Într-un interviu acordat reputatului jurnalist italian Leo Turrini, Marmorini susţine că adevărata cauză a eşecului noului motor este o decizie radicală luată de Nikolas Tombazis, designerul şef al echipei.
"Împreună cu colegii mei am făcut un motor mai mic decât Mercedes şi Renault pentru că asta ne-a cerut Tombazis. A spus că vrea o unitate de propulsie foarte compactă, cu radiatoare mici, pentru că reducerea de putere ar urma să fie compensată de soluţii aerodinamice care ne vor oferi un avantaj în fata monoposturilor Mercedes şi Renault. Exact asta s-a întâmplat, am avut mai puţină putere, dar compensarea din partea aerodinamicii nu a existat", a declarat el.
În plus, Marmorini critică şi strategia adoptată de Ferrari, care a decis să-l aducă ca şef pe Marco Mattiacci în ciuda lipsei de experienţă a acestuia, ceea ce l-a determinat să aibă încredere oarbă în subalterni."Nu vreau să acuz pe nimeni, dar Ferrari dă departamentul de curse pe mâna unor oameni fără experienţă care au încredere oarbă în oameni care până acum nu au demonstrat nimic", a adăugat el, referindu-se la directorul tehnic pentru şasiuri Pat Fry şi la directorul tehnic James Allison.
Presa internaţională speculează că Marmorini va lucra în viitor pentru Renault, însă italianul afirmă că nu a semnat încă niciun contract cu constructorul francez.
"Nu este adevărat că am semnat deja cu Renault", a explicat el.Via Leo Turrini
atunci stirea urmatoare va fi despre Tombazis ...
Si ca sa fie clar ma refer la sezoanele 2013 in jos.Ce usor este sa aratam cu degetul pe altii care chipurile nu au demonstrat nimic.
Lasa-i si pe ei ceva timp ca sa poata demonstra ceva.Nu spun ca va fi ceva neaparat mai bun dar,sa asteptam si sa vedem fara a da cu pietre(lucru foarte greu probabil pentru unii).