Măsura a fost luată din considerente de securitate în urma penelor de la Silverstone, însă a avut un impact negativ asupra performanţelor monopostului Force India. Astfel, echipa a obţinut 59 de puncte în primele opt curse, însă după schimbarea cauciucurilor nu a mai câştigat decât trei puncte şi a fost depăşită de McLaren în clasamentul constructorilor.
Directorul tehnic Andy Green acuză presiunile făcute de Red Bull şi Mercedes în această direcţie, în condiţiile în care acestea aveau probleme cu cauciucurile la începutul sezonului.
"Iniţial, ceilalţi nu puteau face ceea ce noi şi Ferrari eram capabili să facem. Dar Red Bull şi Mercedes au avut un lobby foarte puternic şi nu este corect. Au avut aceeaşi oportunitate ca şi noi să construiască un monopost pentru pneurile din 2013. Dacă nu au făcut o treabă bună este problema lor. În schimb, ei au fost recompensaţi pentru asta", a precizat el pentru publicaţia germană Auto Motor und Sport.Potrivit lui Green, noile pneuri au provocat un caracter supravirator pentru monopost şi probleme cu aerodinamica pe puntea spate.
"Noile pneuri ne-au oferit un monopost supravirator în virajele rapide. Aerodinamica de la spatele monopostului nu a mai funcţionat, pentru că pneurile s-au deformat mai puţin. Am oprit dezvoltarea monopostului şi am putut reacţiona doar prin schimbarea gărzii la sol şi a setărilor pentru suspensii", a adăugat el.
Via Motorsport
Comentarii (6)