Sistemul Drag Reduction System (DRS) nu a fost utilizat niciodată pe circuitul de la Hockenheim, întrucât tehnologia a fost introdusă în Formula 1 în 2011, atunci când Marele Premiu al Germaniei a fost găzduit de Nurburgring.
Circuitul dispune de trei linii drepte de lungimi asemănătoare, însă forul mondial a decis ca sistemul DRS să fie activat pe linia curbă Parabolika, datorită faptului că lungimea acesteia este mai mare şi permite atingerea unor viteze de top superioare. În acest sens, punctul de detecţie a diferenţei de cel mult o secundă dintre piloţi a fost stabilit la ieşirea din virajul Einfarhrt, cu 260 de metri înainte de începerea zonei de activare a sistemului.
Pe lângă DRS, Hockenheim va marca şi o altă premieră prin utilizarea sistemului KERS, întrucât acesta a fost introdus în 2009, iar în urmă cu doi ani echipele au renunţat la el printr-o înţelegere de comun acord cu scopul de a reduce costurile.
Via GPUpdate
Comentarii (1)