FIA: "Massa ar fi putut evita incidentul cu Hamilton"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Felipe Massa şi-a exprimat dezacordul cu privire la penalizarea de tip drive-through pe care a primit-o în Marele Premiu al Indiei în urma incidentului cu Lewis Hamilton, considerând că nu a greşit cu nimic şi că şi-a apărat corect şansele în timpul duelului.
Fostul pilot Johny Herbert, care a fost unul dintre cei patru comisari de cursă în India, a explicat însă motivele care le-au determinat să-l pedepsească pe pilotul brazilian: accidentul putea fi evitat.
"Decizia de a-l penaliza pe Felipe Massa pentru contactul său cu Lewis Hamilton s-a bazt pe un element simplu - accidentul ar fi putut fi evitat. Ştiu că Massa a fost supărat din cauza deciziei noastre, dar cred că am procedat corect. După ce ne-am uitat la incident din unghiuri diferite şi am studiat toate datele disponibile, a fost clar că Massa ştia unde se afla Hamilton înainte să aleagă să intre în el. Hamilton nu ar fi putut face nimic pentru a evita impactul. A încercat să iasă din calea lui, dar a fost prea târziu şi cei doi au avut un contact", a declarat el.
Conform imaginilor suprinse în timpul transmisiunii în direct, Massa era în faţa lui Hamilton în momentul în care a virat spre pilotul echipei McLaren, însă acesta a susţinut că nu stiat exact unde este rivalul său.
Via | F1Fanatic
NEXT!!!!
Citeste numai ce ai spus tu aici:
"mad79
la 28.10.2011, 22:47
salutare
am vazut 'incidentul'in urfma caruia Ham a primit penalizarea de 3 pozitii si nu cred ca a primit-o just,pe de o parte erau 2 stewarzi cu steag galben,insa era si un "steag e;ectronic',verde in acelasi timp,asa ca Ham si-a vazut in continuare de tur!",
si te apuca rasul. Bine ca esti penibil daca zicea cineva ca esti prost, te suparai. Daca viitoare cand prietenul tau Hamilton va mai incasa vreo penalizare, tine minte sa te abtii de la a comenta.
Parerea mea este ca in conditiile unui comportament normal de ambele parti, Hamilton ar fi trecut fara probleme. Massa a intrat intentionat in Hamilton, care totusi, daca ar fi vrut, ar fi putut sa evite acrosajul.
Problema este ca vinovatia se determina in raport cu regulamentul, nu cu parerile noastre sau a lui Johnny Herbert. Din cate stiu, pilotul aflat in fata are prioritate in alegerea liniei de cursa. Felipe a pastrat linia ideala, astfel incat penalizarea lui se bazeaza pana la urma doar pe presupunerea ca a virat cu ranjetul pe buze, stiind ca Hamilton intra pe interior. Se creaza un precedent interesant.
Si sincer... ce dracu inseamna "userii altor echipe"?????
pentru cultura ta,ca sa nu te uiti degeaba la cursele de Formula1,incidentele din timpul antrenamentelor libere,se iau de catre comisarii de traseu(si ele nu pot fi contestate),fara a fi implicati si supervizorii de sambata/duminica!Exista numeroase declaratii pe tema penalizarii lui Hamiltom.din timpul antrenamentelormconforfrm carora,penalizarea era dura,pe de o parte,da se afla sub incidenta steagului galben,uinsa in spatele comisarilor se afla si un'steag electronic',ce afisa culoarea verdde!
Asa ca nu eu am fost cel penibil,ci tu,care nu ai luat in considerare,toate datele problemei!
Nu mai fa pe Inteleptul ca nu-ti iese!
Te rog sa tii cont de faptul ca hakkinen este un vechi fan McLaren, iar Hakkinen este doar un impostor care foloseste acest nume.