Hamilton a câştigat fără emoţii cursa de la Silverstone! Rosberg şi Verstappen completează podiumul după un duel aprins

de Daniel Popescu
Duminica, 10.07.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a câştigat fără probleme la Silverstone la capătul unei curse în care ploaia a afectat primele tururi, iar Nico Rosberg a câştigat un duel aprig cu Max Verstappen pentru locul doi. Rosberg riscă însă să fie penalizat după ce a primit prin radio mesaje despre o defecţiune la cutia de viteze, lucru interzis de regulament.

Marele Premiu al Marii Britanii a început pe un circuit umed în urma ploilor din timpul zilei, motiv pentru care startul a avut loc sub Safety Car, care a rămas pe pista până în turul 5.

La ieşirea maşinii de siguranţă, doar primii 4 piloţi au rămas pe circuit, în timp ce restul au intrat în corpore la boxe pentru a schimba pneurile de ploaie cu cele intermediare. După numai două tururi, Pascal Wehrlein a derapat cu monopostul Manor şi a provocat apariţia unui Safety Car Virtual, moment în care şi ceilalţi piloţi au trecut pe la standuri pentru a se echipa cu intermediare.

La revenirea pe circuit, Hamilton şi-a păstrat fără emoţii prima poziţie în clasament în faţa lui Nio Rosberg şi a lui Max Verstappen, însă marele câştigător al intrărilor la boxe a fost Sergio Perez, care a progresat de pe 10 până pe locul 4 şi i-a retrogradat pe Daniel Ricciardo şi Kimi Raikkonen pe locurile 5 şi 6. Sebastian Vettel nu a avut însă la fel de mult noroc şi a coborât de pe 11 pe 12, înainte de a reveni pe locul de pe grilă în următoarele tururi.

Urmareste Automarket
Cel de-al doilea stint a fost animat doar de ieşirea lui Valtteri Bottas în decor, în urma căreia a coborât pe 13, şi mai ales de depăşirea spectaculoasă efectuată de Verstappen asupra lui Rosberg.
Olandezul a atacat pe exterior, printr-o zonă îmbibată de apă, iar pilotul Red Bull a progresat pe locul 2.

După turul 16, piloţii au intrat succesiv la boxe pentru a înlocui pneurile intermediare cu cele medium, ca urmare a uscării circuitului. Piloţii din frunte şi-au păstrat însă poziţiile fără niciun fel de schimbare, cu Hamilton în faţa lui Verstappen şi Rosberg şi cu Vettel doar pe locul 12, după ce pilotul Scuderiei Ferrari a derapat agresiv pe o zonă încă umedă.

De altfel, pe pneuri slick, numeroşi piloţi au derapat pe zonele care nu se uscaseră complet, inclusiv piloţii din frunte. Hamilton şi Verstappen s-au numărat printre ei, însă amândoi şi-au păstrat poziţiile în faţa unui Rosberg care se apropiase ameninţător de olandez.

Raikkonen şi Sainz au derapat în incidente separate şi au făcut de două ori rocada de poziţii, în timp ce Ricciardo a urcat pe 4 după depăşirea asupra lui Perez, care a ieşit de asemenea în decor. Vettel a reuşit să progreseze doar până pe locul 9 prin depăşirea lui Daniil Kvyat şi apoi a lui Felipe Massa.

Duelul cu pilotul brazilian a fost însă la limită, întrucât Massa a fost practic împins în decor de către german, care a şi derapat imediat după efectuarea depăşirii. De altfel, Vettel a fost sancţionat cu o penalizare de 5 secunde în clasamentul final al cursei pentru acest incident. Între timp, Fernando Alonso a ieşit din zona punctelor după ce a ajuns în pietriş şi a pierdut timp preţios înainte de a reveni pe pistă.

În turul 39, după o lungă perioadă petrecută în spatele lui Verstappen, Rosberg a reuşit să-l depăşească pe pilotul Red Bull, ajutat şi de faptul că olandezul avea probleme de stabilitate pe puntea spate din cauza degradării pneurilor.

