- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
FIA a schimbat regulamentul din cauza podelei flexibile
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chiar daca nu le-a dat castig de cauza celor de la McLaren in disputa cu Ferrari legata de podelele elastice de pe monoposturile Calutului Cabrat, FIA a schimbat regulamentul, amendand pe viitor astfel de elemente, considerate de acum ilegale.
Charlie Whiting, delegatul tehnic al Federatiei Internationale, a trimis o scrisoare tuturor echipelor in care le informeaza pe acestea ca vor fi efectuate teste detaliate legate de gradul de flexibilitate a podelei pentru ca aceste elemente sa nu apara pe monoposturile angrenate in cursa. Astfel, de acum vor fi strict interzise elementele elastice, in stilul resortului inteligent pe care Ferrari l-a utilizat in Australia (vezi foto).
Trebuie aduagat faptul ca Ferrari si BMW, cele doua monoposturi peste care planau suspiciuni, au trecut fara probleme peste aceste teste dupa MP al Australiei insa se pare ca isi vor modifica masinile inainte de Malaezia pentru a evita orice discutii.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
1. Nu e vorba de McLaren in aceasta stire
2. McLaren nu a castigat nimic pentru a primi puncte. Ti-ai dat raspunsul singur: McLaren a pierdut apelul. De ce ar trebui sa ia puncte pentru asta, chiar si in conditiile in care FIA a schimbat regulamentul dupa aceea? Daca tu dai in judecata o persoana si pierzi iar dupa o saptamana legile se schimba tu ai ramas cu esecul, pentru ca deciziile nu se aplica retroactiv.
1. Nu e vorba de McLaren in aceasta stire"
Cum mama dracului nu e vorba de McLaren cand prima fraza din stire e :
"Chiar daca nu le-a dat castig de cauza celor de la McLaren in disputa cu Ferrari legata de podelele elastice de pe monoposturile Calutului Cabrat ... "
deveniti patetici...
"Ti-ai dat raspunsul singur: McLaren a pierdut apelul."
pai si atunci nu trebuiau depunctati si ei? ca n-a castigat nimeni, nu-i asa?
jeesh...punctaju asta...il dati cu zarurile de obicei ? :)))