Bernie Ecclestone a anunţat săptămâna trecută că renunţă la parteneriatul cu Nurburgring şi că etapa va avea loc tot la Hockenheim, însă acum a dezvăluit că cele două părţi nu au semnat încă niciun contract. În acest context, britanicul a admis că Marele Premiu al Germaniei ar putea fi anulat.
"Nu tocmai (n.r - nu avem un contract pentru Marele Premiu al Germaniei). Dar avem deja o cursă acolo, se numeşte Austria. Am face orice pentru a evita dispariţia cursei, dar până la urmă singurul motiv pentru care nu se va întâmpla este pentru că niciunul dintre circuite nu îşi permite", a declarat el pentru postul britanic de televiziune SkySports.
Ecclestone urma să se întâlnească miercuri seară la Londra cu noii proprietari ai circuitului de la Nurburgring, astfel că există speranţe că etapa va avea totuşi loc.
Germania, în lipsă acută de fani la curse
Una dintre explicaţiile pentru care nici cei de la Hockenheim nu sunt dispuşi să accepte cursa cu orice preţ este numărul scăzut de fani prezenţi la ediţia de anul trecut: organizatorii au vândut atunci doar 52.000 de bilete, în timp ce Marele Premiu al Austriei s-a bucurat de un succes surprinzător de mare cu vânzări de 77.000 de bilete într-o ţară semnificativ mai mică."Sincer să fiu, nu ştiu de ce au probleme, sunt surprins.
Poate pentru că germanii erau obişnuiţi să-l sprijine pe Michael Schumacher şi le este dor de el pentru că nu mai concurează", a adăugat Ecclestone.Germania a fost prezentă în permanenţă în calendarul Formulei 1 începând din sezonul 1961, iar ediţia din acest an este programată în 19 iulie.
Via SkySports
Te rog nu mai trunchia stiri de dragul audientei...
Te roade frustrarea? Iti creste potenta daca nu se mai organizeaza MP al Germaniei?... Natie de frustrati mai suntem!
Mulți dintre germanii care-l susțineau pe Schumacher, astăzi susțin Ferrari.
Renunță Ferrari la istorie, cam așa se va întâmpla și la Monza.
Mercedes, Ferrari sunt istoria automobilismului, alături de alte mărci, dar Mercedes a renunțat la istorie în favoarea succesului. Cât succes... rămâne de văzut. Probabil ar fi putut avea același succes și cu sediul în germania, promovându-și istoria construită în atâtea decenii de existență.
Dacă nu-i cucerești pe cei de la tine acasă, greu de crezut că o poți face cu ceilalți. Și germanii sunt pasionați de mașini, dar nu și de F1 a lui Bernie.