GALERIE FOTO: Ferrari a lansat noul monopost F150 pentru sezonul 2011!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari a devenit vineri prima echipă care îşi prezintă noul monopost cu care va ataca sezonul 2011 al Formulei 1. Botezat F150 pentru a marca 150 de ani de la reunificarea Italiei, noul monopost dezvăluit în faţa reprezentaţilor presei nu prezintă schimbări fundamentale comparativ cu cel utilizat în sezonul precedent.
Una dintre principalele noutăţi este reprezentată de nasul înălţat al noului F150, specificaţie care va fi adoptată în mod aproape sigur de cele mai multe echipe. Din punct de vedere al suspensiilor, primele informaţii indică mentinerea suspensiilor spate de tip pushrod, desi se anticipa ca Ferrari va trece la suspensii de tip pull-road pentru a copia modelul Red Bull.
În schimb, aripile faţă şi spate nu prezintă noutăţi, existând indicii că Ferrari a prezentat în realitate aripile de pe vechiul monopost, pentru a ascunde noile caracteristici de privirile rivalilor. În plus, Ferrari nu a optat, cel puţin pentru lansare, la o carcasă de motor proeminenta.
De altfel, Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari, a declarat înaintea lansării ca monopostul cu care echipa va concura în prima cursă a sezonului va fi complet diferit de cel prezentat astăzi la Maranello.Din punct de vedere al sponsorilor, se remarcă absenţa logo-ului companiei aeriene Etihad Airways, care a fost înlocuit cu steagul Italiei. De asemenea, noua siglă a Scuderiei Ferrari este vizibilă pe partea centrală a monopostului.
Lansarea monopostului Ferrari F150 a fost transmisă în direct pe Automarket.ro, iar noul monopost a fost dezvelit de Fernando Alonso şi Felipe Massa.
Via | Ferrari
"Din punct de vedere al suspensiilor, primele informaţii indică adoptarea suspensiilor spate de tip pushrod, după modelul implementat de Red Bull Racing la începutul anului trecut"
Suspension (rear) Double wishbones, pushrod
Engine Petronas SPE 04A (Ferrari), 80-degree V10
Gearbox Sauber seven-speed longitudinal semi-automatic
Fuel Petronas
Tyres Bridgestone
Debut 2000 Australian Grand Prix
Category Formula One
Constructor Benetton
Team Mild Seven Benetton Playlife
Designer Nick Wirth
Drivers 9. Italy Giancarlo Fisichella
10. Austria Alexander Wurz
Chassis Moulded carbon fibre composite structure
Suspension (front) Double wishbones, pushrod
Suspension (rear) Double wishbones, pushrod
Engine Playlife (Supertec) FB01, 71-degree V10
Gearbox Benetton six-speed longitudinal semi-automatic
Fuel Agip
Tyres Bridgestone
Debut 1999 Australian Grand Prix
Category Formula One
Constructor Benetton
Team/s Mild Seven Benetton Renault
Designers Ross Brawn, Rory Byrne
Drivers 3. Jean Alesi
4. Gerhard Berger
Chassis carbon-fibre and honeycomb composite structure
Suspension (front) pushrod, three dampers
Suspension (rear) pushrod, two dampers
Engines Renault RS8/RS8B 67-degree V10s
Gearbox Benetton seven-speed longitudinal semi-automatic
Fuel Elf
Tyres Goodyear
Debut 1996 Australian Grand Prix
Category Formula One
Constructor Jordan
Designer(s) Gary Anderson
Andrew Green
Technical specifications[1]
Chassis Carbon fibre and honeycomb composite structure
Suspension (front) Double wishbones, pushrod
Suspension (rear) Double wishbones, pushrod
Engine Hart 1035, 3,499 cc (213.5 cu in), V10, NA, mid-engine, longitudinally mounted
Transmission Jordan transverse 6-speed semi-automatic
Fuel Sasol
Tyres Goodyear