Pe lista de discuţii se află cel puţin trei subiecte importante pentru viitorul Formulei 1:
▶ reducerea duratei curselor - Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, a propus reducerea duratei curselor pentru ca piloţii să aibă posibilitatea de a forţa mai mult, întrucât ar trebui să consume aceeaşi cantitate de combustibil într-un timp mai scurt. Aparent, propunerea vizează reducerea distanţei unei curse de la puţin peste 300 de kilometri la aproximativ 250 kilometri;
▶ Horner ar putea fi desemnat succesorul lui Ecclestone - CVC Capital Partners, acţionarul principal al Formulei 1, l-ar putea desemna oficial pe Christian Horner, şeful Red Bull, ca succesor pentru Bernie Ecclestone.
Într-o astfel de situaţie, Horner ar putea prelua imediat atribuţiile lui Ecclestone în cazul în care acesta din urmă va fi găsit vinovat pentru dare de mită în procesul care va avea loc în Germania în această lună. Cei doi au avut o întâlnire de mai multe ore la Sepang împreună cu Donald Mackenzie, şeful CVC, pentru a discuta despre această soluţie;▶ reducerea costurilor în Formula 1 - echipele şi-au asumat introducerea unui buget maxim anual în Formula 1 începând din 2015 şi ar trebui să decidă câteva aspecte importante în această privinţă. Totuşi, McLaren şi Red Bull au afirmat în public că nu sunt interesate de o reducere a costurilor.
Deciziile luate de în cadrul întâlnirii dintre echipe şi FIA ar putea fi ratificate de Consiliul Mondial al FIA în şedinţa programată pentru 11 aprilie.
Via James Allen
In alta ordine de idei ce mai vedem astazi in F1: 2-3 dueluri roata la roata- evident in pluton mult in spate, vaicareli: de roti, de vibratii, de nu termin cursa asa, si celebrul indemn BOX, BOX,BOX; adica le-a mai ramas doar strategia.
Nu prea mai are legatura cu ceea ce vedeam in F1 pana nu demult.
-Spre exemplu, numai un pneu (cu janta) costa in jur de 2.000 de euro
-un volan minim 7.000 de euro si multe altele dapoi daca esti in locul celor de la lotus care se chinuie sau caterham care nici nu au strans un punct pana acum,si sa stai in monopostul acela minim o ora si jumatate pe circuite normale dapoi in monaco peste 2 ore sau singapore
Despre ce vorbim...?!?!?
Faza aia ca il tine pe Vettel in puf e o aberatie. Sunt mult prea multi bani la mijloc pentru a se face asa ceva.
Propun sa se intruneasca de vreo 6 ori pana la finalul actualului sezon, sa schimbe cate ceva de fiecare data, ca vor ajunge la audienta zero. Si asa a ca devenit pe bani in multe tari.