În ultimele tururi, Rosberg a avut însă o defecţiune la treapta a 7-a a cutiei de viteze.

Germanul a fost informat prin radio să evite utilizarea acestei trepte, însă acest lucru este teoretic interzis de regulament. Rosberg va fi investigat după cursă pentru acest incident şi ar putea pierde astfel locul 2, întrucât Verstappen nu a reuşit să profite de incident pentru a-l depăşi pe rivalul său. Victoria lejeră a lui Hamilton are deja implicaţii majore în clasament, acolo unde avansul lui Rosberg s-a redus la numai 4 puncte.

Ricciardo a ocupat locul 4 în faţa lui Raikkonen, care a trecut pe final de Perez, iar Hulkenberg şi Sainz au ocupat următoarele două locuri. Vettel şi-a trecut în cont doar două puncte, în timp ce poziţia a 10-a i-a revenit lui Daniil Kvyat. McLaren nu a punctat cu niciunul dintre piloţi în cursa de acasă, după ce Jenson Button şi Alonso au terminat pe locurile 12-13.

Marea Britanie - Rezultate Cursa:

Comentarii (43)

  • ...mda! Rosberg, un rateu... bravo Verstappen, cam atat ...si un Alonso un pic cam ca pe vremuri! Oricat as tine cu Hamilton aceasta echipa imi displace din ce in ce mai mult. Sper ca rateul sa nu fie penalizat.
    26 5
  • Rosberg praf pe un circuit umed, sper sa fie numai ploaie de acum incolo. Felicitari Max si Ham, chiar merita.
    28 9
  • Bravo Hamilton, Max, Kimi, si de la Mclaren trebuie sa-l remarc pe Alonso, chiar daca n-a prins puncte. Ca fan Mclaren aplaud evolutia echipei si a motorului Honda.
    26 5
  • Tifosi
    Ferrari pot sa se concentreze, din nou, pe anul care vine. Ar fi momentul sa iasa si sa spuna ca pretentiile pentru titlu in 2016 au fost exagerate. Vettel anonim, Kimi mai bine.
    26 3
  • Bravo Lewis....excelent Verstapen,,,,,Rosberg un pilot mediocru cu o masina top....pe ploaie Rosberg:VARZA!!
    33 12
  • Sergiu
    Oficial Red Bull au trecut de Ferrari. De acum inainte sunt a 2-a echipa. Nu exclud ca pe final de an sa ajunga Mercedes. Bravo Verstapen!
    22 11
  • formula lu'peste
    Știe cineva să ne spună de ce a fost nevoie de start+ 5 tururi sub safety car? În condițiile în care nu mai ploua de 15 minute iarimediat după cele 5 tururi mai bine de 1/3 din piloți au trecut pe intermediare?
    Scrie in regulament ca daca este ud trebuie start sub safety car?
    Dacă nu scrie așa, o explicatie ar fi ca au încercat să-i asigure lui Hamilton un start fără probleme ( având în vedere că a ratat cca. 3/4 din starturile de anul acesta)...
    Tot acest așa zis conflict Hamilton-Rosberg pare tot mai mult, in lipsa unei competiții reale, un show regizat, ca să ne imaginăm noi ca ăștia chiar se intrec. Rosberg a început campionatul tare, Ham recuperează ca sa ramana suspans iar când unul dintre ei nu poate respecta scenariul, îl ajută comisarii si oamenii lui Bernie......
    29 23
  • Formula lu peste prajit
    Tu de conditii de siguranta ai auzit????? Vezi ca pe ploaie acum doi ani la suzuka se stingea un pilot tanar Jules Bianchi, asa ca mai bine sa se tina toata cursa sub sc decat sa se mai intample tragedii. Daca vedeai cursa de la ora 13:30 porsche suoercup ai fi vazut ca la fel a inceput cu multe tururi sub sc. Fan"u lu peste.
    16 30
  • sucaru mami
    Plin de comentatori care scriu ce viseaza noaptea sau ce își doresc ei să se intample !
    @sergiu,
    Tu ești Noul jugaru Gabi, revolutionezi ierarhiile, unde vezi tu in clasament ca RBR a trecut de Ferrari?
    @Shark,
    Unde ai văzut tu ploaie astăzi în cursa? Se oprise de ceva vreme când au dat startul (vorba vine, numai start nu a fost ala...)
    @Adi, l-ai remarcat pe Alonso ca nu a prins puncte, ce te făceai dacă intră în puncte? Îți spun eu: te mirai! La fel ca noi toți....
    Samd....
    5 12
  • Asta nu mai este Formula one originala, mai bine te uiti la gp2.
    14 5
  • @sucaru mami ...ma refeream la "calitatile " lui Rosberg pe un circuit umed ....am gresit cand am scris ....ploaie!
    10 5
  • formula lu'peste
    @ formula lu peste prăjit,
    E bine ca ai auzit de moartea lui Bianchi, dar ar trebui să știi că nu a murit datorită pistei umede ci datorită impactului cu automacaraua aflată pe pista. Ceea ce nu era cazul la Silverstone astăzi.
    La Suzuka, din cauza acelui utilaj greu prezent pe pista, se cerea SC si nu a fost ( formula lu' peste, da). Intrebarea mea era alta însă:Ce anume impunea astăzi prezenta SC la start? Nu plouă, pista era uscata in buna parte...Asta cu safety nu tine atât timp cât F1 nu este o competiție doar pentru pista uscata. Ai văzut tu ca intră SC când se uda pista? Doar atunci când este heavy rain intră SC, în majoritate urmat de red flag.
    Pana la urma motor sportul nu-i o competiție de șah, să se joace în mari hoteluri, la umbra, fără ploaie fără vânt...
    25 11
  • formula lu' peste
    Și încă o fractură a logicii în acest start:
    În anumite condiții ( inclusiv condiții meteo care afectează siguranta) regulamentul permite amânarea startului. Dacă erau așa de îngrijorați de siguranță piloților, de ce nu au amânat startul cu 15'?
    Răspunsul poate fi acesta: nu aveau niciun interes pentru un start normal, acesta fi putut fi ratat de Hamilton ( lucru obișnuit deja)sau, si mai rău, Rosberg ar fi generat un accident care să-l scoată pe colegul de echipa în afara cursei si atunci idolul celor de la Silverstone ar fi avut de suferit, la fel si " scenariul" lui Bernie (britanic si el, nu mare fan al pilotilor germani, eterni rivali ai britanicilor).
    Nu spun că explicatia este 100% reală, dacă există argumente logice să le auzim.
    Însă ce este sigur este ca- așa cum spunea fgt maisus- asta nu mai este F1 și ni i o cursă reală de mașini, aduce tot mai mult a reality show, cuBernie în postura de producător Tv!
    17 13
  • SF16H un monopost care nu e demn de stema Ferrari. E varza din punct de vedere aerodinamic, ii bate Mercedes si Red Bull de ii asculta cu urechea pe circuite de genul. Cei de la Ferrari au un motor bun si cam atat. Constat cu bucurie ca Ricci are batati mari de cap cu Max. Keep it up!
    21 2
  • @Wicked Sick, exact culorile astea le avea si in '93 si atunci au fost muraturi pe pista.
    1 2
  • @formulaluipeste-Daca imi aduc bine aminte si la Monaco tot sub sc s-a dat startul in conditiisimilare .Ce e drept pilotii de azi sunt super protejati fata de precedesorii lor ..si super platiti
    3 1
  • bernie
    Intr-adevar F1 nu mai este ce a fost odata...Eu observ cu uimire ca nici pilotii ,dar nici monoposturile de azi cu tot avansul tehnologic nu se mai ridica la nivelul anilor 80-90 cand vedeam CIRC ADEVARAT PE PISTA din partea pilotilor cu niste masini net inferioare dpdv tehnologic...Iar problemele securitatii pilotilor este discutabila in prezent...in fond nu-i obliga nimeni sa se faca piloti F1...Daca ai sange in instalatie pilotezi oricum...Daca nu asa cum spunea cineva mai sus apuca-te de sah...Eu unul ca fost fan al lui Senna [care ptr mine ramane cel mai mare pilot all time din F1 ] cred ca daca cineva s-ar intalni cu el undeva intr-o alta lume si l-ar intreba daca i-ar fi parut rau de felul in care a sfarsit datorita slabelor norme de securitate de la vremea respectiva, cred ca ar fi raspuns ca a murit asa cum si-a dorit, adica pe pista in timpul cursei la fel ca un soldat pe front...Din aceasta cauza nu o sa mai existe NICIODATA UN PILOT CA SENNA ptr ca el era cu cel putin o treapta spirituala deasupra noastra a tuturor desi unii il credeau nebun..Nu era nebun deloc, ci pur si simplu superior..La fel si toti pilotii de acum 60-70-80-90 de ani...Iar pilotii astia din ziua de azi sunt copilasi in comparatie cu ei.....Acum revenind la cursa de azi spun doar atat...Hami victorie meritata...Rosberg semiesec si pierdere de puncte la general...Bravo Verstapen care la anul are sanse mari sa devina campion daca o tine in ritmul asta....Si felicitari Kimi care ptr a doua oara in acest sezon este pe 3 la general si daca termina asa toti detractorii lui rosi de boala si invidie ar trebui sa se duca si sa se interneze...
    11 6
  • @sucaru mami
    Stiu, tu atata poti, sa astepti clasamentele oficiale desi sunt clare semnele ca RbR merg inainte iar Ferrari inapoi. Da atata poti, sa faci misto, probabil erai prea atent la Fetel sa vezi cum se chinuie pe 11 cu o masina de loc 2(zici tu). Si se chinuia in spatele lui Alonso care are o juma de motor in minus fata de minunatul urmas al lui Schumacher.
    20 9
  • @formulaluipeste-Partial ai dreptate mai putin atunci cand spui ca startul sub sc s-ar fi dat pentru a-l ajuta pe Hamilton...Probabil sunt niste masuri de protectie exagerate.N-am mai vazut de mult un start normal pe vreme de ploaie..
    2 2
  • 4 titluri Newey
    Un lucru e limpede. Vettel dezvolta de minune masina. Si o dezvolta singur, fara Newey......
    21 10
  • @4titluri
    Nu stiu ce face Vettel dar Raikkonen e mult prea optimist, mereu declara ca masina e buna insa rezultatele sunt mediocre.
    12 4
  • Mercedes-Hamy
    @sucaru mami----Sa te mai uiti o data la clasamentul constructorilor dupa Hungaroring.
    8 6
  • Bogdan
    Slabe rau comentariile de azi. Doar mahalageala

