FIA, impotriva elementelor flexibile

Publicat Marti, 29.05.2007

Federatia Internationala de Automobilism mentine si face mai dure prevederile in legatura cu elementele aerodinamice flexibile pe care ar putea sa le foloseasca echipele implicate in Marele Circ.

Totul a plecat de la imensul scandal provocat de cei de la Red Bull, care au fost acuzati ca au folosit eleroane flexibile la Marele Premiu al Spaniei, lucru care le-a dat un avantaj de 0.5 secunde pe turul de circuit. In acea etapa David Coulthard a sosit al cincilea.

 Acest scandal nu a ramas indiferent in cadrul FIA, acestia anuntand ca echipele vor fi nevoite sa introduca o noua serie de teste care sa probeze ca nu folosesc elemente flexibile.

Pana acum FIA folosea un test al flexibilitatii componentelor in cadrul caruia se aplica o forta verticala de 500 Nm eleronului. Acestea nu aveau voie sa se deplaseze mai mult de 5 mm pentru a nu fi declarat flexibil. Pentru viitoarea cursa metoda de testare a componentelor va fi schimbata prin aplicare aceastei forte pe partile laterale ale eleronului.

Comentarii (1)

  • ...
    iar deplasarea maxima este de 2 mm.
    sa vedem daca va fi vreo diferenta in timpii masinilor unora.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru