Williams a devenit marţi ultima echipă care îşi prezintă noul monopost pentru sezonul 2013. După ce a folosit vechiul FW34 în sesiunea de teste de la Jerez, echipa britanică a dezvelit marţi noul monopost FW35 cu care va aborda sezonul 2013.
Conform aşteptărilor, Williams a optat pentru un panou din fibră de carbon între şasiu şi nas pentru a ascunde aspectul inestetic de anul trecut, însă marea surpriză este lăţimea mică a plăcilor exterioare ale caroseriei din partea spate a monopostului.
Măsura agresivă este asemănătoare cu cea abordată de Sauber, iar echipa britanică afirmă că a schimbat complet specificaţiile pentru cutia de viteze, suspensiile spate, radiatoare, podea, sistem de evacuare, placi exterioare pentru caroserie şi nas.Noul monopost a atras deja atenţia rivailor, întrucât în spatele sistemului de evacuare există două fante care aparent încalcă regulamentul tehnic.
Soluţia a fost adoptată şi de Caterham, care a optat însă pentru o singură fantă în zona respectivă. Regulamentul tehnic interzice existenţa unor astfel de fante într-o zonă clar delimitată a sistemului de evacuare.Via Williams
Comentarii (5)