- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
FIA, impotriva elementelor flexibile
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Federatia Internationala de Automobilism mentine si face mai dure prevederile in legatura cu elementele aerodinamice flexibile pe care ar putea sa le foloseasca echipele implicate in Marele Circ.
Totul a plecat de la imensul scandal provocat de cei de la Red Bull, care au fost acuzati ca au folosit eleroane flexibile la Marele Premiu al Spaniei, lucru care le-a dat un avantaj de 0.5 secunde pe turul de circuit. In acea etapa David Coulthard a sosit al cincilea.
Acest scandal nu a ramas indiferent in cadrul FIA, acestia anuntand ca echipele vor fi nevoite sa introduca o noua serie de teste care sa probeze ca nu folosesc elemente flexibile.
Pana acum FIA folosea un test al flexibilitatii componentelor in cadrul caruia se aplica o forta verticala de 500 Nm eleronului. Acestea nu aveau voie sa se deplaseze mai mult de 5 mm pentru a nu fi declarat flexibil. Pentru viitoarea cursa metoda de testare a componentelor va fi schimbata prin aplicare aceastei forte pe partile laterale ale eleronului.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
sa vedem daca va fi vreo diferenta in timpii masinilor unora.