Ross Brawn, directorul executiv al Formulei 1, are misiunea dificilă de a readuce spectacolul pe circuit în contextul în care aerodinamica monoposturilor și actualul regulament împiedică în bună măsură acest lucru.
Una dintre primele măsuri anunțate a fost introducerea unor motoare noi începând din sezonul 2021, iar acum oficialul britanic are câteva idei noi. Prima dintre ele vizează eliminarea penalizărilor pe grila de start, cel puțin cele primite ca urmare a schimbării unor componente ale monoposturilor.
"Încercam să găsim o soluție mai bună pentru viitor și sperăm că, prin noile motoare și reguli, să găsim o soluție mai bună. Poate putem implementa asta înainte de noile motoare, pentru că este un aspect extrem de nepopular al Formulei 1. Una dintre sugestii este să pierzi puncte în clasamentul constructorilor, dar pot exista și penalizări mai discrete. Avem un sistem de jetoane care nu era prea rău", explică el.
O altă dorință a lui Brawn este să renunțe la sistemul DRS, care a fost introdus pentru a genera depășiri artificiale.
Astfel, britanicul speră ca viitorul regulament să permită piloților să concureze mult mai aproape unul de celălalt."Este un compromis care ajuta depășirile, dar vrem mașini capabile să se urmărească una pe alta și să depășească. Soluția este să dezvoltăm mașini care să se urmărească în imediata apropiere. Un monopost actual este optimizat pentru a concura singur, dar când pui un alt monopost lângă el nu mai merge la fel de bine. Când vom face asta, și este ambiția noastră pentru 2021, atunci vom avea monoposturi care nu vor mai avea nevoie de DRS", a adăugat el.
Via Motorsport
am vazut cum alonso cu martoaga se tinea tare la motoare mult mai puternice cand nu-i mai pasa de benzina si se certa cu inginerii lui.
N-are legatura cu subiectul dar va mai destinde
Mai exact cand pilotul X facea o cursa desteapta economisind ce trebuie, aparea Alonso care nu economisea pe acolo sa se dea rapid. E in elementul lui cand vrea sa para bun folosindu-se de anumite avantaje. Dar vedeti voi, daca economisirea de combustibil va fi eliminata, nimeni nu va mai economisi nu doar Alonso .... La fel ca si cu DRS-ul. Cand este, este pentru toti nu doar pentru Alonso sa-l depaseasca inteligent pe Petrov.
Orice schimbari s-ar face, vor profita toti de ele. Hamilton chiar i-a dat replica asta lui Alonso intr-o conferinta de presa. I-a spusd asa: nimanui nu-i convine sa mearga la economie. Noi TOTI pilotii de F1 vream sa dam totul, vrem sa fortam. Nu e pilot sa nu vrea asta.
http://www.digisport.ro/Pages/TV/DigiSport+2
E blog de profil auto/f1, comentez despre F1 si dau replici cum si cui am chef. Da, spun chestii despre Alonso. Problem? Mai scuteste-ma!
Cursa unde o vezi ?
:)) au LED curbat ?
Nu te mai strofoca cu nesimțitul asta de lol . Nu se poate opri , lasa-l în plata domnului de maniac. Are un tupeu ordinar în el nu îl poți schimba . Nu te poți înțelege cu scelerati si schizofrenici .
Mno, acum chiar daca azi e zi de septembrie va urez tuturor la multi ani cu ocazia zilei limbii romane!
Ce mai faci Alonso ? E clar ca nu intri in Q3. Oricum, succes.
Salutari, Toto.
Locurile 1,2: Mercedes
Locurile 3,4: Ferrari
Locurile 5,6: Renault
Te vreau in Q3. :))
Posted Today, 09:25
Ted Kravitz said that Mercedes have decided to voluntarily decided to stick to the new 0.9l even though they can go to 1.2l as they are on engines pre Monza.
They also ran to 0.9l in Spa when Ferrari were at 1.2l.
Ei hai acum, nu vorbesc astia aiurea.
De obicei, eu citesc ce scriu inainte sa postez, pentru eventuale corecturi. Sugerez sa faci la fel ...
Sare gardu