GALERIE FOTO: Noul monopost BMW-Sauber pentru sezonul 2010
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
C29 este primul monopost realizat de echipa de la Hinwil fara sprijinul constructorului BMW, care s-a retras din Formula 1 la capatul unui parteneriat de patru ani cu Peter Sauber.
Monopostul este predominat alb, in timp ce partile laterale sunt negre. Aspectul noul monopost este fad din cauza absentei sponsorilor, insa se anticipeaza ca numele acestora va aparea pe masina in sezonul care va incepe in luna martie.
Principalele caracteristici ale noului monopost sunt nasul foarte inalt si carcasa de motor alungita. Astfel, BMW-Sauber este a treia echipa care utilizeaza un nas foarte inalt, dupa Ferrari si McLaren Mercedes, strategie adoptata inca de anul trecut de Red Bull Racing. Pe de alta parte, elvetienii au implementat o carcasa de motor alungita, in stilul celei prezentate de McLaren Mercedes cu numai doua zile in urma.
De asemenea, BMW-Sauber este prima echipa care prezinta fotografii cu partea din spate a monopostului. In timp ce Ferrari si McLaren au facut tot posiblul pentru a ascunde configuratia dublului deflector, echipa cu sediul la Hinwil a prezentat o fotografie din spate, insa a amplasat un dispozitiv de ecranare a deflectorului pentru ca rivalii sa nu afle solutie adoptata de elvetieni.
BMW-Sauber va utiliza in sezonul 2010 motoare Ferrari, unitatile urmand sa fie similare cu cele folosite in mod curent de echipa cu sediul la Maranello.
Iata si detaliile tehnice ale noului monopost BMW-Saauber C29:
Sasiu: Construit din fibra de carbon
Suspensii: Sachs Race Engineering
Frane: discuri de frane din carbon produse de Brembo
Transmisie: Cutie de viteze Ferrari in 7 trepte cu optiune de schimbare rapida a acestora
Volan: BMW Sauber F1 Team
Pneuri: Bridgestone Potenza
Dimensiuni
Lungime: 4,940 mm
Latime: 1,800 mm
Inaltime: 1,000 mm
Greutate: 620 kg (inclusiv pilot, fara benzina)
Motor: Ferrari 056
Tip: Aspirat natural V8, 90 de grade
Valve: 32 valve pneumatice
Greutate: sub 95 kg
Dar cred ca si BMW a avut interes ca NUMELE lor sa ramana in 2010 in F1, se gandesc poate in 2011 sa revina unde le este locul in MOTORSPORT.
daca BMW-Sauber se dovedesc competitivi cu noul motorul ,atunci italienii vor fi "'dezamagiti'' ca poarta numele BMW(cu toate ca monopostul sauber nu mai are sigla bmw pe el) si dupa aia ce nume va avea echipa FERRARI -SAUBER , ....SAUBER-FERRARI,SAUBER ?
Voi cum credeti ce fani o sa aiba Sauber fara BMW ???
Sau se va numi Sauber-Ferrari , nu cred.
Totusi cred ca denumirea va ramane BMW-SAUBER .
Din ce motiv s-a retras BMW din F1 asta e altceva.