Datele oficiale sugerează că oamenii din spatele Forza Rossa, printre care se numără şi germanul de origine română Colin Kolles, au preluat Caterham cu scopul de a solicita insolventa şi de a achiziţiona la preţ redus monoposturile echipei, pentru ca acestea să fie apoi utilizate de echipa din România.
Ipoteza a fost însă negată de Manfredi Ravetto, fostul şef al celor de la Caterham F1, care insistă că nu a existat niciun plan în acest sens.
"Pot să spun că în niciun moment nu a existat intenţia ca aceasta să devină o operaţiune Forza Rossa. Din prima zi, proiectul a fost să menţinem Caterham în viaţă, să o dezvoltăm şi să o extindem, pentru a integra structura de afaceri, poate chiar să vindem tehnologie pentru alte companii.
Cu alte cuvinte, să facem ceva concret în jurul Caterham. Acesta a fost obiectivul din prima zi şi pentru asta am rămas până în ultima zi", a declarat el pentru jurnalistul britanic Adam Cooper.În sprijinul afirmaţiilor sale, Ravetto susţine că o conspiraţie pentru transformarea echipei în Forza Rossa ar fi dus la insolvenţa Caterham la scurt timp după preluarea echipei de la Tony Fernandes, nu la un interval de trei luni.
"Nimeni nu poate spune că nu am intenţionat să plătim datoriile, altfel nu am fi rezistat până după Marele Premiu al Rusiei şi nu am fi putut continua. Totul era pregătit pentru a putea termina sezonul şi totul era pregătit pentru a începe construcţia monopostului din 2015", a adăugat el.
Via Adam Cooper
RB- 240
Merc - 195
Mcl - 190
Ferr - 175
http://www.f1times.co.uk/news/display/09501
Deci Ferrari a investit mai putin in motor comparativ cu Mercedes. Si mai putin in sasiu comparativ cu McLaren. Si in ciuda faptului ca au un an slab, tot i-au spart pe cei de la McLaren!
Ms de info Mircea, foarte util!
Nu zi "hop" pana nu treci puntea :)