"Sunt multe motive pentru declinul de astăzi al Formulei 1. În primul rând, peştele de la cap se-mpute. Bernie Ecclestone este mult prea bătrân pentru a îmbrăţişa noile media, în timp ce preşedintele FIA, Jean Todt, nu are puterea necesară pentru a se impune. Aceşti doi oameni se gândesc exclusiv la propriile interese", spune Weber, care după retragerea lui Michael Schumacher şi până în 2011 i-a condus interesele lui Niko Hulkenberg.
În ceea ce priveşte piloţii de astăzi, Weber consideră că problema e legată de modul în care aceştia se comportă.
Germanul atinge chiar şi episodul recent în care Nico Rosberg şi-a întrebat echipa în repetate rânduri la Hungaroring de ce nu este lăsat în faţă de coechipierul său, Lewis Hamilton, într-un moment în care cei doi erau în luptă directă pentru poziţia din cursă. "Cine vrea să-i audă pe smiorcăiţii ăştia cum se plâng de orice prin transmisiunile radio? Nu mai există caractere puternice, precum cele ale lui Ayrton Senna, Jacques Villeneuve şi Michael Schumacher. Ei nu se plângeau, pur şi simplu răspundeau pe pistă", consideră Willi Weber.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115310
Paddy Lowe spune ca dus Mercedes la un alt nivel. In acelasi timp modestia il scoate afara din casa si minimalizeaza rolul lui Ross Brawn, spunand ca a trecut mult timp din Decembrie 2013 si nici nu prea isi mai aminteste.
In 2005 Alonso a luat titlul cu a doua masina dupa nefiabilul McLaren al lui Kimi Raikkonen care merita mai mult acel titlu. Tot in 2005 Schumacher nu avea cu ce se bate la titlu singura victorie venind la Indianapolis dupa retragerea echipelor cu pneuri Michelin...
In 2006 Alonsi si Schumacher s-au batut de la egal la egal Schumacher ratand sansa titlului la Suzuka dupa ce plecase din pole si aflandu-se la conducere pana Ferrariul s-a oprit pe circuit oferindu-i victoria pe tava lui Alonso... daca Schumacher castiga la Suzuka titlul era al lui. Practic a patit cam la fel ca Hamilton seyonul actual...
Deci, e prea simplist sa spui ca Alonso l+a batut pe Schumacher doi ani la rand...
Exact asta am spus si eu. Ca are merite mult mai mari pentru unde este azi Mercedes decat are Lowe sau vrea Lowe sa recunoasca.