Pilotul britanic a încetat din viaţă după ce a fost lovit în cap de mai multe materiale ale unui alt monopost, iar astfel de incidente s-au petrecut inclusiv în Marele Circ, cel mai recent caz fiind cel al lui Felipe Massa din 2009.
Directorii tehnici din Formula 1 au discutat inclusiv săptămâna trecută despre acest subiect, iar accidentul lui Wilson nu va face altceva decât să grăbească găsirea unei soluţii. Potrivit unor informaţii citate de publicaţia Motorsport, forul mondial a decis ca în luna septembrie să efectueze noi teste cu monoposturi cu cockpit protejat.
Una dintre idei este amplasarea unor "lame" verticale în fata cockpitului, în timp ce Mercedes a propus introducerea unui sistem inovator montat doar în jurul cockpitului. Scopul principal este de a creşte siguranţa în partea frontală a cockpitului, dar de a lăsa sufucient spaţiu pentru că pilotul să poată fi evacuat rapid din monopost în cazul producerii unui accident sau al apariţiei unui incendiu.
▶ Poveştile motorsportului: Accidente fatale în cursele nord-americane în ultimii 20 de ani
Via Motorsport
Sau poate sa impuna o limita de viteza drastica si airbaguri.
Chiar sunt pentru ridicarea sigurantei pilotului si a sportului cu motor, dar ar trebui gasite solutii mai viabile, nu rama aia din poza articolului care ar reduce drasticvizibilitatea pilotului. Nu mai vorbesc de umbrele si razele solare care s-ar schimba permanent pe ochii pilotului, care ar produce mai mult risc decat siguranta.