Greutatile monoposturilor dupa calificari

De Daniel Popescu
Publicat Sambata, 18.04.2009
FIA a publicat greutatile monoposturilor dupa calificarile pentru Marele Premiu al Chinei.

Conform regulamentului sportiv din acest sezon, FIA a facut publice informatiile referitoare la greutatile tuturor monoposturilor implicate in calificarile de sambata de pe circuitul de la Shanghai. Greutatea minima a monoposturilor impusa de FIA este de 605 kg.

Tabelul de mai jos confirma declaratiile facute de Christian Horner la finalul calificarilor, Sebastian Vettel si Mark Webber avand foarte putina benzina in rezervor. Totusi, cel mai usor monopost este cel pilotat de Fernando Alonso, in timp ce pilotii Brawn GP au aproximativ 15 kg in plus fata de Red Bull.

 

Iata lista completa a greutatilor monoposturilor:

 Numar  Pilot  Echipa  Greutate
 1  Hamilton  McLaren  679
 2  Kovalainen  McLaren  697
 3  Massa  Ferrari  690
 4  Raikkonen  Ferrari  673.5
 5  Kubica  BMW-Sauber  659
 6  Heidfeld  BMW-Sauber  679
 7  Alonso  Renault  637
 8  Piquet  Renault  697.9
 9  Trulli  Toyota  664.5
 10  Glock  Toyota  652
 11  Bourdais  Toro Rosso
 690
 12  Buemi  Toro Rosso
 673
 14  Webber  Red Bull
 646.5
 15  Vettel  Red Bull
 644
 16  Rosberg  Williams  650.5
 17  Nakajima  Williams  682.7
 20  Sutil  Force India
 648
 21  Fisichella  Force India
 679.5
 22  Button  Brawn GP
 659
 23  Barrichello  Brawn GP
 661

 

Via | FIA

Taguri: greutate, monopost

Comentarii (12)

  • (ADY)
    Kova degeaba e cel mai plin si daca era gol tot timpul ala il scotea
    0 0
  • Piquet
    ...e cel mai plin
    0 0
  • intrebarea e ...
    de ce au vrut neaparat cei de la Red Bull sa fie in pole ? Si s-a vazut ca Vettel trebuia sa fie in fata. A iesit scurt si la obiect. E si mai usor decit Webber, are si benzina mai putina. Pe Alonso il inteleg, insa sunt curioasa ce vor cei de la Red Bull ... Si e un circuit unde se depaseste normal, deci nu asta e problema ... Au un as in maneca sau sta vreun sponsor in espectativa ? Vor sa dovedeasca ceva si sunt curioasa ce si cui [lolicel, renumita curiozitate feminina :D]. Sau Vettel are probleme cu masina si incearca sa "scoata" maximum ?
    0 0
  • @michelle_b
    gandesti prea mult:))
    0 0
  • michelle_b
    cand ai o masina rapida e firesc sa-ti convina o strategie cu mai multe opriri:).Vom vedea:)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Fernando
    Deci Fernando a mers bine ca a avut foarte putina benzina... difuzorul nu cred ca a facut ceva dar sa vedem in cursa ce face.
    0 0
  • Fernando
    eu cred ca a contat si difuzorul,la care se adauga lipsa kers-ului,masina are un balans mai bun.Ii doresc mult succes maine:).Posibil sa opreasca primul la boxe.
    0 0
  • bogdan_197, diesel08
    lolicel ! unii spun ca nu gindesc deloc, ca nu am cu ce :P de fapt ma complic si caut "inside story". probabil ca motivul e unul simplu: au avut probleme cu masina si ca sa nu aibe surprize neplacute, stiind ca nu au mai multe sanse [Vettel insusi a declarat ca nu era planificata decit un singur tur] au incercat sa "umble" unde s-a putut: la combustibil. diesel08: da, este foarte pobabil, mai ales ca timpul pierdut la pit [in-out] aici e convenabil ... vom afla maine care a fost intentia lor ... Bafta si inspiratie tuturor celor cu echipe, o cursa frumoasa fanilor F1 si Paste fericit la toti ! p.s. sa ne aduca iepuriciul curse cit mai frumoase si interesante si care sa ne tina "in tensiune" pina la final ...
    0 0
  • pneuri
    s-ar putea ca strategia celor de la Redbull si cea a lui Alonso sa fie singurele potrivite aici avind in vedere cit de repede se uzeaza pneurile supersoft; ofera performante decente(nu maxime) doar pt vreo 10 tururi; sansa celor de la Brawn ar putea sa fie faptul ca masina lor pare sa fie mai prietenoasa cu pneurile.
    Multa bafta lui Vettel!!!!
    0 0
  • michelle_b
    da,am un presentiment;),vom avea o cursa frumoasa.Paste fericit tuturor si mult succes protagonistilor de maine!
    0 0
  • Uzura pneurilor este cauza
    pentru care Renault, Ferrari si Kubica au renuntat la KERS acest weekend.
    Ajuta putin si la balansul masinii dar nu intratat cat sa fi renuntat la el insa toti pilotii s-au aratat iritati de seturile de anvelope alese pentru cursa de oficiali.
    Brown GP uzeaza mai putin pneurile pentru ca au cea mai buna apasare aerodinamica si un centrul de greutate al masinii mai coborat decat concurenta.
    0 0
  • de ce e Sebi usor?
    se stie ca se vor folosi acelesi gume moi ca in Australia. Degeaba ar lua benzina multa ca dupa 10 maxim 12 ture trebuie sa schimbe gumele. Asa cu masina usoara vor incerca sa fuga in fata si dupa ce scapa de gumele moi vor incarca benzina si la lupta neicusorule. Cred ca este cea mai buna tactica, masina este buna si plecand din fata au sanse sa mearga in ritmul lor. Brownurile au aratat, in Australia, ca nici ele nu pot mare lucru pe suopersoft. asa ca RBR are sanse reale sa castige cursa facand 2 opriri sau mai multe.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru