etc.
O ECHIPA:MCLAREN si cand spun echipa ma reffer la toti de acolo,piloti,tehnicieni,ingineri si EL COMANDANTE:MARTIN WHITMARSH!
2 echipe care incep sa urce constant si bine,ma refer la Mercedes gp si Renault
precum si o echipa care merge cu spatele,sa speram doar temporar,pentru fanii ei,FERRARI!!!
CE PILOT CEREBRAL ESTE BUTTON SI CAT DE NECOPT ESTE VETTEL!!!
inca din startul cursei,am avut presimtirea ca ne asteapta o cursa plina de evenimente,mai ales dupa ce Hamilton a trecut de Vettel si Button de Schumacher!!
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=76864&part=sports
De aici caracterul de las al lui Alonso. Fuge in locul unei lupte drepte cu recunoasterea ulterioara a celui mai bun. Ca sa nu mai vorbesc de caragata de dupa fuga ...
@all
Pai sa va explic ce stie Alonso si voi nu:
- orice debutant intr-o formula noua - primul an este de acomodare. Urmatorul, dupa ce a invatat noul tip de masina (sunt necesare multe ore pentru a invata masina - cine stie-cunoaste) automat va fi si mai bun. Deci ...
Cat despre perioada petrecuta de amandoi acolo, sunt sigur ca Ron Dennis l-a preferat pe Alonso ca prim pilot doar pana a vazut ca Hamilton e mai bun decat credeau ei...apoi i-a suras ideea de a avea cel mai tanar campion in formula 1.
E meritul lui Hamilton ca dupa cateva curse a fost preferat in detrimentul lui Alonso...a aratat ca poate fi la fel de bun ca un campion...
Multumim ca ne-ai luminat si pe noi....
dar nu-i vorba ca doresc sau nu doresc binele etc. Eu doar constat. Si Ron a observat ca Hamilton e chiar mai bun. Ham s-a batut singur. Nr de puncte din final poate fi inselator. Ham l-a dominat prin timpii din cursa. Cu doar cateva mici exceptii, cand au terminat ambii cursa Ham era mult in fata. Daca nu abandona de atatea ori era campion. Stiu, am zis daca. Totusi timpii recomanda un pilot.
ps: ce stia Alonso stia si Ron - treaba cu debutantul, primul an al doilea an (vezi mai sus).
Cat despre "We pushed them and they craked!" , cel putin penibil , aproape la fel de penibil ca "keep the pressure on him, you're doing fine, he can't take it much longer" . Vettel a fost cel mai bun pilot de la McLaren . Cine stie , poate dupa incidentul asta poate se mai calmeaza.
Ca si paranteza , McLaren au castigat (sau au primit in dar o dubla) pe un circuit de viteaza in care F-Duct-ul si-a spus cuvantul (more or less, recunosc , au recuperat ceva). Sunt curios cum s-ar descurca RBR cu un F-Duct implementat "ca la carte" , si nu unul de test ca cel din antrenamente.
@all:va certati ca prostii. Fanii McLaren ar putea sa invete de la Ham cate una doua. A castigat cursa si nu s-a urcat pe masina sa tipe ca o gorila in calduri. Nu stiti nici sa castigati (despre fani e vorba) , si nu stiti nici sa pierdeti . E valabil si pentru Ferraristi. Cand naiba s-a tranformat sportul asta in "miuta de mahala"??
Chiar si cand nu sunt luate dupa alte site-uri si se vrea a se face o compunere ca la clasa a II-a, nici aia n-are nici-o legatura cu realitatea. Detinatorul acestui blog zice cam asa in inceputul acestei polemici marcate numai cu comentarii pe langa:
"Germanul a rulat roată la roată cu Webber înainte de virajul 12, însă germanul a virat uşor spre dreapta, iar pneul dreapta-faţă al său a lovit pneul stanga-spate al coechipierului său."
Recomand vizionarea in reluare a fazei respective de cate ori este nevoie pt. a vedea cum au stat lucrurile.
Imi pare rau dar cred ca rostul blogului asta e doar pt. can-can pt. ca altfel e total inutil d.p.d.v al informatiei, ca sa nu mai zic informatie corecta. Pacat.
Scoate-ti capul din fund si invata sa te bucuri , nu sa jignesti.
Deja orice as incerca sa iti explic paleste in comparatie cu ignoranta ta. Citeste mai atent ce am scris mai sus...daca si intelegi , bine , daca cu....pune mana pe o carte , si sa nu fie asul de trefla.
NU sunt fan Ferrari si NU sunt fan McLaren.Sa zicem ca imi place mult mai mult F1 decat orice alta echipa.Asta daca poti sa intelegi conceptul.
Si pentru propria ta informatie , fanii diviziei D sunt muuult mai civilitati decat cei din Divizia A . Cand ai auzit tu ultima oara de sticle sparte , fumigene si stadioane distruse la un meci din divizia D?
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nu prea stii ce se intampla in tara asta , si nici in lumea asta...
Dar stai sa inteleg tu faci o comparatie intre fanii Ferrari si fanii din Liga 1 ?!??! Tu chiar esti tampit sau numai glumesti?!
Nu prea ai citit comentariile de pe site-ul asta , mai precis comentariile de catre fanii McLaren. Hai ca te las.... wow cat am ras la faza precedenta , tu chiar habar n-ai ce se petrece la meciurile de la divizia D?! :))))))))))))00
Acum ca Eclestone nu mai tine neaparat ca sa faca din echipa Ferrari o emblema a Formulei 1, Ferrari va ajunge unde a fost.
Adica locul 5 ... 6.
Nu inteleg de ce visul lui Alonso era sa concureze la Ferrari.
Numai numele este de echipa asta.
Dar ma bucur ca s-a si convins acum.
Ce bine s-ar fi descurcat acum la Renault.