Botezat E21 pentru a simboliza al 21-lea monopost construit de echipa de la Enstone, noua armă de atac a fost dezvăluită la fabrica din Marea Britanie în cadrul unui eveniment transmis în direct pe canalul de Youtube al team-ului şi păstrează în bună măsură liniile de design ale predecesorului său prin prisma menţinerii regulamentului tehnic.
Directorul tehnic James Allison a optat să nu folosească un panou pentru a acoperi aspectul inestetic al nasului, decizie justificată de faptul că acesta sporeşte greutatea totală a monopostului cu câteva grame, lucru care poate avea efecte negative asupra centrului de greutate şi a aerodinamicii.
Echipa va continua să utilizeze motoare produse de Renault şi va miza pe serviciile lui Kimi Raikkonen şi Romain Grosjean pentru a termina pe unul dintre primele trei locuri ale clasamentului constructorilor.
Via Lotus
asta e eclestone..
Mie mi se pare ca masina arata mai bine ca anul trecut chiar daca speram sa-i acopere acel nas la fel cum fac si alte echipe.
P.S. Aseara am vazut sub numele lui Kimi trecuta inscriptia #ImSexyAndIKnowIt.Sper sa o pastreze pentru ca mi se pare destul de amuzanta faza.
Astfel, luam pozele 15 si 16. Facem abstractie ca foloseste pneuri diferite, unul vechi, altul noi, pentru can nu asta conteaza.
Diferentele sunt:
- aripa fata. in poza 15 arata intr-un fel, in poza 16 arata altfel, cand pana la urma trebuia sa fie exact aceiasi aripa nu?
- aerisirea pozitonata deasupra pilotului, arata intr-un fel in poza 15 si altfel in poza 16. Nu numai ca este mai lata si cu mai multe intrari dar este si ma groasa.
- cele 2 aripioare verticale, nu sunt unite de o bara transversala, care sa fie pozitionata sub oglinzi.
- oglinzile sunt puse drept, nu inclinate cu cateva grade. Cele din poza 16 sunt inclinate, cele din poza 15 sunt drepte.
-sideporturile, sunt drepte si se termina cu o parte inclinata in sus, in poza 15, cele din poza 16 sunt mai joase si se termina cu o inclinatie in partea de jos, plus sunt mai mici.
Si lista poate continua.