Force India sunt dati in judecata de fostul lor inginer-sef

De Mircea Meșter
Publicat Luni, 02.02.2009
Mike Gascoyne le cere daune de doua milioane de euro celor de la Force India dupa ce anul trecut a fost concediat din cauza lipsei de rezultate.

Fostul inginer-sef al celor de la Force India, Mike Gascoyne, va da in judecata team-ul asiatic invocand faptul ca intelegerea parafata pe trei ani a fost incheiata fortat, unilateral, cu un an inainte sa expire. Gascoyne le cere sefilor Force India daune totale in valoare de doua miliane de euro, incluzand aici si salariul sau pe anul 2009. Gascoyne a fost dat afara de la Force India la sfarsitul anului trecut, pe motive legate de lipsa de performanta a echipei.

Precedenta aparitia a lui Mike Gascoyne la o echipa de Formula 1 a avut loc la Toyota, unde contractul a fost incheiat de asemenea inainte de termen. Insa in acel context, ruperea contractului a fost realizata cu consimtamantul ambelor parti.

"I-am spus lui Vijay Mallya (n.r. - proprietarul Force India): daca la finalul anului viitor vom fi in continuare pe ultima pozitie, poate sa ma dea afara. Ar avea tot dreptul sa faca asta", spunea Gascoyne in momentul in care a fost angajat de Force India in functia de sef al inginerilor echipei asiatice.

Comentarii (8)

  • ???
    http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/18126/gascoyne-da-in-judecata-force-india.html - difera doar moneda :(
    0 0
  • Si poza
    Mai difera si titlul si poza :)) si cel mai important redactorul. Salutari pe noul an redactorului.
    0 0
  • poze
    Voi aveti dreptul sa folositi pozele agentiei LAT Photographic ? Ooops, tocmai le-am trimis sesizarea... :))))
    0 0
  • mircea
    @Amalia1
    Vreau doar sa scrii aici, sa vaza intreaga lume, raspunsul oamenilor de acolo :) Sau ti-l zic eu, inainte de asta: Automarket are contract anual cu agentia LAT, care face parte din grupul Haymarket. Platim lunar mai mult decat ai putea sa iti imaginezi :)

    @ crismar: Multumesc pentru urari, scuzati de "dublura". daniel are o zi libera si am zis sa fac o fapta buna. Macar va ramane in memoria tuturor ideea ca in F1 e pe baza de scandal lately :)
    0 0
  • admin
    daca tot platiti un ban ati putea sa publicati stiri ca lumea nu traduceri jenibile duopa autosport.com
    0 0
  • mircea
    @Amalia1
    Pai astept idei.
    Vrei reportaje? Atunci cand a fost cazul am facut.
    Vrei anchete? Formula 1 nu are nici in clin, nici in maneca cu Romania. Vrei sa nu scriu dupa Autosport and so on? Poti mai mult? Te angajam :)

    Industria asta se intampla departe de granitele noastre. Tot ce putem sa facem e sa observam ce se intampla acolo si sa aducem la cunostinta fanilor din Romania, in limba romana, ce se coace dincolo. Atunci cand am avut sansa de a pilota o masina de Formula 1, am creat o sectiune speciala in care am povestit cu lux de amanunte tot ce s-a intamplat acolo.

    Nu prea inteleg ce vrei sa spui prin "stiri ca lumea" :) probabil ca pentru tine exista Ferrari, McLaren si, eventual, BMW. Wrong.
    0 0
  • @ admin & Amalia1
    Angajati-o pe domnisoara. Poate aduce Formula 1 in Romania si sponsorizeaza si ceva piloti autohtoni si atunci sa vezi stiri MADE IN ROMANIA. Eu unul ma multumesc cu stirile traduse si mai ales cu concursul care e pe aproape. Spor la treaba ca de vorbe ne-am saturat. Bravo Automarket! Faceti o treaba buna. De carcotasi e tara plina.
    0 0
  • mircea & amalia1
    Raspunsul la intrebarea cu LAT Photographic l-a mai dat Dani foarte recent (vineri), iar cei care sunt "de-ai casei" il stiau deja: http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/18116/ferrari-a-modificat-din-nou-sistemul-de-evacuare.html. Welcome Mircea, keep up the good work and don't change u'r style!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru