Gillette a sponsorizat revenirea lui Senna în F1

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 01.09.2011
Gillette a contribuit la revenirea lui Bruno Senna în Formula 1 prin sponsorizarea echipei Renault, la fel ca şi compania petrolieră EBX.

Bruno Senna l-a înlocuit pe Nick Heidfeld în cockpitul monopostului Renault în urma rezultatelor modeste obţinute de german pe parcursul sezonului 2011, însă influenţa sponsorilor brazilianului a contat decisiv în alegerea făcută de echipa anglo-franceză.

Printre sponsorii care au contribuit financiar la înţelegerea valabilă pentru cursele de la Spa-Francorchamps şi Monza se numără producătorul de lame de bărbierit Gillette deţinut de Procter&Gamble, dar şi compania petrolieră EBX din Brazilia.

Logo-urile celor două companii au apărut pe monoposturile Renault în Marele Premiu al Belgiei, însă vor mai rămâne acolo doar în Marele Premiu al Italiei.

Prezenţa lui Senna la Renault în ultimele cinci curse este incertă după ce Heidfeld a dat în judecata echipa, considerând că aceasta nu avea dreptul să-i rezilieze unilateral contractul în condiţiile în care a câştigat mai multe puncte decât coechipierul sau Vitaly Petrov.

Via | GMM

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru