Francezul nu este încă pregătit să ia o decizie finală în privinţa viitorului său, însă a lăsat să se înţeleagă că numele furnizorului de motoare al echipei va juca un rol esenţial.
"Este foarte uşor să cuantifici diferenţa de timp pe tur dacă schimbi motorul şi apoi afli cât de mult trebuie să câştigi pe partea cu şasiul. Dacă punem laolaltă aceste două aspecte poţi vedea cu uşurinţă care va fi performanţa", a declarat el.
Presa internaţională speculează că Lotus a ajuns deja la un acord pentru a utiliza motoare Mercedes începând de anul viitor în locul unităţilor Renault şi că acordul va fi oficializat în perioada următoare.Mercedes deţine cel mai competitiv motor, însă presa a speculat că şansele lui Grosjean să rămână la echipă în aceste condiţii sunt limitate din cauza faptului că este sponsorizat de Total, un producător francez de produse petroliere care colaborează strâns cu Renault, dar nu şi cu Mercedes.
▶ Opinie: Grosjean riscă să rămână fără echipă în sezonul 2015
Totuşi, Grosjean afirmă că nu ar exista niciun conflict de interese intre Total şi Mercedes în cazul în care va rămâne la echipă.
"Există lucruri pe care le poţi face în privinţa sponsorilor.
Există două companii Total: Total Competition, cel care pune logo-ul pe monopost, şi compania Total, care mă sponsorizează pe mine. Cred că Total mă va urma oriunde mă voi duce, chiar şi la Mercedes. Anul trecut am fost ambasador pentru (n.r - producătorul de ceasuri) TAG Heuer şi am pilotat o maşină cu logo-ul Richard Mille (n.r - un alt producător de ceasuri)", a adăugat el.Via ESPNF1
Comentarii (0)