FIA a fost de acord cu solicitarea celor de la Pirelli de a impune anumite restricţii în privinţa utilizării pneurilor, cu scopul de a evita repetarea penelor de cauciuc înregistrate în Marele Premiu al Marii Britanii.
Astfel, echipele sunt obligate să folosească la start o presiune minimă de 1.1 bari în pneurile faţă şi spate, iar în timpul rulării pe circuit presiunea trebuie să fie de minim 1.38 bari pentru pneurile faţă şi minim 1.31 bari pentru cele spate.
De asemenea, unghiurile de cădere ale pneurilor au fost limitate la cel mult patru grade pentru puntea faţă şi cel mult 2.5 grade pentru puntea spate. Nu în ultimul rând, FIA a interzis echipelor să schimbe pneurile de pe partea dreaptă cu cele de pe partea stângă.
"Pneurile faţă şi spate trebuie utilizate pe partea monopostului pentru care au fost desemnate, fără înlocuirea cu cele de pe partea cealaltă. Va fi responsabilitatea fiecărei echipe ca monoposturile să respecte aceste reglementări tot timpul", precizează FIA într-un comunicat de presă.
Practic, prin aceste măsuri, FIA a acoperit trei dintre cele patru cauze anunţate de Pirelli pentru penele suferite de Pirelli la Silverstone.
Via F1Fanatic
Comentarii (2)