FIA anunță spectacol de gală: monoposturile de Formula 1 vor fi cu 40 km/h mai rapide în viraje decât în 2016

de Daniel Popescu
Marti, 17.01.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
FIA susține că monoposturile vor fi cu până la 40 km/h în unele viraje comparativ cu sezonul precedent, potrivit simulărilor realizate de FIA.

Regulamentul tehnic pentru sezonul 2017 va fi schimbat radical, iar unul dintre efecte este că monoposturile vor fi cu circa 5 secunde pe tur mai rapide.

Echipele au furnizat forului mondial o serie de informații cu privire la potențialele performanțe ale monoposturilor, iar FIA a realizat o simulare pentru circuitele din calendarul competițional. Concluzia testelor a fost că monoposturile vor fi cu până la 40 km/h mai rapide în viraje comparativ cu sezonul precedent.

Urmareste Automarket
"Am simulat fiecare circuit pentru 2017, iar viteza din viraje va fi mult mai mare.
Viteza este cu până la 40 km/h în virajele rapide. Fiecare circuit primește o cerere din partea FIA pentru a actualiza circuitul pe baza acestor date. Acest proces este în curs și o facem în ordinea curselor din calendar"
, a explicat Laurent Mekies, director de curse adjunct al FIA.

Până în prezent, 5 echipe au anunțat deja programul pentru lansarea noilor monoposturi pentru sezonul 2017. Primii pe listă sunt cei de la Renault, care vor prezenta monopostul în 21 februarie. Urmează apoi Force India și, în 23 februarie, campioana mondială Mercedes. Cel puțin pentru moment, ziua de 24 februarie se anunță a fi cea mai aglomerată, cu lansările Ferrari și McLaren.

Via Motorsport

Comentarii (12)

  • e clar, alonso isi pune casca in cui
    greu cu viteza cand esti in etate
    trebuia sa faca monoposturile mai lente, sa poata tine si alonso pasul cu 'evolutia tehnica' din F1
    in 2014 le-au facut mai lente, a fost ok pt alonso
    22 43
  • Kimi, ce sa ii faci lui Kimi, pilot foarte bun dar de ceva timp o da in bara, daca nu el, echipa, apoi se strang frustarile, iar o da in bara.
    Pacat de Jules Bianchi, era foarte rapid, daca nu avea acel accident, cu siguranta in 20-16-2017 era la Ferrari.
    Massa, ce sa ii faci lui Massa, dupa acel accident, nu a mai fost pilotul acela care promitea mult desi a mai avut niste curse foarte bune dar oarecum a fost pus in umbra ca si pilot nr 2. Apoi gresea si asta la fel ca si Kimi, iar frustrari, iar greseli.
    Ce sa faca la Williams? Nimic, l-au luat din nou ca pilot pentru ca el cunoaste monopostul, sa il investe pe Strll asta.
    Bottas la Mercedes, pentru ca nu risca Mercedes un razboi in tree Lewis si Alonsita sau cu Vitica, de Max nici nu mai vorbim. Persona, cred ca Bottas este adus un 1 an si vad pe urma ce performante are, daca nu, rapid ii promoveaza pe cei 2 acoliti, cred ca isi baga unghia in gat ca l-au pierdut oarecum pe Hulkenberg, desi asta cand piloteaza foarte bine, cand foarte incet.
    17 9
  • daniel
    pfaai
    Stirea nu era despre spaniol. Ok, stiu! Tu esti mult peste orice pilot din lumea asta. Toti pilotii din F1 au un mare noroc ca tu stai pe tusa si comentezi (sau aberezi?) pe forum aici.
    GP2 engine! wow! Cine spunea asta pe linia dreapta? Ahhhhh ... nu! Sigur nu erai tu!
    pfaai
    Era altul. Care era nemultumit de puterea motorului pe linia dreapta. Nu-l stii. Nu ai de unde. Nu ai fost coleg cu "pensionarul" care inca nu si-a pus "casca in cui".
    17 1
  • au anvelope mai mari, deci nu le mai derapeaza in viraje asa usor, ferrari aveau nevoie. :)

    totusi, 40km/h in plus la toate virajele, si ala de 70 si cel de 250?

    ps: ca sa tina pasul cu tendintele, ce lacatoaie de aur isi va pune ham--ham?
    4 3
  • Nu viteza intereseaza prea mult. Depasirile insa da! La asta se poate face ceva?
    6 2
  • Gabi, daca se ridica interdictiile de aparare a pilotului, ar fi un lucru bun, si daca cauciucurile ar rezista mai multe ture in folosire maxima, atunci am vedea spectacol. In conditiile in care poti adaca 3-4 curbe si apoi trebuie sa mentii 2.1 secunde sa nu strici anvelopa, ca apoi sa sper ca la boxe sa faci ceva....
    Adica sa vedem ce o ghicit Pirelli pentru anul asta.
    8 0
  • FIA susține că monoposturile vor fi cu până la 40 km/h în unele viraje comparativ cu sezonul precedent


    Vor fi cu pana la 40 km/h ce? mai rapide? mai lente? lame.
    2 2
  • oldschool
    Monoposturile vor fi mult mai dificil de pilotat, in sensul asta s-ar putea sa vedem cine e cu adevarat pilot in F1. Cineva spunea de Alonso, omul ala chiar stie sa piloteze si chiar isi dorea o asemenea masina. Langa el vor fi si Hamilton, Kimi, sunt curios din tanara generatie care va fi pilotul care va iesi in evidenta pe noile masini.
    7 3
  • jugare
    ba da, viteza in viraje conteaza, altfel F1 E PRINSA DE ALTE FORMULE SI PIERDE AURA, asta era problema si fia s a prins
    5 0
  • GrosJan
    @oldschool, nu viteza diferita dintre doua generatii de masini de F1 face diferenta intre piloti ci potrivirea materialului de concurs cu stilul de pilotaj. Revine oarecum aerodinamica dar franele tot alea sunt, brake-by-wire
    3 1
  • GrosJan
    "The technology replaces traditional components such as the pumps, hoses, fluids, belts and vacuum servos and master cylinders with electronic sensors and actuators."

    sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Brake-by-wire

    asta conteaza enorm in pilotaj, primul din lista care nu 'se intelege' cu franele astea e Kimi
    2 4
  • McLada
    or sa fie tot cu 100km mai lenti....la fel si kimishor.....care nu mai are chef decit de incasat bani de la fraierii FERRARI
    5 12

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru