Într-un interviu acordat publicaţiei Autosport, Fernley s-a limitat să declare că Force India nu este dependentă financiar de celelalte companii ale lui Mallya şi a reamintit că Sahara, companie care deţine 42.5% dintre acţiuni, a anunţat în noiembrie un program de investiţii de 62 de milioane de euro.
"Nu există niciun adevăr în speculaţii. Proprietarii Mallya şi Sahara sunt incredibil de puternici. Nu au nevoie de parteneri. Chiar în acest moment implementăm un program de expansiune despre care Mallya a vorbit la sfârşitul anului trecut.
Echipa a fost finanţată fără să fie dependentă de companiile pe care ei le deţin", a declarat el.Force India este una dintre cele numai două echipe care nu a anunţat încă linia completă de piloţi pentru acest sezon. Chiar dacă echipa va lansa noul monopost în 1 februarie, Fenley afirmă că Force India nu va anunţa numele coechipierului lui Paul di Resta cu această ocazie, ci în cel mai bun caz până în 5 februarie, când începe prima sesiune de teste din această iarnă.
"Lansarea este pentru a lansa monopostul VJM06. Probabil vom face un anunţ înainte de primul test", a adăugat el.
Adrian Sutil este considerat favorit să revină la echipă după un an de pauză, însă Ferrari încearcă să-l promoveze pe francezul Jules Bianchi, membru în Academia de Piloţi a Scuderiei.
Cam neplacut sa dispara Force India, oamenii au reusit sa scoata totusi ceva pe cinstite din fosta Spyker/Midland...daca nu aparea Force India, foarte probabil ca fosta echipa a lui Jordan disparea definitiv.