Pentru a reflecta noii sponsori ai echipei, monopostul va fi predominant negru şi argintiu şi va avea unele zone portocalii, nuanţele fiind acum semnificativ mai agresive decât cele utilizate în sezonul precedent.
Vijay Mallya, coproprietarul Force India, susţine că utilizarea tunelului de vânt al constructorul japonez Toyota de la Koln va reprezenta un progres semnificativ din punct de vedere al performanţelor.
"Monopostul pentru 2015 reprezintă o rafinare a ceea ce am învăţat în 2014. Un alt mare pas înainte este schimbarea de tehnologie, întrucât acum folosim un tunel de vânt la scara 60% în localitatea germană Koln, iar acest lucru reprezintă cel mai mare pas înainte făcut vreodată", a declarat el.
În acest context, Mallya speră ca Force India să fie capabilă să lupte pentru podiumuri şi să învingă echipe cu tradiţie, după ce anul trecut a ocupat locul şase în clasamentul constructorilor în spatele celor de la McLaren."Cu acest nou şi important instrument pe care îl avem la dispoziţie, sperăm ca monopostul pentru 2015 să lupte cu băieţii mari ai Formulei 1 când începem sezonul european.
Suntem norocoşi să avem doi piloţi excepţionali şi sperăm ca ei să împingă Force India spre fruntea grilei şi să obţină câteva podiumuri pe parcursul anului", a adăugat el.Force India va lansa noul monopost înaintea celei de-a două sesiuni de teste care va avea loc la Barcelona în perioada 19-22 februarie. Presa internaţională susţine că echipa a luat această decizie pentru că a identificat în tunelul de vânt câteva soluţii pentru problemele de aerodibnamica ale monopostului de anul trecut.
Monoposturi de Formula 1 pentru 2015:
▶ Williams FW37: primele imagini
Ghidul lansărilor noilor monoposturi:
Ghidul sesiunilor de teste:
▶ Jerez - 4 februarie
▶ Barcelona - 19-22 februarie
▶ Barcelona - 26 februarie - 1 martie
Via Force India
Comentarii (4)