Grosjean: "Am depăşit problemele cu accidentele din 2012"

de Daniel Popescu
Marti, 08.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Romain Grosjean este convins că nu va mai avea parte de accidente majore în 2013 şi afirmă că obiectivul său final este să devină campion mondial.

Romain Grosjean a fost unul dintre cei mai criticaţi piloţi în sezonul 2012 al Formulei 1, după ce a provocat o serie de accidente care în cele din urmă au avut o influenţă şi asupra luptei pentru titlu.

Chiar dacă pilotul echipei Lotus s-a remarcat în special prin accidentul produs în primul tur de la Spa-Francorchamps, în urma căruia Fernando Alonso şi Lewis Hamilton au abandonat, cele mai dure replici au venit din partea lui Mark Webber, care l-a catalogat drept "nebunul primului tur".

Grosjean afirmă însă că a trecut peste aceste probleme şi spune că obiectivul său final în Formula 1 este să devină campion mondial.

Urmareste Automarket
"Nu mă gândesc că obiectivul este să câştig cu orice preţ, pentru că visul meu este să devin campion mondial într-o zi.
Este adevărat că trebuie să câştigi curse pentru a deveni campion, dar nu trebuie să greşesc. Pentru asta a apărut anul trecut porecla 'nebunul din primul tur'."

"Trebuie să te gândeşti la context. Webber a spus asta imediat după ce a ieşit din monopost în Japonia într-un moment în care era plin de adrenalină. Nu sunt nebun, sunt conştient de riscuri şi am muncit din greu pentru a-mi repara greşelile. Mi-am cerut scuze şi asta este tot ce pot să fac. În ultimele cinci curse nu am mai avut probleme şi nu exista niciun motiv să mai am în viitor", a precizat el.

Via Motorsport

Comentarii (10)

  • Dintr-o coma alcoolica e necesara o reanimare pentru a iesi din ea, asa ca nu stiu daca si cat de mult si-a revenit dar sper!
    6 4
  • andrey_1293
    Asta zice el :)). E in faza de negare acum :)). Toate bune si frumoase pana la prima cursa din 2013, unde o sa inceapa iar piromanu' sa bubuie masinile...
    8 9
  • Hai ca sinteti rai ! Se mai intimpla si la altii accidente nefericite. Bine ca s-au terminat doar cu "demolari" de monoposturi si nu au fost alte urmari.
    As corecta un pic prima fraza a articolului: Ambii piloti Lotus au fost protagonistii unor accidente care au influenţat şi luptei pentru titlul la piloti (Romain in Belgia iar Kimi in Japonia). Ironia sortii: Alonso are doua titluri la piloti cu Renault, tot doua monoposturi echipate cu motoare Renault l-au oprit din castigarea unui al treilea titlu.
    Ciudata mai e si soarta asta :)
    3 6
  • pablo chiar asa sa fie numai vina lui kimi in japonia?daca e asa inseamna ca trebuie sa ne lasam de formula 1.daca imi amintesc eu bine alonso a schimbat traiectoria de cateva ori,iar kimi a iesit chiar cu jumatate din masina afara ca sa l poata evita.dupa mintea unora trebuia sa opresc de tot sa nu care cumva sa l jeneze pe alonso ,in conditiile in care si el avea sanse la titlu.
    4 0
  • Ti-am mai spus eu ca esti dus cu pluta bai baiatule.Acum constat ca starea ta se agraveaza foarte rapid daca nu te duci la medicul specialist.Tu vezi fF1 in lumea ta imaginara daca tu crezi ca a fost vina lui Kimi in Japonia. fgfgare perfecta dreptate.Dupa mintea ta Kimi ar fi trebuit sa opreasca de tot casa-i faca loc milogului tau.Si mai zici ca nu esti fanul milogului.Dar ca sa te trezesc la realitate trebuie sa-ti reamintesc ca atunci Kimi avea sanse la titlu si n-ar fi avut nici cel mai mic motiv sa-i lase loc milogului.Du-te mai repede la medic pana nu e prea tarziu.
    2 1
  • fgfg cauta pe net inregistrarea cu cursa din Japonia de la Sky Sports.
    Au dat reluari foarte bune care ajuta mult in a vedea ce s-a intimplat in realitate. Din punctul meu de vedere Kimi a fortat fara nici un rost.
    Si as mai avea o nelamurire: de ce in cursa de la Sao Paolo Kimi iese in afara circuitului in primul tur ca sa nu-l ia pe sus pe Vettel dar in Japonia nici nu-i trece prin cap asa ceva ? Sint doua momente asemanatoare care au fost judecate diferit de catre Kimi.

    PS: rog pe cei care se ocupa de acest site sa nu mai permita tot felul de injurii inutile. Multumesc.
    3 2
  • pai dintr un motiv foarte simplu pablo 256.cum l a evitat kimi pe vettel in la sao paolo foarte putini piloti sunt in stare.in primul rand kimi nu se mai batea la titlu de campion ,in al 2 lea rand a fost o situatie diferita.kimi venea lansat iar spatiul de manevra era mult mai mare,pe cand cu alonso care a schimbat de vreo 2 3 ori pozitia ,fiind un duel roata la roata ,alonso l a constrans pe kimi sa iasa in decor ,kimi a tinut monopostul drept dar in momentul in care a iesit cu ambele roti din stanga pe pietris masina s a dezechilibrat cat sa i ciupeasca foarte putin pneul lui alonso.eu cred ca nu a fost vb de intentie din partea lui kimi,kimi e un talent cum putini sunt azi in formula 1 .alonso a dansat de cateva ori in fata lui kimi si parca era inevitabila o atingere ,in cazul lui vettel a fost altceva.distanta dintre el si vettel a fost mult mai mare comparativ cu cea dintre alonso si manevra a fost mai usoara.alonso e un pilot extraordinar ,dar toti fanii lui si ai celor de la ferrari trebuie sa admiteti ca vettel si redbull au fost mai buni in ultimii 3 ani.despre asta e vorba,daca vorbim de istoria celor 2 echipe lucrurile se schimba ,dar stric la momentul de fata redbull sunt cu 2 pasi inaintea celor de la ferrari,asta e adevarul,ce o mai sucim ce o mai ocolim.ca daca o luam cu daca si parca ,pot spune si eu ca daca mamarea avea roti participa la curse.ma intreb eu in 2005 cand alonso a castigat titlu in dauna lui kimi ,kimi avand acele imense ghinioane oare atunci cum judecati lucrurile.
    4 0
  • investigatie_la_cultura
    el a depasit problemele accidentelor teoretic ... interesanta abordare sa-l vedem pe pista
    0 0
  • fgfg am revazut de mai multe ori startul din Japonia si nici vorba despre schimbarea directiei/pozitiei la Alonso. Pe toata linia de start are o singura modificare a directiei de la stinga la dreapta cand ajunge in fata lui Kimi. Te rog sa revezi startul cursei (cauta pe un torent si mai bine se vede in analiza post race).
    De asta am spus: in Japonia Kimi nu s-a sinchisit sa pastreze distanta ca sa nu intre in cel din fata lui insa in Brazilia a iesit in afara circuitului.
    Aceeasi chestiune realiazata in doua variante.
    0 0
  • Inapoi on topic, ca iar s-au inceput araturile de primavara.
    A se compara declaratia lui Grosjean cu cea a lui Maldonado. Macar francezul are decenta ca la nivel declarativ sa incerce dregerea busuiocului. A, ca si-o da iar in petec in cursa, ramane sa vedem...
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru