Grosjean: "O mică greşeală a produs un mare accident"

de Daniel Popescu
Luni, 03.09.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Romain Grosjean a admis că este vinovat de producerea accidentului de la Spa-Francorchamps şi consideră că decizia de a fi suspendat la Monza este corectă, dar dificil de acceptat.

Esential 7 etse numarul de curse in care Grosjean a fost protagonistul unor incidente: Australia, Malaysia, Spania, Monaco, Marea Britanie, Germania si Belgia.
Romain Grosjean nu va putea participa la Marele Premiu al Italiei de la sfârşitul acestei săptămâni după ce a fost suspendat de comisarii de cursă din Belgia pentru producerea accidentului din startul etapei de la Spa-Francorchamps.

Pilotul echipei Lotus nu a făcut apel la decizie, admite că a greşit şi şi-a cerut scuze că a ruinat cursele lui Lewis Hamilton, Fernando Alonso şi Sergio Perez, care au abandonat alături de el în urma accidentului.

"Când iubeşti cursele este foarte greu, dar îmi accept greşeala. Ştim că La Source (n.r - primul viraj) este un viraj dificil. A fost un start nebun cu Pastor Maldonado care a plecat mai devreme şi cu monopostul lui Kamui Kobayashi care a scos mult fum. Am comis o greşeală şi nu am judecat corect distanţa până la Hamilton.

Am fost sigur că eram în faţa lui."

"Aşa că o mică greşeală a produs un mare accident. Nu mi-am schimbat traiectoria, dar am mers de la stânga la dreapta. Nu am vrut să pun pe nimeni în zid, nu sunt aici să opresc cursa în primul viraj. Îmi pare foarte, foarte rău şi sunt bucuros că nimeni nu a fost rănit. Dar trebuie să spun că este o decizie foarte greu de auzit", a declarat francezul în vârstă de 26 de ani după verdictul comisarilor de cursă.

Belgia este a şaptea cursă în cele 12 de până acum din acest sezon în care Grosjean a fost implicat în diverse incidente, însă pilotul Lotus insistă că nu toate acestea au fost cauzate de un comportament prea agresiv la volan, ci mai ales de faptul că nu interpretează corectă distanţa dintre monoposturi.

"Am făcut prea multe accidente. Dacă este mai mult de unul, înseamnă că sunt prea multe. Dar nu se întâmplă întotdeauna la fel. Nu înseamnă că sunt prea agresiv dacă frânez cu 200 de metri mai târziu, dar de cele mai multe ori nu judec corect spaţiul pe care îl am în faţă sau pe lateral.

Este adevărat că nu vedem prea multe în oglinzi şi că lucrurile se întâmplă foarte repede la start", a mai precizat el.

Comentarii (4)

  • Mai baiete, asta e F1, inseamna ca nu prea ai ce cauta acolo
    19 4
  • "de cele mai multe ori nu judec corect spaţiul pe care îl am în faţă sau pe lateral"?!?!? asta nici permis n-ar trebui sa aiba, d-apoi superlicenta pt f1...
    23 8
  • pt cei cu "manuta rosie" la comentariul meu: daca cineva v-ar lovi masina in trafic si apoi va ofera explicatia lui grosjean de mai sus, ce reactie ati avea?
    10 6
  • sint de acord cu explicatia francezului ,este o explicatie care il culpabilizeaza si prin care se autodiscrediteaza.
    decizia comisarilor e binevenita,nu poti alerga in postura de "oaie neagra"pina nu se limpezesc un pic apele....
    cei care l-au "scuipat" pe forum uita un lucru: vina pentru care e judecat un pilot e momentul impactului si atit.
    ce se intimpla dupa ,e numai hazardul,si de care absolut toti acesti superpiloti sint constienti de marele pericol la care se expun
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru