Greutatile monoposturilor dupa calificari

De Daniel Popescu
Publicat Sambata, 04.04.2009
FIA a publicat greutatile monoposturilor care au luat parte la calificarile de sambata contand pentru Marele Premiu al Malaeziei.

Conform noului regulament pentru sezonul 2009, FIA a publicat lista greutatilor monoposturilor de Formula 1 imediat dupa calificari, pentru a indica valoarea cantitatii de benzina utilizata de fiecare pilot in parte.

Greutatea minima a unui monopost de Formula 1 este de 605 kg, valoare ce include si greutatea pilotului.

Din tabelul de mai jos remarca ca cei doi piloti ai echipei Brawn GP, Jenson Button si Rubens Barrichello, au avut din nou printre cele mai mari cantitati de combustibil de pe circuit, in ciuda faptului ca au reusit printre cei mai buni timpi in calificari.

Iata lista completa a greutatii fiecarui monopost, in functie de pozitia ocupata de fiecare pilot pe grila de start:

 Loc  Pilot  Echipa  Greutate
 1  Button  Brawn GP  660
 2  Trulli  Toyota  656.5
 3  Vettel  Red Bull  647
 4  Barrichello  Brawn GP  664.5
 5  Glock  Toyota  656.5
 6  Rosberg  Williams  656
 7  Webber  Red Bull  656
 8  Kubica  BMW-Sauber  663
 9  Raikkonen  Ferrari  662.5
 10  Alonso  Renault  680.5
 11  Heidfeld  BMW-Sauber  692
 12  Nakajima  Williams  683.4
 13  Hamilton  McLaren  688
 14  Kovalainen  McLaren  688.9
 15  Bourdais  Toro Rosso  670.5
 16  Massa  Ferrari  689.5
 17  Piquet Jr  Renault  681.9
 18  Fisichella  Force India  680.5
 19  Sutil  Force India  655.5
 20  Buemi  Toro Rosso  686.5

 

Via | FIA

Comentarii (9)

  • mclaren
    din cate se pare monoposturile mclaren sunt cele mai grele, cred k mizeaza k si cursa trecuta pe o strategie cu cat mai putine opriri la boxe, sapt trecuta hamilton a avut o strategie perfecta numai k nu a fost tutul perfect
    0 0
  • nu l-ai vazut pe Heidfeld?
    Are 692kg. Are benzina si in buzunare aparent.
    Cred ca o sa stea inca vreo 4-5 ture in plus fata de Button de exemplu.
    Oricum, e normal ceea ce vad si anume ca cei de dupa locul 10 sunt plini de benzina.
    Vettel vad ca mizeaza pe ideea ca va depasi repede. E cel mai usor din toti pilotii. Daca are noroc de ploaie, atunci chiar o sa ii reuseasca. In rest nu prea cred ca va putea face prea multe in conditii de pista uscata. Un maxim de loc 5.
    0 0
  • BMW
    Monopostul lui Heidfeld e cel mai greu si se pare ca inca 8 monoposturi in afara de al lui vor face o singura trecere programata pe la standuri.
    0 0
  • BMW
    Din cite vad si cei de la BMW sunt destul de grei,in special Heidfield 692,cel mai greu,astept cursa cu nerabdare.
    0 0
  • !@ mclaren-mercedes
    Pai si Massa are multa benzina . mai mult decat McLaren. In fine sunt multi . Numai sa le mearga cu cauciucurile ca se degradeaza repede mai ales daca folosesc KERS . Cei care au .
    0 0
  • .'..
    cred k vettel va pleca maine cu pneuri soft...are putina benzina...si se va oprii repede...nu are nici un motiv sa mearga cu hard...dak va reusii un start bun va ajunge si in punte....dak va ploua...sper sa fie k si in 2001....ce cursa a fost atunci la sepang:)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @admini
    Grila de mai sus nu este cea corecta. Sunt cateva mici diferente din cauza pilotilor care au fost penalizati. Un update ceva?
    0 0
  • @NeoGalaxy
    Grila de start corecta e prezentata inca de la finalul calificarilor, aici: http://formula1.automarket.ro/info/reports/2009/25/#stats-qualification
    0 0
  • intrebare
    Astea sunt greutatile oficiale sau niste greutati estimative??
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru