FIA a găzduit la Paris o întâlnire a Grupului de Strategie și a Comisiei F1 în urma căreia a luat câteva decizii importante cu privire la regulamentul tehnic pentru sezonul viitor.
Una dintre ele se referă la interzicerea arderii uleiului de motor pe post de carburant, după ce Red Bull a acuzat Mercedes că folosește această tactică pentru a-și îmbunătăți performanțele din calificări. Forul mondial va monitoriza cu atenție utilizarea uleiului, chiar dacă Mercedes a negat vehement că folosește aceasta metodă.
De asemenea, FIA a anunțat că va restricționa posibilitatea echipelor de a dezvolta așa-numitul T-wing, o aripă mică în forma literei T amplasată în fața aripii spate, dar și a carcasei motorului de tip "shark-fin", în special ca urmare a faptului că fanii nu au apreciat designul acestora. De asemenea, în cazul în care o cursă este suspendată prin steag roșu, reluarea ei va avea loc printr-un start de pe loc, în locul unui start în spatele mașinii de siguranță.Nu în ultimul rând, FIA a decis să renunțe la sistemul "halo" de protecție pentru cockpit și să testeze o versiune mai puțin intruzisa a acestuia, cunoscută drept "shield".
Via FIA
@lol - limitarea turatiei este data de fiabilitate, de a conserva motorul.Daca s-ar merge la 15k rpm ar trebui mai mult de 4 motoare pe sezon, si asa mi s-ar parea normal. Acum in F1 pilotii trebuie sa fie atenti la carburant, la pneuri si sa nu forteze motorul........
https://www.youtube.com/watch?v=YtROrDhU0bY,
https://www.youtube.com/watch?v=7tSp6MzDbZA
Enjoy :P
:)))