Bob Fernley, şeful adjunct al Force India, consideră însă că echipele independente vor fi nevoite să-şi schimbe modelul de afaceri, întrucât dacă rămân constructori vor avea nevoie de mai multe resurse financiare.
"Ca echipă independentă va trebui să ne uităm la modelul de business, cum supravieţuim, şi este acelaşi lucru pentru Sauber, Williams, Lotus şi Manor. Sigur, poţi rămâne constructor. Dificultatea este că, din cauza creşterii costurilor, va fi dificil să concurezi în calitate de constructor", a declarat el pentru publicaţia Autosport.
Fernley admite că decizia va fi luată la scurt timp după adoptarea oficială a noului regulament, chiar dacă nu apreciază în mod deosebit planurile pentru conceptul monopostului-client."Încă nu suntem convinşi că ideea monopostului-client este calea cea bună, dar asta se va întâmpla.
Aşa că ori ajustăm bugetul în mod corespunzător pentru a rămâne constructor, ori îmbrăţişăm în timp procesul monopostului-client. Sunt decizii majore pe care echipele indepedente va trebui să le ia şi multe vor depinde de cât de repede va fi implementată propunerea monopostului-client", a adăugat el.Via Autosport
Sunt impotriva fumatului, dar de cand s-au interzis reclamele la bauturi si tutun, a inceput declinul la multe echipe.