Echipele au stabilit în această perioadă să renunţe complet la sesiunile de teste din timpul sezonului.
Începând din 2011, echipele au avut posibilitatea de a evalua monoposturile în cadrul unor sesiuni care aveau loc la două zile după încheierea anumitor Mari Premii din Europa, cu scopul teoretic de a testa tineri piloţi. Totuşi, numărul sesiunilor de evaluare din timpul sezonului s-a redus treptat de la patru la două, iar în ultimii ani echipele au preferat să evalueze numeroase îmbunatăţiri aerodinamice cu piloţii titulari.
Informaţia a fost dezvăluită de publicaţia italiană Gazzetta dello Sport, care susţine că singurele teste din timpul sezonului ar putea fi efectuate de Pirelli, dacă producătorul italian primeşte acordul din partea echipelor şi a forului mondial. Pirelli speră să aibă parte de o sesiune de teste la sfârşitul sezonului pe un circuit cu climă caldă înainte de o evaluare a pneurilor de ploaie pe un circuit stropit artificial cu apă.
La sfârşitul lunii iunie, presa internaţională a relatat că numărul sesiunilor de teste premergătoare sezonului 2016 a fost redus de la trei la două, ambele urmând să aibă loc la Barcelona în luna martie, ca urmare a faptului că noul campionat va începe abia în aprilie.
Via GMM
Comentarii (0)