    http://www.formula1.com/en/latest/headlines/2016/7/f1-rosberg-third-after-penalty-silverstone.html
    16 4
  • comentarii
    Mda...cum favoritii in rosu nu mai performeaza cum apar "laturile" aruncate pe altii....
    9 3
  • Rosberg a primit o nou.a penalizare..........acum stim ce si cum.....am review's din 1970-2015,dar nu am vazut o asa marsavie....friptul ala a plecat din nou la cersit clementa pentru Rosberg!!! Penibil,dezgustator......
    2 3
  • Mentionez; Am fost pe circuit:Silverstone 2015,Hungaroring 2013.Sunt fan F1 din 1994.
    2 5
  • rommy f1
    Ei acu vreau sa vad oficial cum schimbă premiile Max cu Nico sau invers
    14 1
  • se pare ca rosberg a pierdut un loc. Asta se bate singur :)
    5 2
  • Lui Perez nu i-a spus nimeni ca are probleme cu franele din cauza regulamentelor. Rosberg aflat pe locul 2 primeste informatiile necesare pentru a evita abandonul, consecinta:10 secunde penalizare si practic termina cursa pe locul 3. Mercedes face apel, desi regulamentul spune ca nu ai ce sa faci apel impotriva unei astfel de decizii. Cum vine asta!?
    11 1
  • Senna Fan
    Din pacate multi care comenteaza au IQ subunitar, iar unii au chiar negativ. Este pacat ca exista oameni care debiteaza prostii referitor la un sport elegant.
    Multi insa au dreptate: startul trebuia dat normal, nu sub safety car; Rosberg nu este chiar varza. Este constient ca este mai putin rapid ca Hamilton, dar compenseaza cu inteligenta. Depasirea lui Max a fost facuta cu aportul lui Rosberg. Din imagini se vede clar ca a degajat exteriorul. Motivul? Rosberg lupta pentru titlu. Are nevoie de fiecare punct. Max isi permite spectacol pentru TV si chiar un clinci cu oricine de pe circuit. Ii va veni randul pentru titlu si veti vedea atunci ca si el va merge prudent.
    Ferrari au cazut pe trei, dar nu din cauza masinii, ci a pilotilor. Hamilton face ce ar face oricine. Cand ai o masina cu peste 1 sec. peste restul si pleci primul ....se tot duce. Si Rosberg facea la fel. dar sincer Rosberg termina la peste 15 sec. in fata, nu la 5 sec.
    In rest sa asteptam HU.
    41 12
  • Sincer si eu incep sa imi pierd interesul pentru Formula 1. Sunt atat de disperati dupa spectacol, aduc tot felul de modificari incat strica totul. Si nu sunt semne ca lucrurile s-ar indrepta.
    Mai frumos de vazut este o cursa GP2.
    12 2
  • De trecut in stire: Rosberg penalizat cu 10 secunde de oficiali pentru comunicarea radio. Asta inseamna ca a fost retrogradat pe 3 in clasamentul din Marea Britanie.
    17 1
  • @senna fan
    In nicio competitie motorizata nu se da startul de pe loc cand circuitul este inundat. Ca sa aduci acuze ca unii au iq subunitar, mai intai aplica materiei tale cenusii aportul necesar de: gramatica limbii romane. De atata frustrare arunci cu noroi in persoane care isi spun parerea pe site. Repet: suplimenteaza-ti prin orice mijloace modul de exprimare in tara care traiesti, pentru ca nu etalezi decat starea profunda in care te afli de: primata involuata.
    5 31
  • @@senna fan
    :))))
    Nu inteleg cu ce a gresit senna fan in gramatica limbii romane. Poate explici tu.
    Revenind la ce ai spus, startul sub SC se da doar in conditii extreme, nu atunci cand se pot monta intermediare.
    22 1
  • b a c v
    observ o oarecare superficialitate in comment-urile de mai sus. In afara de obisnuitele "impunsaturi" vis-a-vis de antipatiile personale...mai nimic serios. Dea altfel, F1 a devenit un simulacru cu regulile sale demne de un joc video - si atat.
    Ca o opinie personala:
