La fel ca în sezonul 2023, care tocmai s-a terminat, viitorul sezon de Formula 1 va cuprinde 6 curse de sprint. De această dată, prima cursă de sprint va avea loc în China, care va reveni în calendarul Formulei 1 pentru prima dată din 2019. A doua etapă va avea loc la Miami, urmată de cursa de sprint din Austria.
A patra astfel de cursă va avea loc din nou în Statele Unite, de această dată pe circuitul Circuit of the Americas din statul Texas. Etapa de sprint cu numărul 5 va fi ținută în Brazilia, iar ultima astfel de cursă va avea loc în Qatar.
Pentru sezonul 2024, este de așteptat ca formatul curselor de sprint să fie din nou modificat. Deocamdată, Formula 1 nu a anunțat modificările aduse formatului de sprint.
Sezonul 2024 de Formula 1 va începe în 2 martie. Prima etapă a sezonului va avea loc în Bahrain. Calendarul de anul viitor va cuprinde 24 de curse, astfel că sezonul 2024 va fi cel mai lung sezon din istoria Formulei 1.
via Formula 1
February 21-23 Pre-season testing (Bahrain)
February 29-March 2 Bahrain Grand Prix
March 7-9 Saudi Arabian Grand Prix
March 22-24 Australian Grand Prix
April 5-7 Japanese Grand Prix
April 19-21 Chinese Grand Prix*
May 3-5 Miami Grand Prix*
May 17-19 Emilia Romagna Grand Prix
May 24-26 Monaco Grand Prix
June 7-9 Canadian Grand Prix
June 21-23 Spanish Grand Prix
June 28-30 Austrian Grand Prix*
July 5-7 British Grand Prix
July 19-21 Hungarian Grand Prix
July 26-28 Belgian Grand Prix
August 23-25 Dutch Grand Prix
August 30 – September 1 Italian Grand Prix
September 13-15 Azerbaijan Grand Prix
September 20-22 Singapore Grand Prix
October 18-20 United States Grand Prix*
October 25-27 Mexico City Grand Prix
November 1-3 Sao Paulo Grand Prix*
November 21-23 Las Vegas Grand Prix
November 29 – December 1 Qatar Grand Prix*
December 6-8 Abu Dhabi Grand Prix
*Sprint weekend
Marţi, FIA anunţa că va investiga o acuzaţie potrivit căreia informaţii confidenţiale ar fi fost transmise între un membru al unei echipe şi un membru al Formula One Management (FOM). Aceasta era centrată pe Wolff şi pe soţia sa, care este director general al F1 Academy, seria de curse exclusiv feminină organizată de FOM.
Se pare că decizia de a investiga a fost motivată de un articol de presă nefondat, în care se afirma că Wolff ar fi făcut un comentariu care nu putea proveni decât din informaţiile primite de la un membru al personalului FOM. FIA a citat "speculaţiile din mass-media" cu privire la această problemă ca parte a motivului său de a ancheta, dar nu a existat prea multe dincolo de acea singură sursă.
Reacţia a fost rapidă. Mercedes a condamnat cu hotărâre investigaţia, la fel ca şi Susie Wolff, care a calificat-o drept "insultătoare" şi înrădăcinată "în comportamente intimidante şi misogine". FOM a fost la fel de fermă, avertizând cu prudenţă împotriva "formulării unor acuzaţii imprudente şi grave fără substanţă".
A doua zi, fiecare dintre cele 10 echipe de F1 a emis un comunicat aproape identic în care confirma că nu a depus nicio plângere cu privire la transmiterea de informaţii şi îşi exprima sprijinul unanim pentru F1 Academy, ceea ce poate fi considerat o mişcare aproape fără precedent.
Acţiunea lor a mutat atenţia asupra motivelor pentru care FIA a deschis investigaţia şi a determinat o schimbare remarcabilă joi seară, când forul a anunţat că nu există niciun caz în care să se dea socoteală".