GALERIE FOTO: Ferrari F2012, noul monopost Ferrari pentru 2012!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Scuderia Ferrari a prezentat vineri dimineaţă pe site-ul său oficial primele imagini cu noul monopost pentru sezonul 2012, care va fi cunoscut sub numele F2012.
Primele imagini demonstrează că Ferrari a adoptat un nas mai coborât pentru monopost, comparativ cu şasiul, în conformitate cu noul regulament tehnic, însă rezultatul este inestetic din punct de vedere vizual.
Este acelaşi tip de nas pe care l-a introdus şi Caterham în acest sezon, astfel că McLaren este până în prezent singura echipă care a reuşit să adopte un design mai plăcut, cu un nas în coborâre lentă comparativ cu şasiul.
Ferrari ar fi trebuit să lanseze noul monopost în cadrul unui eveniment la Maranello, însă acesta a fost anulat din cauza ninsorilor puternice din regiune. Totuşi, evenimentul de lansare a avut loc şi a fost transmis în direct pe site-ul oficial al echipei, Fernando Alonso, Felipe Massa şi şeful Stefano Domenicali exprimându-şi primele impresii despre noul monopost.
De asemenea, Ferrari intenţiona să efectueze vineri pe circuitul de casa de la Maranello un shakedown în scopuri publicitare cu noul F2012, însă evenimentul a fost de asemenea anulat din cauza stratului consistent de zăpadă care s-a depus pe pistă.
sa vedem de ce o sa se mai planga alonso anu asta
dar nu inteleg diferenta de abordare a "nasului" intre caterham, ferrari pe de o parte si mc'laren pe de alta parte
parca cineva greseste
Evacuarile sunt pozitionate unde este inscriptia "acer".
Nasul este foarte diferit fata de al monopostului McLaren. Au abordat o filozofie diferita, nasul ridicat la limita regulamenmtului, iar placile care sustin eleronul fata sunt pozitionate astfel incat sa forteze mai mult aer sa intre sub monopost. De asemeni nasul este cel mai scurt de pana acum.
Oricum cel mai rafinat monopost este al celor de la McLaren.
o zi buna!
P.S. Esti fan McLaren nu-i asa?
"http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2008/05/ferrari_312b3_3.jpg" - zici ca-i plug cu care cureti zapada :P
Pai uita-te si tu la CT01, VJM05,F12 cat de hidoase sunt in comparatie cu McLaren.
La McLaren nasul lui Mp-27 este o evolutie a nasului monopostului MP-26. McLaren au o filizofie diferita fata de ceilalti de pana acum si spun ca este rafinat deoarece este o evolutie a lui MP-26.
F2012, VJM05, CT01 nu sunt hidoase. Pur si simplu au ales o solutie diferita de cei de la McLaren. O solutie care inca nu stim ce face si mai ales daca nu cumva este o solutie foarte buna. Sunt curios ce vor aduce restul. Daca si Red Bull vine cu acest nas ciudat o sa fie un mesaj foarte clar.
In acelasi timp, nasul asta urat pare foarte stabil si mai ales greu de rupt ceea ce in comparatie cu cel de la McLaren care se rupe usor (exact ca cele din 2011) arata ca cei care il folosesc pe cel urat sunt avantajati. Dar, este doar o idee pe moment.
Momentan sunt cateva idei foarte interesante de observat atat pe monopostul Ferrari cat si pe cel Force India si sa vedem restul cu ce vor mai veni.
Legat de estetica, cu exceptia acelui nas dubios, monopostul este frumos desenat. Cu toate acestea, probabil ca acea rupere de nivel in design-ul "nasului" va contribui la apasarea aerodinamica pe puntea fata.
McLaren vine in acest an cu o evolutie a monopostului MP4-26. Diferentele constructive sunt foarte putin vizibile insa pana acum ramane cea mai eleganta aparitie. Cu siguranta sunt multe inovatii tehnologice pe care nu le putem vedea la suprafata lui MP4-27. Cu toate acestea, abordarea Ferrari pare mai complexa si mai agresiva decat ce au facut in ultimile 2 sezoane. Personal mizez pe Ferrari in batalia cu McLaren din acest an. Mi-as dori sa castige campionatul insa trebuie sa vedem cu ce vine RedBull pentru ca s-ar putea (sper sa nu fie asa) sa ramana si in acest an o lupta pentru locul doi.
"http://www.marca.com/2012/02/03/multimedia/graficos/1328275973.html"
Asa se vad cel mai bine modificarile.
McLaren e singura echipa pana acum care au un element aerodinamic masiv sub nas. Vom vedea care solutie e mai eficienta in prima cursa.