    - startul cu safety-car in conditiile de ieri - o gaselnita pentru domnisoare de pension (iar mentinerea pe circuit timp de 5 tururi absolut nejustificata);
    - dialogul dintr paddock si Rosberg - tratata mult prea ingaduitor (10 sec penalizare !!!!!!!!) in conditiile in care fara informatiile inginerilor Rosberg pierduse in acel tur 2 secunde si nimic nu garanta ca ar fi prins top 10 - (amintiti-va de dialogul dintre Kimi si inginerul sau de cursa care a refuzat sa-i indice varianta de setting la insistentele finlandezului);
    - un mare plus pentru Verstappen ce pare a salva un sezon ce nu are pariori pentru cei ce vor ridica la final trofeul deasupra capului....din nou.
    - un mare minus pentru Williams ce pare a nu-si mai focusa inginerii pe masina de anul acesta;
    si din pacate cam atat.
    La buna vedere.
    16 1
  • @senna fan
    In afara de faptul ca rationalitatea mintii tale este impinsa la conditii extreme maxime de a abera, te pretezi in a-ti acorda singur voturi pozitive stergandu-ti datele de navigare! Ba mai mult ai inceput sa ai si multipla personalitate si pentru starea ta psiho-traumato-mentala ar fi bine sa nu te mai uiti la f1 decat pe youtube la cursele care sigur te scot din sevraj. Saracul de tine, directorul de cursa in opinia mintii tale frustrate este nebun, nu stie cum sa inceapa o cursa si cu certitudine are un nr. mai mare de starturi efectuate in motorsport decat neuroni ti-au mai ramas tie. Spor la sters datele de navigare si la pseudonimuri multiple? Deja a fost un regres ca te-am bagat in seama.
    2 25
  • Senna Fan
    Observ ca este cineva care abordeaza intr-un mod nejustificat postarea mea. A fost pur si simplu o parere personala. Jignirile si agresivitatea lui n-au limite. Cateva precizari:
    1. Admin ar trebui sa filtreze un pic aberatiile postate.
    2. In nici un caz nu sterg date sau nu stiu ce altceva mai este insinuat. Mai precis eu nici nu dau calificative, dat fiind faptul ca fiecare este liber la o opinie, iar eu nu vreau si nici nu ma consider indreptatit sa o critic intr-un fel;
    3. Uitandu-ma totusi din curiozitate la voturile negative pe care le-ai primit ma face totusi sa ma bucur ca sunt oameni care mai stiu sa se comporte, sa aiba respect fata de parerile altora si care stiu ce inseamna Formula 1;
    4. Da, asa este. ma mai uit la curse vechi pe youtube. Actuala F1 este o gluma in comparatie cu anii 80, 90, 2000. Probabil tu nu stii ca si atunci a existat F1.
    5. Din pacate cu exceptia catorva oameni (nu vreau sa le dau numele) ale caror postari sunt intr-adevar decente, restul se rezuma la a agresa parerile celorlalti.
    29 1
  • F1_Fan
    Cred ca pot spune un singur lucru dupa cursa de ieri... este haos in F1. Totul este mult mult prea stufos si nu stiu la ce ajuta acest lucru. Regulamente alea scuze sunt realmente prea stufoase, si nu ajuta la nimic. Trebuia sa existe un canal dedicat cu chestii tehnice, nu trebuie sa auda cei de la televizor, este treaba echipei. Iti spune pilotul ca s-a stricat ceva, ok ii raspunzi. Te intereseaza unde merge mai incet, nu-i raspunzi, treaba lui ce face acolo pe circuit. S-ar putea sa aiba problemele cu franele... ii spui, nu trebuie sa abandoneze ca sa fie considerat un pilot curajos... pana la urma, nu-i nici un curaj sa te lovesti de un parapet. Sunt inginer si nu imi place ca aceste detalii sunt ignorate de cei care conduc F1 si care in ultimii 10 ani... arata ca isi cam pierd neuronii activi cu sutele de mii in fiecare an, poate si mai mult cine stie.

