Cea mai mare dintre acestea a avut loc în Marele Premiu al Canadei, atunci când Lewis Hamilton şi Nico Rosberg au suferit o defecţiune similară la MGU-K, una dintre componentele sistemului ERS.
În acest context, strategia pentru dezvoltarea unităţii de propulsie pe parcursul sezonului va depinde de modul în care Mercedes poate îmbunătăţi semnificativ fiabilitatea motorului."Noua regulă care ne permite să dezvoltăm 32 de componente până la sfârşitul sezonului ne oferă oportunitatea să analizăm dezvoltarea unor componente critice.
În unitatea de propulsie există multe idei noi pentru motorul cu combustie şi conversia de energie. După 12 zile de teste vom decide ce vom aduce la Melbourne astfel încât să nu existe niciun risc pentru fiabilitate", a declarat Andy Cowell, directorul executiv al diviziei de motoare Mercedes.Mercedes a impresionat deja prin fiabilitatea monopostului în prima sesiune de teste de la Jerez, în care a parcurs semnificativ mai multe tururi decât celelalte echipe.
▶ Statisticile testelor de la Jerez: Ferrari cu viteza, Mercedes cu fiabilitatea
▶ Statistică teste Jerez: Ferrari, deficitară la viteza maximă pe liniile drepte
Via Autosprint
Comentarii (0)