Într-o astfel de situaţie, numărul de monoposturui aliniate la startul etapei de la Austin va fi de numai 18, în condiţiile în care contractul semnat intre FIA, echipe şi Formula One Management prevede existenţa a celor puţin 20 de monoposturi pe grila de start.
Teoretic, FIA ar fi obligată să solicite unor echipe să utilizeze un al treilea monopost pentru a completa grila de start până la 20 de monoposturi, însă o sursă din cadrul forului mondial a exclus varianta ca acest lucru să se întâmple în cele trei curse care au mai rămas până la finalul campaniei.
Potrivit unor informaţii neoficiale, acordul dintre cele trei părţi prevede că echipele trebuie informate cu cel puţin 60 de zile înainte de a utiliza un al treilea monopost, iar această prevedere a regulamentului le-ar determina să nu construiască încă un monopost într-un interval de timp atât de scurt. În plus, ar exista neclarităţi cu privire la culorile respectivului monopost, pe lângă piloţii îndreptăţiţi să concureze şi modul în care aceştia pot puncta în cursă.
Via Autosport
Ar fi interesant. Mercedes ar avea nevoie de un al treilea pilot, Alonso ar putea ramane la Ferrari
Dar va alege McLaren pentru ca nu Hamilton si nu Vettel
In schimb, ar putea Bernie sa ajute cele 2 echipe ( Marussia si Caterham ) sa vina macar cu unul din monoposturi fiecare pe grila. Ar putea el finanta asta, ca doar are de unde.