    Verstappen a mers bine pe ploaie, l-a depasit pe Rosberg, acesta din urma a mers mai bine pe uscat, l-a depasit pe primul totul ok, dar... s-a stricat ceva pe volan si gata cursa. Ce era sa faca Rosberg, sa treaga pe dreapta? Sa fim seriosi, sunt detalii tehnice, pilotul isi vede de cursa lui nu trebuie sa invete si ceea ce stiu vreo 40 de ingineri din garaj... are alte probleme pe cap. Masinile din F1 sunt foarte complicate, si nu, nu trebuie sa ma credeti pe mine, puteti sa cautati singuri pe net informatii, exista gramada.

    Despre cursa, cine pleaca din fata, este cel mai smecher pentru ca aer curat si poate mentine un alt ritm, pe care cei din urma nu il pot mentine si asta-i toata treaba. Iar cu pneurile astea noi produse de Pirelli, sunt ciudate rau. Sunt cateve articole de acest gen, care explica cum functioneaza de fapt si de ce au un comportament schimbator comparativ cu pneurile din trecut, care de fapt sunt si net superioare, dar deh.. Bridgestone sau Michellin nu au cum sa revina in F1.
    19 1
  • Hakkinen
    Regulamentul ar trebui amendat. Un pilot trebuie sa poata fi avertizat ca ceva la masina nu merge bine. E ok, da, pilotul nu trebuie sa stie informatii care tine de cursa celorlalti, timpi, pozitii pe grila samd. Dar cand e vb de o defectiune tehnica mi se pare de bun simti sa poti comunica. Si in era Schumacher se putea face asta! Ba mai mult, atunci ordinele de echipa se livrau direct catre locotenenti(Irvine, Barichello, Massa).
    17 0
  • Hakkinen
    erata-"...care tin de pozitia celorlalti"
    11 0
  • @Senna Fan: trebuie sa te obisnuiesti. Aici nu gasesti decat foarte putine persoane care inteleg cu ce se mananca Formula 1 si care incearca sa vorbeasca pur obiectiv (sau subiectiv vis-a-vis de actuala generatie Formula1 cu tot cu regulament). Restul sunt fani care interpreteaza regulamentul in functie de ceea ce face favoritul lor in cursa. Dupa aia se incepe cu impunsaturi si cu jigniri, cu trimiteri la spitalul 9 sau chestiuni de genul asta. Te obisnuiesti dupa un timp.

    @bacv, ma gandesc si la o alta abordare a echipei Mercedes care se poate sa fii gandit asa: decat pierderea unui podium cu ambele monoposturi (ba chiar riscul iesirii din puncte a lui Rosberg), mai bine o penalizare de cateva secunde dar intr-un loc de unde mai obtine puncte echipa si el. Poate au incercat si asta, avand in vedere ca era clar ca Rosberg nu poate sa se mai lupte la primul loc fara o treapta de viteza. Nu stiu ce sa zic.

    @sucaru mami, te-ai luat de mine intr-un alt articol ca nu intelegi cum de RBR termina in fata Ferrari, pilotii sunt in fata lor... Pai in momentul cand ai un MP in care nu iei absolut niciun punct cu ambii piloti, e destul de greu sa depasesti concurenta la numarul de puncte, daca respectiva puncteaza permanent.
    Poftim, acum Ricciardo s-a bagat intre pilotii Ferrari, iar la constructori, teamul italian sta doar cu 6 puncte in fata RBR. 6 puncte care pot fi topite in urmatoarea cursa fara niciun fel de problema.
    Cand am spus ca Ferrari incepe sa piarda din ritm in sezonul asta, nu ai crezut. Tu vorbesti din statistici (nu zic ca e rau) dar asa lasi impresia ca tocmai tu nu te uiti la Formula1, la ceea ce se intampla pe pista, nu eu, asa cum m-ai acuzat in respectivul articol. Poate acum statistica iti da putin de gandit de evolutiile RBR din ultimele 4 curse.

    Intr-adevar, e ingrijorator ca se da al doilea start sub SC din cauza unui traseu umed. Inteleg ca este pericol de acvaplanare si accident, dar hei, suntem pe un circuit de Formula1, se alearga cu 300 km/h. Si in '90 ploua, si in '90 se inundau circuitele de Formula1 si tot se alerga cu 240-260 km/h.

    Cine da explicatii ca Bianchi a murit din cauza circuitului umed clar nu stie ce vorbeste: impactul cu macaraua a fost fatal; altfel, si Sutil era intre 6 scanduri acum. ;)

    Sa vedem ce se va mai intampla in Ungaria.
    15 0
  • putin monotona cursa, chiar daca problema lui rsb e acum max si nu ham ; fierarii cam greu; rebulele dragut in crestere; wiliams in jos
    daca vettel e 4 ori campion mondial(cele mai multe= cel mai bun) si rici era mai bun decat el si max e mai bun decat rici, rezulta ca max e cel mai bun pilot de pe grila?
    :)
    11 3
  • @gogu - nu neaparat. Conteaza foarte mult daca monopostul e pe gustul pilotului, conteaza forma in care se afle pilotul, circuitul, motivatia etc. Dar nu ar fi exclus sa fie cum zici tu. Oricum Max continua sa impresioneze cursa de cursa.
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru